Truffels en serotineverbruiker achter elkaar

kingdalton

Belezen gebruiker
Hallo,

Mijn plan is alsvolgt maar ik kan mijn maat nog niet overtuigen.
op dag 0 wil ik graag truffels gebruiken, ik denk gewoon 15 gram, welk soort weet ik nog niet. Op dag 3 wil ik graag een serotineverbruiker gebruiken. Ik weet nog niet of dit mdma gaat worden of een research chemical, dosis waarschijnlijk vergelijkbaar met 1.5 lichaamsgewicht in mg mdma.

Het leuke hieraan lijkt me dat ik altijd nog een beetje die truffelgedachtes heb de dagen erna. Dit in combinatie met serotine lijkt me heel mooi te wezen. :grin:

Heeft iemand hier ervaring mee, tips misschien hoe ik mijn vriend kan overtuigen. Of heeft mijn maat misschien gelijk en is dit niet verstandig :grin:

transformated

Badass junkie
Wel ik denk dat je maat gelijkt heeft. Wat als je nu die truffels neemt en plots krijg je een bad trip en ga je 3 dagen later xtc nemen dan denk ik niet dat het zo'n goeie xtc trip zal zijn. Nu dit is maar een voorbeeld maar je zou beter een langere tijd wachten als je zo kort achter mekaar gebruikt.

Narayani

Bewuste gebruiker
Een pauze is altijd verstandiger :wink:
Maar om op je vraag in te gaan, ik heb (niet verstandig!) meteen na m'n truffeltrip xtc op. Ik vond het eerlijk gezegd niet bijzonder. Het is me niet bijgebleven ofzo, ik heb me prima vermaakt hoor maar je teert eigenlijk nog voldoende op de bijzondere truffelervaring.
Kortom; nergens voor nodig. Misschien zelfs een beetje zonde.

kingdalton

Belezen gebruiker
transformated zei:
Wat als je nu die truffels neemt en plots krijg je een bad trip en ga je 3 dagen later xtc nemen dan denk ik niet dat het zo'n goeie xtc trip zal zijn.

In dit geval zouden we de xtc achterwege kunnen laten natuurlijk. Ik verwacht niet bad te gaan, ik waardeer de duistere kanten van het trippen ook altijd, eerder gefascineerd dan beangstigt, maar je weet nooit uiteraard hoe de truffels vallen. Dan zou ik niet 'verplicht' een pilletje slikken.

Narayani zei:
ik heb me prima vermaakt hoor maar je teert eigenlijk nog voldoende op de bijzondere truffelervaring.

Daar heb je misschien gelijk in. Als het zo gebracht wordt is het wellicht verstandiger eerst de xtc te gebruiken en dan gewoon op gevoel te wachten tot ik daar weer een beetje van hersteld ben, vermoed een weekje ofzo.

Het probleem is ook eigenlijk dat mijn maat en ik weinig tijd hebben, eigenlijk nooit een hele rustdag erna en beviel werken op de day after me bij zowel xtc als truffels niet heel goed :rolleyes:. Daarnaast hou ik meer van geestverruimende drugs en mijn maat kan niet wachten tot de 3 maanden om zijn.

Ervaring zijn nog steeds welkom trouwens

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik heb wel mensen gehoord die truffels en XTC gelijk namen, het zogenaamde: hippieflippen. Blijkt een leuke ervaring te zijn. Dus het is niet dat je opeens helemaal fout gaat of iets dergelijks, maar goed zal het niet zijn.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
kingdalton zei:
Het leuke hieraan lijkt me dat ik altijd nog een beetje die truffelgedachtes heb de dagen erna. Dit in combinatie met serotine lijkt me heel mooi te wezen. :grin:
Geen ervaring mee. Verstandiger is sowieso wat ruimte er tussen om alle ervaringen te kunnen verwerken. Daarnaast denk ik dat truffelgedachtes die je nog hebt na 3 dagen compleet overheerst zullen gaan worden de xtc gedachtes, zal niet bijzonder veel toevoegen vermoed ik zo.

Narayani

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Daarnaast denk ik dat truffelgedachtes die je nog hebt na 3 dagen compleet overheerst zullen gaan worden de xtc gedachtes, zal niet bijzonder veel toevoegen vermoed ik zo.
Dat bedoel ik dus met 'zonde'. Je krijgt niet echt de kans om de truffelervaring goed te verwerken.
kingdalton zei:
Narayani zei:
ik heb me prima vermaakt hoor maar je teert eigenlijk nog voldoende op de bijzondere truffelervaring.

Daar heb je misschien gelijk in. Als het zo gebracht wordt is het wellicht verstandiger eerst de xtc te gebruiken en dan gewoon op gevoel te wachten tot ik daar weer een beetje van hersteld ben, vermoed een weekje ofzo.

Het probleem is ook eigenlijk dat mijn maat en ik weinig tijd hebben, eigenlijk nooit een hele rustdag erna en beviel werken op de day after me bij zowel xtc als truffels niet heel goed :rolleyes:. Daarnaast hou ik meer van geestverruimende drugs en mijn maat kan niet wachten tot de 3 maanden om zijn.
Vanwaar die haast eigenlijk als ik vragen mag?

kingdalton

Belezen gebruiker
Narayani zei:
Vanwaar die haast eigenlijk als ik vragen mag?

Ik zit in een tussenfase met school en werk, normaliter ben ik gewoon 7 dagen per week druk met school en werk. Nu heb ik een beetje vrije tijd en daar wil ik optimaal gebruik van maken. Hierna bestaat de kans dat ik geen vrije tijd meer heb door deadlines en dergelijke tot aan Sziget Festival in augustus.

Daarnaast brengen de truffel trips me altijd veel wijsheid en is de laatste keer alweer een jaar geleden.

Maar ik ben wel overtuigd geraakt dat dit niet in een paar dagen te regelen is, het moet tenslotte wel bijzonder blijven. :grin: Ik zal een keuze moeten maken en hopen dat ik snel weer een rustdag kan vinden.

Narayani

Bewuste gebruiker
Ah oké. Ik snap dat je dan ergens nog ontspanning er tussen wil proppen. Maar wat je zegt, wellicht geniet je ook meer als je er wat meer de tijd voor neemt. Of je wel of niet gestresst bent beïnvloedt je trip ook. Ik lees graag wat het wordt uiteindelijk :)

Bovenaan