Je komt zelf met een link aan waardoor jij suggereert dat het waarschijnlijk veilig gebruikt kan worden? Een link naar een site waar gebruikers van deze combinatie kunnen melden of het verkeerd afliep... Een site die voor mij geheel onbekend is. En bovendien ga jij uit van meldingen, oftewel de mening van een drugsgebruiker (terwijl er 0 bevestiging is van onderzoekers), dat die waar zijn...
Ik heb wel degelijk onderzoek gedaan voor Beeke, dus weet waarover ik spreek, anders zeg ik het ook niet.
Een feit over deze combinatie is dat het elkaar kan versterken, dat hangt af van hoe traag je schildklier is en welke dosis medicatie je neemt (in mg). Er wordt gewaarschuwd dat bij hoge doseringen (van 200 mg) er een kans is op versterking of wisselwerking als je andere medicatie of drugs gebruikt (downers en trip middelen).
Als je zelf maar matig onderzoek doet Psychedelibee, ga dan niet iemand anders advies afkraken door te zeggen dat ie maar beter niets moet zeggen. Helemaal niet als je er geen verstand van hebt!