• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Een hond is juist het beste wat er is met trippen.

Onze liefde smelt echt samen x 1000 tijdens het trippen. En wat is ze dan mooooi

Dat zal met katten ook wel zijn 😊

Huisdieren maken trippen nog bijzonderder 🥰
Laatst voor het eerst mdma gedaan in het bijzijn van katten. Het was zo overduidelijk hoe gevoelig dieren (of tenminste katten) zijn voor de energie/vibe in de kamer. Ze werden er ook helemaal mellow van en zaten zo gezellig bij ons, vlak om ons heen steeds. Anders zijn ze altijd zo nu en dan heel druk, nu de hele avond niet.

Echt trippen met dieren wil ik ook nog een keer meemaken!

Trippy langkous

Badass junkie
Laatst voor het eerst mdma gedaan in het bijzijn van katten. Het was zo overduidelijk hoe gevoelig dieren (of tenminste katten) zijn voor de energie/vibe in de kamer. Ze werden er ook helemaal mellow van en zaten zo gezellig bij ons, vlak om ons heen steeds. Anders zijn ze altijd zo nu en dan heel druk, nu de hele avond niet.

Echt trippen met dieren wil ik ook nog een keer meemaken!
Haha, dan zit er toch echt verschil in katten blijkbaar. Mijn kat voelde zich duidelijk niet op zijn gemak..

Trippy langkous

Badass junkie
Een hond is juist het beste wat er is met trippen.

Onze liefde smelt echt samen x 1000 tijdens het trippen. En wat is ze dan mooooi

Dat zal met katten ook wel zijn 😊

Huisdieren maken trippen nog bijzonderder 🥰
Ik kon mijn kat beter niet aanraken denk ik 😅😂

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik had het over trippen trouwens. En met 6apb voelde hij zich ook niet op zijn gemak, keek me angstig aan met grote ogen..
Heb wel gehoord dat het erg kan verschillen bij trippen.

6-apb zou gevoelsmatig vergelijkbaar met mdma moeten zijn, maar wie weet hoe dat echt voor dieren ervaren wordt... (behalve de dieren zelf)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan