Truffels & Caffeïne (HEEFT HAAST)

Smoken

Bewuste gebruiker
Dag df'er,

Ik heb een vraagje aan jullie....
En sorry, maar het zou fijn zijn als hier zo snel mogelijk op gereageerd kan worden want deze vraag kwam vanochtend pas in mijn hoofd en vanmiddag ga ik truffels eten.

Zoals dus gezegd ga ik vanmiddag truffels eten.... dit is mijn eerste keer.
Ik heb al veel ervaring met wiet en ook een aantal keer Salvia gedaan (werkte niet echt hallucinerend bij mij) maar nu wil ik dus voor het eerst truffels doen... we hebben Purple Rain.

Nu heb ik eigenlijk best wel matig geslapen en ben ik een beetje moe.... normaal is het dan standaard dat ik aan de energy drink ga, want jah dan ben ik niet meer moe he :P
Maar nu vraag ik mij af, kan dit wel goed in combinatie met truffels???
Het zijn allebei middelen die inwerken op het zenuwstelsel en ik wil natuurlijk geen bad trip ofzo.....

Graag hoor ik snel van jullie :grin:
En al is het een spectaculaire trip geweest, zal ik die ook posten :wink:

Thanx... ik heb er zin in :grin:

Peace :stoned:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb het vroeger eens een keer gedaan met een lijntje pep erbij dit wel bij paddo's.
Heb het gevoel dat het eerder de werking van de paddo's afvlakt, maar al bij al voelde het wel als speed met een trippie kantje erbij.

Weet niet of dit met cafeïne te vergelijken valt...., wel opletten dat je er niet irritant zenuwachtig van word tijdens je trip. Als ik jou was zou ik het gewoon weglaten... je krijgt immers energievlagen van je truffels en luiheidsvlagen, daar gaat dat minder slaap er weinig toe doen.

Grts

Smoken

Bewuste gebruiker
Dankjewel voor je reactie, maar het was al te laat :P
Maar maakt niet uit, ik heb het toch maar gewoon gedaan, volgens mij heeft het idd geen invloed op me trip gehad, het was faking leuk, haha.
Geen trip report waardig, want heel heftig was het niet, heb samen 1 portie gegeten met een vriend. Maar was wel leuk.
Vond het wel ziek om gewoon met je eigen gedachten een muur of gebouw te laten verwormen, haha... en het gordijn was tevens erg lief :P
Mooie kleuren ook en een heel apart gevoel, je ervaart de wereld om je heen anders, maar in een goede manier....
Volgende keer een echte dosis.

Peace

Bovenaan