truffels en hun werking

Imke

Badass junkie
Ellesdee zei:
1 woord: google

Precies ja. :beer:

Philosopher's stones

De philosopher's stones (Psilocybe mexicana A) zijn ook bekend als truffels.

Deze soort heeft een interessante geschiedenis. Eén exemplaar werd gevonden in 1977 in Tampa, Florida. Alle sporen stammen af van dit ene exemplaar. Daarna is deze soort nog maar één keer (!) in het wild in Mississippi aangetroffen. Men heeft van dit exemplaar echter geen sporen afgenomen.

Het grootste verschil tussen de philosopher's stone en andere paddestoelsoorten is dat de philosopher's stone onder zijn stam sclerotia vormt. Dit gedeelte bevat de psilocybine. Ze zien er daardoor wat anders uit dan andere paddestoelsoorten.

Effecten

De trip die je krijgt van de philosopher's stones is erg verschillend van die van andere soorten paddestoelen. De philosopher's stones zal je een filosofische, vrolijke trip geven, maar minder visueel dan andere paddestoelsoorten. Gedurende het eerste uur zal je mogelijk wat gemengde gevoelens hebben bij deze soort. Als de psilocybine echt gaat werken, verdwijnen deze gevoelens vanzelf.

Gebruik

Deze paddestoelen zijn vers en moeten in de koelkast bewaard worden. Ze smaken beter dan andere paddestoelsoorten. Neem 5 tot 9 gram voor een normale trip en 10 tot 15 gram voor een sterke trip.

Let op: het is mogelijk dat de paddestoelen tijdens het verzenden een klein beetje uitdrogen. Hierdoor neemt het gewicht iets af. Maak je echter geen zorgen: het totaal blijft even sterk als de hier beschreven dosering.

Waarschuwing

Gebruik geen paddestoelen als je je depressief, angstig of verdrietig voelt. Tampanensis versterkt je gevoelens en je hebt dan kans om een 'bad trip' te krijgen. Zorg dat er een nuchter, liefst ervaren persoon in de buurt is om ongelukken te voorkomen. Combineer het gebruik van paddestoelen niet met alcohol of medicijnen.

Soad16

Experimenterende gebruiker
ja maar nou weet ik dus nog niet hoe lang t duurt... en is t dom als ik smiddags truffels neem en s'avonds ook nog weer xtc/lsd-pillen?

psilocybine

Bewuste gebruiker
Soad16 zei:
ja maar nou weet ik dus nog niet hoe lang t duurt... en is t dom als ik smiddags truffels neem en s'avonds ook nog weer xtc/lsd-pillen?
is heeell dom :)
de xtc sou je misselijk maken en de lsd niet tot einig xerken ^^

Soad16

psilocybine zei:
Soad16 zei:
is heeell dom :)
de xtc sou je misselijk maken en de lsd niet tot einig xerken ^^

das wel zuur... mja we nemen die truffels wel heel vroeg in ur, uur of negen smorgens al... en die pillen tegen iets van half 7/7uur s'avonds.. maar zal wel weinig verschil maken cker?

azgaza

Badass junkie
LSD kan je 's avonds dan zeker niet nemen, d'r is namelijk kruistollerantie. Van xtc weet ik het niet, geen idee eigenlijk wat er dan gebeurd.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
denk ook niet dat xtc een probleem vormt en misschien werkt de lsd wel als je ze neemt terwijl je padootrip nog bezig is (denkik he)

Soad16

Ik heb gister getruffeld al, en xtc ook gehad...

WAT EEN DAG!

egt uber tof...

alleen was ongelofelijk brak van de xtc toen we die gehad hadden en onderweg op de fiets waren naar n feest...

had geen energie meer, moest zitten en moest egt drinken hebben...

en niemand op t feest had t ook nog door ook dak dood ging en drinken moest... was wel zuur:P

Bovenaan