Truffel dilemma

Ik zit met een dilemma over een komende spaceavond en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

De setting van de avond is vaak mdma + weed gebruiken in een donkere woonkamer met een paar goede dvds(pink floyd en earth dvds) en 1x in de zoveel tijd even buiten wandelen. Nu heb ik de laatste keer een van mijn beste avonden ooit beleeft met mdma + ketamine + weed en ik was van plan dit deze keer weer te doen.

Alleen nu blijkt de rest van de groep truffels wil proberen. Op zich geen probleem maar het is natuurlijk niet relax als ik in wasted op de bank hang en zij met veel energie door het huis struinen. Ik wil wel beetje in het zelfde universum als de rest zitten :grin:

Ik heb verder nog geen ervaring met truffels en na wat gelezen te hebben over hippy flipping lijkt me dit wel een leuke mogelijkheid. Alleen in hoeverre is dit te combineren met ketamine? Heb ik dan nog steeds de mega space? Of is het echt een afrader? Of zouden jullie toch aanraden om eerst alleen truffels te gebruiken?

Alvast bedankt!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom zou je direct allemaal combinaties proberen? Als ik jou was zou ik eerst gewoon alleen truffels doen, what's the harm..

Omdat mdma alweer een tijdje terug is en het toch wel weer een beetje begint te kriebelen maar jij zou aanraden om alleen te beginnen met truffels?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou altijd als je iets nieuws probeert niet ondertussen er wat anders bij nemen. Ten eerst uit veiligheid omdat je niet weet hoe het gaat voelen (en misschien kan het ook niet goed samen?), ten tweede lijkt me toch dat als je iets uitprobeert je dat doet om puur het effect van dat middel te voelen. En misschien kan je een andere keer best combineren, maar het lijkt me fijner om eerst te weten hoe truffels op zich voelen, voordat je er een andere keer mdma bijgooit.
Nu weet ik sowieso niet of dat een chille combo is want ik heb zelf nog nooit truffels gehad, maar dat is wat ik ervan denk. Alhoewel ik in vergelijking met andere drugsgebruikers een beetje een mietje ben, haha. Die zeggen misschien wel wat anders. Maar, als ik truffels ga doen binnenkort, dan wil ik ook echt truffels voelen, en niet voor de helft nog xtc erbij.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Wat zero zegt.

Ja gaat een nieuwe drugs uit proberen, dat is op zich toch al een hele belevenis!
Als je het direct gaat mengen dan weet je niet wat het exacte effect is daarvan. lijkt mij zonde.
Mocht je misselijk worden van de truffels kots je straks je pil weer uit. Lijkt mij ook een beetje zonde.
Daarna, als je weet wat je er van kunt verwachten, kun je altijd eens gaan kijken of het leuk is om zo iets met iets anders te combinen.

Late reactie van mij maar bedankt voor jullie advies. Ik hou het bij truffels maar heb een snoepjes als plan B mocht het echt tegen vallen.

Nog tips voor leuke dingen tijdens een trip? Heb al wat glowsticks op voorraad.

fly--

Bewuste gebruiker
fishermansfriend zei:
Nog tips voor leuke dingen tijdens een trip? Heb al wat glowsticks op voorraad.

Ja dat is o.i.v. truffels echt nice (:
Verder verschillende soorten eten, kan heel bijzonder zijn.
Vooral knettersnoepjes, die zjn echt heel leuk [Alleen die waren zo zoet, dat ze o.i.v. paddo's echt gewoon bitter smaakte]

Verder een tip.
k vond het zelf niet heel fijn om de hele tijd stil te zitten, want dan merk je het effect neit heel erg, dus zorg dat je gewoon wat leuke dingen meeneemt of gewoon lekker buiten lopen [is heel mooi]. Maar dit is natuurlijk wel persoonlijk.

Zorg dat je met een goed gevoel je trip ingaat, ik lees namelijk dat je liever gewoon alleen mdma had gehad [tenminste, dat dacht k tussen de regels door te lezen]. Truffels zijn ook echt heel erg leuk! Just 'go with the flow' zoals dat dan heet, en relax (:
Ben wel benieuwd hoe je het vond (:
Volgt er een tripreportje (a) ?

Edit: Over de combinatie gesproken, ook ik adviseer eerst de truffels apart proberen zodat je weet wat je daarvan kan verwachten. Ga er gewoon met een lekker gevoel in en laat het over je heen komen. Stel dat je het nks vind, nouja, dan kun je het altijd nog proberen, maar truffels is al een hele ervarng op zich.

Bovenaan