Truffels, hulpje nodig

TisL

Newbie
Morgen..

Hebben afgesproken om truffels te doen in deze vakantie, en ik wil dit zelf graag ook wel is doen :grin:

Nu moet ik in de vakantie s' ochtends werken van 7 tot 10. We plannen het om rond 12uur in te nemen.

2 vragen;
Maakt het uit dat ik zo vroeg wakker ben en iets actiefs doe voordat ik het inneem?

Ik eet 1 boterham voordat ik ga werken, daarna niks wanneer ik de truffels neem (thee variant doen we). Valt het dan goed?

Bedankt alvast!

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zorg iig dat je wat eten klaar hebt staan voor tijdens de trip.
En bedenk dat de meeste mensen na de lunch een dipje ervaren in hun helderheid. Veel mensen voelen de behoefte om tegen half 2 even een dutje te doen. Maar als je de avond van te voren goed je rust pakt, zal het wsl wel goed uitpakken.
Maar om meteen na je werk te trippen is niet ideaal. Maar je zult zelf moeten aanvoelen of je je helemaal ontspannen en uitgerust voelt. Ik persoonlijk zou eerst lekker relaxen en tegen een uur of 12 een lichte maaltijd nemen en dan tegen 3 uur pas beginnen.
1 broodje is echt weinig hoor.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Ik heb de truffels om 10 uur 's avonds gegeten, na de hele dag in de stad te hebben gelopen en met kinderen te hebben gespeeld. Heb weinig van de vermoeid gemerkt.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Vermoeidheid bestaat ook bijna niet met paddo's op, ik krijg er zo veel energie van :grin:

Zeker waar! Totdat de trip is afgelopen en dan ben je kapot. :P

TisL zei:
Ik eet 1 boterham voordat ik ga werken, daarna niks wanneer ik de truffels neem (thee variant doen we). Valt het dan goed?

Ik vind het prima klinken. Zolang je maar eten klaar hebt staan voor na het trippen (en eventueel tijdens het trippen).

Bovenaan