Hallo allemaal,
Ik heb een tijdje geleden wat truffels geprobeerd, en ik wil graag weten of wat ik mee heb gemaakt normaal is bij truffels?
Eerst zag ik overal lichtjes, en had ik het gevoel of mijn neus groeide zodra ik eraan kwam, mijn neus was ook erg nat leek het wel. Toen moest ik ineens keihard lachen, maar het rare was dat ik mijzelf hoorde lachen en ik schrok er van! was een soort vreemde feedback... heel eng...
daarna ging ik in mijn kamer ook mensen zien die er niet waren. Is dit normaal? ik zag echt in de vormen van mijn kamer gewoon echte mensen, heel eng. En daarvan uit werd het erger. Ik ging me verzetten, en deed mijn ogen dicht en ik kwam in een spiraal terecht, een donkere oneindige spiraal die naar beneden ging... ik kreeg het kouder en kouder (terwijl het juist hartstikke warm was) toen ben ik in slaap gevallen en de dag erna was ik echt mentaal gesloopt.
Ik ben benieuwd of dit normaal is, en of ik me geen zorgen hoef te maken voor de volgende keer!
Dank je wel.
Ik heb een tijdje geleden wat truffels geprobeerd, en ik wil graag weten of wat ik mee heb gemaakt normaal is bij truffels?
Eerst zag ik overal lichtjes, en had ik het gevoel of mijn neus groeide zodra ik eraan kwam, mijn neus was ook erg nat leek het wel. Toen moest ik ineens keihard lachen, maar het rare was dat ik mijzelf hoorde lachen en ik schrok er van! was een soort vreemde feedback... heel eng...
Ik ben benieuwd of dit normaal is, en of ik me geen zorgen hoef te maken voor de volgende keer!
Dank je wel.