Trips afremmen

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
YOoo iedereen,

Ik heb een tijdje terug het "Sitter FAQ"topic gelezen.
Hierin stond iets van hoe je trips kon afremmen met vitamine C, suiker, valium,.. voor paddos
en met cocaine voor LSD. Waarom moest je oppassen voor de Cocaine-LSD combi?

Verder las ik ook nog dat alprazolam (xanax) en Imovne zouden helpen tegen badtrips.

Mensen die hier meer over weten?
En of xanax en imovne te verkrijgen zijn in de apotheker zonder voorschrift?

(niemand reply'de in de sitter faq vandaar de nieuwe topic).

:wave:

Flameon

Badass junkie
Xanax is een medicatie die je niet vrij via de apotheek of winkel kan verkrijgen. Het is op doktorsrecept.
Bij een trip is denken ook heel belangrijk, positief denken dan wel te verstaan.
Gaat het fout en je denkt "rustig maar, het is een trip, het komt goed" dan word je in iedergeval niet nog meer badtripperiger:wink:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
PuppiiiEyes zei:
Waarom moest je oppassen voor de Cocaine-LSD combi?
Voor een overdose cocaine denk ik..

Voor de rest heeft je opa/oma, vader/moeder vast wel oxazepam (in het med. kastje) en dat werkt ook wel redelijk om je trip af te remmen. :wink:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Kees Klapkaak zei:
PuppiiiEyes zei:
Waarom moest je oppassen voor de Cocaine-LSD combi?
Voor een overdose cocaine denk ik..

Voor de rest heeft je opa/oma, vader/moeder vast wel oxazepam (in het med. kastje) en dat werkt ook wel redelijk om je trip af te remmen. :wink:

Nja overdose coce zulde wel ni snel hebbe normaal :mrgreen:
En is geneesmiddelen (oxazepam) combineren met drugs (LSD) wel een goed idee?
Lijkt nogal ongezond

:wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De gedachte dat je je trip zou willen afremmen is al niet gezond, laat staan dat doen door middel van andere drugs erbij te gooien.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Volgens mij is het niet echt nodig om direkt een arsenaal benzo's in de aanslag te houden voor je eerste trip.
Bouw het gewoon rustig op! Mijn eerste tripje was ook maar op een half doosje mexicaantjes.
Een heel doosje of zegel kan volgende keer nog!

Niet stressen dude! Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.. :stoned:

essiej666

Belezen gebruiker
ik heb altijd bij lsd dat ik heel makkelijk me trip kan sturen bij paddo's zou ik eerder fout gaan denk ik

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Wel ik ga me er bij de eerst volgende vakantie op wagen of mss vroeger nog :)
Bij een lage dosis zou er niets mogen fout gaan :)
Aan de ene kant benieuwd, aan de andere kant een beetje zenuwachtig wat het gaat geven.
Ik zal eerst iemand zoeken die er enorm veel ervaring met heeft :)

:hearteyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
PuppiiiEyes zei:
Aan de ene kant benieuwd, aan de andere kant een beetje zenuwachtig wat het gaat geven.

Gezonde zenuwen horen er bij. Wanneer je alle nodige voorbereidingen getroffen hebt en de eerste ke(e)r(en) de dosis in de gaten houdt, moet het helemaal goed komen. Veel plezier alvast!

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
PuppiiiEyes zei:

Gezonde zenuwen horen er bij. Wanneer je alle nodige voorbereidingen getroffen hebt en de eerste ke(e)r(en) de dosis in de gaten houdt, moet het helemaal goed komen. Veel plezier alvast!

Het probleem is vooral de juiste dosis vinden voor my. Ik raak wel aan LSD, maar drugs testen als je niet in nederland woont is een andere zaak :(

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
PuppiiiEyes zei:
Het probleem is vooral de juiste dosis vinden voor my. Ik raak wel aan LSD, maar drugs testen als je niet in nederland woont is een andere zaak :(
Begin dan sowieso met een halve zegel, zelfs als je dan vet sterke trips hebt, van 150+ (die kans is niet zo heel groot), dan heb je nog een goede dosis om mee te beginnen.

Bovenaan