Toen AB nog bestond bestelde ik wel eens iets van een vendor die toen de beste Coke mogelijk verkocht en er bekend om was - prijzig maar de moeite en consistent.
Als je nu goede vendors wil vinden zal je al veel geluk moeten hebben, maar ik ken mensen die van DM bestellen en die naar mijn smaak redelijke kwaliteit krijgen.
Ik weet niet of ik de vendors bij naam mag noemen dus dat ga ik niet doen, maar ik zou Google gebruiken en iets typen zoals 'Cocaine vendor review' en op het forum van de DNM in kwestie zal wel een topic van goede en slechte vendors staan.
Maar het is zo'n gedoe allemaal, dat geld overmaken en dan BTC kopen dan hopen dat de transfer naar de DNM goed verloopt en maar hopen dat ze je niet phishen, dan nog uitmaken wie de beste kwaliteit heeft als er al kwaliteit te vinden is, daarna het lange wachten op en of de order aankomt, en ondertussen jezelf zenuwachtig maken, zeker bij vertragingen - dan begin je al pm's te sturen naar die vendor waarschijnlijk die het daarvan op zijn heupen krijgt, en als het aankomt en het is allemaal goed dan heb je waarschijnlijk maar een of twee grammetjes besteld, want wie bestelt er nu ineens tien gram online? - en die zijn dan zo op kan je dat hele gedoe weer herhalen.
Geef mij dan maar een andere methode...