Smoken
Bewuste gebruiker
Dag df'er,
Ik heb een vraagje aan jullie....
En sorry, maar het zou fijn zijn als hier zo snel mogelijk op gereageerd kan worden want deze vraag kwam vanochtend pas in mijn hoofd en vanmiddag ga ik truffels eten.
Zoals dus gezegd ga ik vanmiddag truffels eten.... dit is mijn eerste keer.
Ik heb al veel ervaring met wiet en ook een aantal keer Salvia gedaan (werkte niet echt hallucinerend bij mij) maar nu wil ik dus voor het eerst truffels doen... we hebben Purple Rain.
Nu heb ik eigenlijk best wel matig geslapen en ben ik een beetje moe.... normaal is het dan standaard dat ik aan de energy drink ga, want jah dan ben ik niet meer moe he :P
Maar nu vraag ik mij af, kan dit wel goed in combinatie met truffels???
Het zijn allebei middelen die inwerken op het zenuwstelsel en ik wil natuurlijk geen bad trip ofzo.....
Graag hoor ik snel van jullie
En al is het een spectaculaire trip geweest, zal ik die ook posten
Thanx... ik heb er zin in
Peace
Ik heb een vraagje aan jullie....
En sorry, maar het zou fijn zijn als hier zo snel mogelijk op gereageerd kan worden want deze vraag kwam vanochtend pas in mijn hoofd en vanmiddag ga ik truffels eten.
Zoals dus gezegd ga ik vanmiddag truffels eten.... dit is mijn eerste keer.
Ik heb al veel ervaring met wiet en ook een aantal keer Salvia gedaan (werkte niet echt hallucinerend bij mij) maar nu wil ik dus voor het eerst truffels doen... we hebben Purple Rain.
Nu heb ik eigenlijk best wel matig geslapen en ben ik een beetje moe.... normaal is het dan standaard dat ik aan de energy drink ga, want jah dan ben ik niet meer moe he :P
Maar nu vraag ik mij af, kan dit wel goed in combinatie met truffels???
Het zijn allebei middelen die inwerken op het zenuwstelsel en ik wil natuurlijk geen bad trip ofzo.....
Graag hoor ik snel van jullie
En al is het een spectaculaire trip geweest, zal ik die ook posten
Thanx... ik heb er zin in
Peace