Troep in omloop hier. Internet betrouwbaar?

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dit is mijn soort Techno: oldskool Jeff Mills (90's), Industrial Techno, 3 decks plus Roland 909 - vet knallen! Ik was aanwezig in België op I Love Techno en heb deze set Live mogen meemaken onder de pillen toen lol, samen met 20.000 andere feesters! Enjoy:

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Toen AB nog bestond bestelde ik wel eens iets van een vendor die toen de beste Coke mogelijk verkocht en er bekend om was - prijzig maar de moeite en consistent.

Als je nu goede vendors wil vinden zal je al veel geluk moeten hebben, maar ik ken mensen die van DM bestellen en die naar mijn smaak redelijke kwaliteit krijgen.

Ik weet niet of ik de vendors bij naam mag noemen dus dat ga ik niet doen, maar ik zou Google gebruiken en iets typen zoals 'Cocaine vendor review' en op het forum van de DNM in kwestie zal wel een topic van goede en slechte vendors staan.

Maar het is zo'n gedoe allemaal, dat geld overmaken en dan BTC kopen dan hopen dat de transfer naar de DNM goed verloopt en maar hopen dat ze je niet phishen, dan nog uitmaken wie de beste kwaliteit heeft als er al kwaliteit te vinden is, daarna het lange wachten op en of de order aankomt, en ondertussen jezelf zenuwachtig maken, zeker bij vertragingen - dan begin je al pm's te sturen naar die vendor waarschijnlijk die het daarvan op zijn heupen krijgt, en als het aankomt en het is allemaal goed dan heb je waarschijnlijk maar een of twee grammetjes besteld, want wie bestelt er nu ineens tien gram online? - en die zijn dan zo op kan je dat hele gedoe weer herhalen.

Geef mij dan maar een andere methode...

FTLmoon

Newbie
Ik probeer die GRAMS zoekmachine te vinden op TOR, toch maar es gaan speedshoppen... maar kan die hele zoekmachine niet vinden, iemand een ander idee??

FTLmoon

Newbie
Ik prefereer ten alle tijden spul halen bij mensen die ik in de ogen kan kijken dus geen darknet voor mij.
Dat prefereer ik ook maar ik verkeer niet meer in die kringen... krijg je als bijna veertiger. Dus na paar leads die niet tot het gewenste resultaat (lekker zakje goeie pep..) moet ik dit weekend een Darnetsessie gaan houden. En dat na het bericht op het NOS nieuw net dat de politie op bezoek gaat bij mensen die op Hansa een half grammetje!!!! coke hebben besteld. Maar goed, no guts no glory. Is Bitcoins de enige betaalwijze op het darknet of zijn er meer opties??

Bexel

Newbie
Dat prefereer ik ook maar ik verkeer niet meer in die kringen... krijg je als bijna veertiger.

Ik zou me niet zoveel zorgen maken om eerlijk te zijn. En bitcoin is inderdaad de voornaamste manier van betalen, sommige verkopers accepteren soms ook andere cryptocurrency. Ik zou wel een verkoper vinden die escrow heeft.

succes.

mick swagger

Belezen gebruiker
Ik ben zelf niet een hele grote voorstander van t darkweb omdat voor de dealers die daar opzitten toch het merendeel van de handel gericht is op buitenlandse gebruikers. De kans is denk ik nog groter dat je troep krijgt dan dat je een eerlijke verkoper i.r.l. Zoekt.

Het is vaak even zoeken maar ze zijn er wel. Ik heb al jaren constant testuitslagen tussen de 70% en 86% waarbij 70% t laagste was en 86% t hoogste!!!

Wat iemand hierboven ook al zei: ik hoorde bij het trimbos dat de kwaliteit van de coke de laatste jaren flink is gestegen!

Lange6969

Newbie
Heb inmiddels een nette bron gevonden zonder absurde prijzen.
Getest op 77% in eindhoven dus hoop dat hij voorlopig on de running blijft
Is maar sporadisch dat ik bestel maar de buiten feestjes staan weer voor de deur dus dan is het wel fijn om eens wat te snuffelen haha
Is niet via internet overigens.

alfamale123

Newbie
Tjah,ik las op darknet dat er coke van meer dan 80% te koop is(colombiaanse)maar dat kan niet denk ik.
Zal versneden zijn met lidocaïne,verdooft ook.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Tjah,ik las op darknet dat er coke van meer dan 80% te koop is(colombiaanse)maar dat kan niet denk ik.
Zal versneden zijn met lidocaïne,verdooft ook.

Sensatieverkoop zal er overal zijn dus ook daar. Iedereen prijs zijn spul als het beste aan. Testen en de goeie bronnen te vriend houden.

Bovenaan