Truffels en de blaas

Status
Niet open voor verdere reacties.

zEETWAH

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over truffels. Had laatst 15g Golden Teacher gegeten bij een vriend thuis en langzamerhand zakte ik weg in een soort blackout. Het probleem was dat ik geen gevoel in mijn blaas meer had. Ik vroeg of ik in mijn broek had geplast en op dat moment voelde het nat, maar toen een vriend zei; natuurlijk niet! was de plas opeens verdwenen. De volgende 4 uur werden gespendeerd aan het lachen en mij proberen over te halen om te gaan douchen :tongueout: (ik dacht dat het een samenzwering was om uiteindelijk alle problemen op te lossen en dat alles wat ik deed niks uitmaakte).

Heeft iemand hier eerder last van gehad en heeft hier misschien informatie over? Ik wil zeker nog vaker truffels doen maar ik ben bang dat ik (weer) misselijk wordt en het gevoel over mijn blaas kwijt raak! enig idee hoe dit zou kunnen?

Alvast bedankt

Druqs

Experimenterende gebruiker
Schijnt dat je prostaat een beetje op hol (no pun intended) slaat tijdens een trip. Het maakt dan wat extra vloeistof aan waardoor je dus dat gevoel kan krijgen dat je zelf onder zeikt. Het is helemaal lastig om dit te controleren als je zintuigen de boel in de war schoppen door de truffel. Ga er maar gewoon uit, dat wat je ook voelt, er niks aan de hand is :wink:.

Het hoeft trouwens niet iedere trip voor te komen.

correct me if i'm wrong

zEETWAH

Newbie
Het was niet mijn eerste keer, de keren ervoor had ik dit probleem niet. Maar het probleem was dat ik namelijk ECHT in mijn broek had geplast! Misschien was ik hier een beetje onduidelijk over. Ik heb geen zin om de volgende keer hetzelfde probleem te hebben! ik kan het me totaal niet herinneren wanneer ik het had gedaan en ik heb het ook helemaal niet gevoeld. Erg naar.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt zo herkenbaar :)

Heb het ook al gehad met paddo's dat ik dacht in me broek geplast te hebben, het gevoel is er wel en je denkt dat je 'nat' aanvoelt maar dat is zo helemaal niet, al in jou geval miss wel :wink: .

heb ook meerdere vrienden die dat ervaren hebben...dus dont worry!

grts

zEETWAH

Newbie
Ja maar ik had dus écht in mijn broek geplast! Ik wil binnenkort een (of een paar) trip reportjes schrijven wat misschien wel interessant zou kunnen zijn :tongueout:

Nou heb ik nog een vraag (ben niet een zeer ervaren gebruiken, ben ook nog redelijk jong) namelijk; als ik terug denk aan de trip of als ik bijvoorbeeld trip reporten lees of dingen lees over trippen/filmpjes kijk krijg ik een soort zwaar, misselijk gevoel in mijn maag. Hetzelfde als dat je naar bijvoorbeeld Gore kijkt. Is hier een speciale reden voor? gebeurt dit bij meerdere mensen? betekent dit dat mijn lichaam nog niet klaar is om nog een keer te trippen? Ben hier heel benieuwd naar omdat ik dit echt bijna altijd heb als ik er aan denk.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Herken het niet, maar moet als ik truffels neem wel gedurende elke 10 min plassen (en kan het dan echt niet ophouden) en dat duurt wel een paar uur dat ik zo vaak moet! Een hypothese voor jouw probleem is dat je door de truffels misschien meer urine aanmaakt, maar dit niet echt in de gaten hebt doordat je tript. En dat je het vervolgens pas voelde toen het al te laat was? Ik weet het niet, is maar een speculatie hoor. Volgende keer proberen tijdens je trip regelmatig (bijv 1 of 2 keer per uur) even naar de wc te gaan?

Wat betreft misselijkheid, misschien gezonde spanning? Word je van andere spannende dingen ook misselijk?

zEETWAH

Newbie
Dat zou inderdaad best kunnen. Behalve dat ik eerdere keren hier geen last van had :confused: .
Ik kon niet naar de wc omdat ik op het bed lag van een vriend, die met een andere vriend aan het praten was, waardoor ik een beetje in mezelf gekeerd werd. Ik zat in een soort blackout, ik zat opeens diep in de trip en had er geen controle over. Ik zag namelijk wat ik wou zien en ik hoorde HELE andere dingen dan die mijn vrienden aan het bespreken waren. Daarna waren er zwarte stukken die gewoon compleet uit mijn gedachte gevlogen zijn, met uitzonderingen als ik heel af en toe bij kwam. Hun hadden dit niet in de gaten en dachten dat ik hem gewoon zwaar aan het trippen was op bed. Ik kwam ook een beetje in deze status omdat ik een soort van steen in mn maag had en een heel klein beetje misselijk was denk ik. Hierdoor kon ik dus niet naar de WC of aangeven dat ik naar de wc moest, maar het ergste van allemaal vind ik nog dat ik niet eens GEMERKT heb dat ik moest en dat ik op het bed had geplast..

