Truffels en Colitis Ulserosa (darmontsteking)

WeirdyBeardy

Experimenterende gebruiker
Zijn hier ook mensen die net als ik de chronische darmziekte Colitis Ulserosa of Crohn hebben? Ik heb verschillende keren paddo's gebruikt maar dit was vóór mijn ziekte. Ben er een poos mee in de weer geweest maar nu het met medicatie purin ethol, geen kattenpis) een beetje onder controle is heb ik wel weer zin in wat gekkigheid. Ik vraag me alleen af of dit wel kan... Voel over het algemeen snel aan mijn darmen of ik iets verkeerds eet of drink zeg maar.

De thee waarover hier een heel onderwerp aan besteed is lijkt me wel goed om de rommelingen in mijn buik tegen te gaan maar ik ben een beetje bang voor de combi met mijn medicijnen :(

Smoken

Bewuste gebruiker
Voor het geval je je het nog steeds afvraagt....

Ik zou het je sterk afraden... Zelf lijdt ik namelijk aan Prikkelbare Darm Syndroom (spastische colon) en heb ik altijd erg last van mijn buik na het truffelen. Dit in de vorm van een naar gevoel en constipatie.

WeirdyBeardy

Ah ok.. balen trouwens want ik heb er echt veel zin in. Ik zit al wat te lezen over LSD maar ik vind dat nogal een stap...

Ik heb hierover ook al vragen gesteld bij het trimbos maar die raden het ook af vanwege de combi met medicijnen die ik nu gebruik. Die zorgen namelijk voor een vrij forse belasting op de lever. Trimbos geeft aan dat alle drugs wordt afgebroken door de lever en het dus niet verstandig is om deze extra te belasten. Ik vraag me echter af of dat bij bijv LSD of paddo's en THC ook het geval is maar da's een ander verhaal...

Echt jammer maar het is voorlopig niet anders! :cry:

Smoken

Bewuste gebruiker
Jammer man!

Misschien is 2-CB een optie... Ik zou alleen eerst uitzoeken of dit iets met de lever doet.
2-CB kan in lage dosissen behoorlijk meevallen wat betreft effect, hiervoor is ook geen ervaring met truffels noodzakelijk.

nepp95

Newbie
Sorry voor de bump, maar misschien heeft hij of iemand anders hier nog iets aan i.c.m. ziekte van Crohn.

Ik heb zelf ook ziekte van Crohn en het mooie aan deze wereld is: Iedereen is anders.
Ik blow zelf nu bijna een jaar en merk totaal geen verslechtering. Er zijn zelfs onderzoeken lopende dat dit aan een herstel kan meewerken.
Maar goed, het gaat hier over truffels. Ik heb een half jaar geleden truffels gedaan en moet zeggen dat het MOGELIJK is, maar het is wel gevaarlijk. Wat er bij mij namelijk gebeurde was dat ik knock ging voor meerdere uren. Overigens had ik daardoor wel een van de beste trips die je kan hebben zodra je vergeet dat je knock bent. Het is raar om knock te zijn als je aan het trippen bent maar ook heel speciaal. Wat ook het geval is dat het natuurlijk ook compleet verkeerd had kunnen aflopen. Gelukkig was dit niet het geval en schoot ik na een paar uur opeens recht op alsof ik iemand wilde laten schrikken.

Het waren geen sterke truffels maar op zich wel een sterke dosis: Space shuttles 15 gr.

WeirdyBeardy

Dank voor je antwoord. Beetje rare vraag misschien maar je ging knock? Als in knock out? En heb je het idee dat dit door je ziekte kwam?

nepp95

Newbie
Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden maar dat komt het dichtste bij. Ik had namelijk geen controle meer over mezelf en dan ook gewoon totaal niet meer. Niet eens of me ogen open of dicht moesten. Ik kon niks maar ik hoorde af en toe wel stemmen. Achteraf bleken die stemmen echt te zijn dus kan ik niet compleet knock out zijn geweest, toch? Maar wat was het dan wel... In ieder geval na mijn ervaring met anderen te hebben vergeleken (ik ken mensen die 20g van de sterkste pakken, dat zie je mij niet doen...) bleek ik een heel heel hevige trip te hebben gehad. Niet alleen vervormde mijn beeld maar zag ik dingen die je eerder bij DMT zou verwachten. Ik ervaarde (tenminste zo leek het) het effect van een andere drug... Ik had 15gr van space shuttles wat redelijk lichte truffels zijn en qua hallucinaties niet heel erg zijn... Of dit door me ziekte komt? Ik denk het wel want dit is voor mij echt iets waarvan ik nog nooit gehoord had. Of ik het erg vond? Nee, totaal niet. Ik heb mezelf op een andere manier leren kennen en hoorde van mensen die me goed kenden maar niet van dit af wisten dat ik als mens positief veranderd was.
Mocht je dit willen nabootsen zorg dan dat iemand je in de gaten houdt... Stel je gaat knock is het geen ramp zolang je normaal ademt e.d.

Ik ben van plan deze maand LSD te doen. Ik zag dat je hier ook over bezig was. Zodra ik het heb geprobeerd zal ik het je laten weten.

nepp95 zei:
Ik ben van plan deze maand LSD te doen. Ik zag dat je hier ook over bezig was. Zodra ik het heb geprobeerd zal ik het je laten weten.

En, hoe ging dat?

Ik ken iemand met Crohn die heel graag LSD wil doen, maar bang is dat het slecht valt met medicijnen (Prednison, Humira), of Crohn zelf.

Dank alvast.

Bovenaan