1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Tripreport van de maand

Discussie in 'Trip reports' gestart door azgaza, 31 jan 2008.

1. lolnoob

lolnoob Bewuste gebruiker

Ik ben net nieuw hier maar ik wil even zeggen dat de tripreports van de maand uit het archief erg leuk waren om te lezen. Zou het dus leuk vinden als hier weer mee verder wordt gegaan (en als ik weer ga trippen zal ik ook proberen een mooi verhaaltje te plaatsen).

2. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Zover ik weet levert Sublimo daarbij al hulp. Correct me If I'm wrong Maar kijk bijvoorbeeld naar dat andere topic bovenaan :P
    Peace!

3. lolnoob

lolnoob Bewuste gebruiker

Ik postte dat ook 1.5 maand geleden, toen het nog niet weer begonnen was :wink:
    Ik heb mijn stem al uitgebracht :smile:

4. Tijdloos

Oops lol sorry heb denk ik al wat teveel bier gedronken. Peace :wave:

5. Sublimo

Sublimo Badass junkie

Dankjewel, blij om dat te horen ! :flushed:

Het is leuk om te doen ! :grin:

6. Cosmic Controler

Cosmic Controler Bewuste gebruiker

lees mijn tripreport ''gen een zintuig het zelvde''

7. Tijdloos

Kleine update:
    Binnen paar weken komt er een inhaalslag. En word het daarna weer elke maand bijgehouden. Zal dan de leukste/mooiste ervaringen in een pol zetten zoals dat altijd gaat normaal van elke maand. Nog even geduld aub, moet eerst nog wat dingen regelen komende week( of 2 weken)
    Word weer hervat!

8. Paperplane.

Paperplane. Wijs gebruiker

Hier moet echt wat aan gedaan worden. Niks zo vervelend als je denkt dat er een reactie is in een topic dat je volgt, en dat het dan reclame voor nep vuilniszakjassen zijn of voor plastic koptelefoons.

9. Tijdloos

Gelijk heb je ook, was door feestdagen wat minder even hier. Heb de links weg gehaald en user heeft een ban natuurlijk.

Deel Deze Pagina