En nee, meestal niet. Ik merkte het heel erg toen ik al 2/3 maanden geen truffels had gebruikt en een filmpje bekeek over dat de Britse overheid LSD als wapen wou gebruiken om de vijanden onklaar te maken, maar dat ze daarvoor eerst hun eigen troepen gingen testen op LSD. In het filmpje ging 1 persoon bad of iniedergeval, hij voelde zich slecht. Hierdoor werd ikzelf opeens ook enorm misselijk! Of als ik soms heel veel nadenk over hoe ik me voelde tijdens het trippen, krijg ik zo'n steen in mn maag en voel ik me misselijk.

steaker

Tijdens mijn truffeltrips Moët ik ook altijd zwaar plassen, maar ik slaag er dan nooit in. Om het spierweefsel van mijn urineleider te ontspannen... Nu ik er over nadenk bij pillen Moët. Ik ook pissen maar kan ik daar makkelijk een kwartier met me lul in me hand staaan dat het niet lukt

Druqs

Dat zware gevoel in je maag kan een associatie zijn die je hebt gemaakt met truffels/trippen. Is het een vervelend gevoel? Heb je vervelende trips meegemaakt? Het lijkt me dat zolang je een zwaar gevoel in je buik krijgt als je over trippen nadenkt je (mentaal) niet klaar bent om nog een keer te trippen.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Zorg de volgende keer dat je soep maakt, gewoon wat water in een pannetje doen, truffels goed klein snijden en ze 20 minuten op niet kokend water laten trekken. Dan alles in een kopje doen, een zakje soep erbij en alles opdrinken, dan wordt ik iniedersgval veel minder misselijk en smaakt het gewoon als soep. ik heb nooit gehad dat ik niet kon plassen, wel dat ik op de wc ineens super hard ging en dat ik niet in mijn eentje naar de wc durfde in een leeg, donker huis :tongueout:

verder heb ik wel ALTIJD dat ik de hele tijd mijn neus op aan het halen ben, dat mijn neusholte nat en droog tegelijk aanvoelt, gewoon een ongemakkelijk en raar gevoel wat moeilijk te beschrijven is. heeft iemand anders dit ook?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
justmakepeace zei:
verder heb ik wel ALTIJD dat ik de hele tijd mijn neus op aan het halen ben, dat mijn neusholte nat en droog tegelijk aanvoelt, gewoon een ongemakkelijk en raar gevoel wat moeilijk te beschrijven is. heeft iemand anders dit ook?

Jep dat in combinatie met overmatig geeuwen+onophoudelijk tranende ogen :) .
Ook heb ik soms het gevoel tijdens een trip dat er een steeltje/stukje/of weetikveelwat... in me strot zit dat niet weg te krijgen is, dit is ook een 'hallucinatie' want het is al bij meerdere van me trips gebeurt vooral bij paddo'tjes.

Grts trippers!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Dat gapen en tranen ken ik ook :tongueout: maar dat met een brok in je keel of een steen in je maag niet echt, al wordt ik soms wel misselijk (als ik er geen soep van maak) ik heb ergens op internet ook een geweldig idee gevonden. Je kunt thee trekken van truffels en dan de thee invriezen in blokjes ijs, zo kun je vantevoren al de voorbereidingen treffen, dan hoef je het alleen nog maar in een kopje thee te laten smelten en kun je meteen trippen :)

zEETWAH

Newbie
ThijsWTF zei:
Dat zware gevoel in je maag kan een associatie zijn die je hebt gemaakt met truffels/trippen. Is het een vervelend gevoel? Heb je vervelende trips meegemaakt? Het lijkt me dat zolang je een zwaar gevoel in je buik krijgt als je over trippen nadenkt je (mentaal) niet klaar bent om nog een keer te trippen.

Een vervelend gevoel, ja. 3 van de 5 keren dat ik truffels heb genomen voelde ik de truffels in mijn buik. ongeveer 2 van die keren werd ik er misselijk van. Hierdoor ging ik ook bad(allebij de keren, de ene met het plassen en de andere keer werd ik enorm misselijk en heb ik 1,5 uur op de wc gezeten(voelde aan als 15 minuten..)) Ik ben bang dat ik er inderdaad ook niet klaar voor ben.

Oh en nog iets, de laatste keer dat ik truffels nam (toen ik over mezelf heen had geplast) en ik ontwaakte uit een soort 'blackout', had ik een idee dat alles een toneelstukje was en dat het allemaal nep was. Ik forceerde mezelf mee te spelen en kon nog nét mezelf inhouden om geen domme dingen te doen zoals mezelf uitkleden en rond te gaan rennen door het huis. (had het bijna gedaan, alleen íets in mezelf zei om het toch maar niet te doen..) Ik heb gehoord dat dit een verschijnsel is van een (opbouwende) psychose? klopt dit? schizofrenie komt niet voor in mijn familie maar wie weet ben ik gewoon mentaal redelijk zwak..?

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan