Truffels inner-vision

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Als ik het zo zie zijn het gewoon merknamen. Je hebt nog steeds de standaard namen als Atlantis, Mexicana en Tampenensis(philosiphers stone).

Mexicana is een redelijk lichte truffel, vooral euforisch en gefocust op een 'body' high, met milde visuals, Atlantis is een middelmatig tot sterke truffel, vooral gericht op visuals met een beetje body high en Philosiphers stone is een lichtere truffel wat je vooral een 'mind' high geeft met lichte visuals en lichte body high.

Inner visions zal wel gewoon het 'bedrijf' zijn dat de truffels verstrekt, net zoals coca cola, coca cola zero en coca cola vanille verstrekt.

Ok,

Ik ben er achter gekomen dat die headshop ook Dragon Dynamite verkoopt, en daar ben ik toch wel iets meer nieuwsgieriger naar.

Speelt de Dragon Dynamite veel op je gedachten of visueel?

En kan ik die truffels nemen als me ouders allebei op bed liggen, en ik in me kamer/beneden gaat chillen? xD

Thanks.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Fruitzacht zei:
Ik ben er achter gekomen dat die headshop ook Dragon Dynamite verkoopt, en daar ben ik toch wel iets meer nieuwsgieriger naar.

Hangt er van af of je een beetje ervaren bent in truffelen. Dragon Dynamite is een sterke truffel, is mentaal best wel sterk. Dus voor de eerste keer zou ik daar niet mee beginnen. Ik zou, voor de eerste keer, Atlantis nemen. Lekker visueel, leuke truffel.

En nee, je kan echt niet gaan truffelen als je ouders boven zitten. Dat is bijna onmogelijk, je zou je er niet lekker bij voelen, waardoor je slecht zou kunnen gaan. Ook als je slecht gaat, zitten je ouders boven, dat gaat ook totaal niet helpen. Je kan ook veel lawaai gaan maken, je wilt gewoon lekker wild zijn, dus ik zou het niet doen als je ouders in het huis zijn. Gewoon lekker in je eentje of met vrienden, dat is de beste en leukste sfeer.

Fool

Badass junkie
Fruitzacht zei:
Ok,

Speelt de Dragon Dynamite veel op je gedachten of visueel?

En kan ik die truffels nemen als me ouders allebei op bed liggen, en ik in me kamer/beneden gaat chillen? xD

Thanks.
Een portie atlantis lijkt me eerlijk gezegd prima geschikt voor jou, Dragon dynamite schijnt best sterk uit de hoek te kunnen komen.

En zoals hierboven al gezegd is, als je ouders dit niet mogen weten(waar ik van uit ga) is dit een recept voor een badtrip. Het zit er dik in dat je veel gaat lachen en geluid gaat maken, als je bang bent dat je ouders dit horen zou je daar best wel van in paniek kunnen raken. Ga lekker een keer chillen met vrienden, sowieso valt het aan te raden om het de eerste keer niet alleen te doen en eventueel een sitter te regelen.

Veel plezier! :)

WeirdyBeardy

Experimenterende gebruiker
Eens met bovenstaande, lekker een keer doen als je ouders er niet zijn ofzo. Maareh mocht je het met vrienden doen, doe het dan wel met vrienden die een beetje relaxt en verstandig zijn. Ik heb hier al zoveel van die tripreports gelezen van mensen die met vrienden trippen die het doen om stoer te zijn... zij gaan bad of doen iets debiels en dan zit jij met een verklootte trip :wink:

Bovenaan