Truffels + MDMA + Aniracetam

Beste mensen van drugsforum,
Ik heb ervaring met truffels en ik heb ervaring met MDMA.
Nou wil ik graag mijn eerste hippieflip gaan doen.
Alleen ik wil de MDMA (70 - 90mg) combineren met 3gram Aniracetam.
En nou vroeg ik me af aangezien het de MDMA trip heftiger kan maken, is het niet teveel van het goede met de truffels erbij?

Alvast Bedankt :)

simonsnel

Experimenterende gebruiker
Dat kan wel wat heftig zijn. Daarom kan je er het beste wat wodka bij drinken om rustig te worden. Daarna neem je wat coke om helder te worden en achteraf een paar benzo's om in slaap te vallen. Ondertussen gewoon wat hasj roken om de scherpe randjes eraf te halen.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik snap niet waarom hier van die sarcastische opmerkingen worden gemaakt? de topic starter heeft naar mijn mening geen rare vraag gesteld, dus kan je er ook gewoon normaal op antwoorden.

on-topic: ik zou voor je eerste flip alleen de MDMA en truffels gebruiken. Je kan beter eerst een beetje bekend raken met de effecten, en dan over een tijd het nog is doen maar dan met de Aniracetam. Als je dat dan nog wil tenminste.

succes!

Bobsacamano

Badass junkie
Ik snap de toevoeging van de Aniracetam niet helemaal. Het is een nootropic dus sterk zal het niet zijn. Ik denk dat het of niks doet of heel weinig en zeker niet als je MDMA in je mik hebt. Ik zou dus zeggen laat lekker zitten als het toch niks doet.

MeejheM

Badass junkie
kokosmakroon900 zei:
Ik snap niet waarom hier van die sarcastische opmerkingen worden gemaakt? de topic starter heeft naar mijn mening geen rare vraag gesteld, dus kan je er ook gewoon normaal op antwoorden.

on-topic: ik zou voor je eerste flip alleen de MDMA en truffels gebruiken. Je kan beter eerst een beetje bekend raken met de effecten, en dan over een tijd het nog is doen maar dan met de Aniracetam. Als je dat dan nog wil tenminste.

succes!

2 verschillende middelen gebruiken waarvan de wisselwerking amper bekend is gebruiken is gevaarlijk advies. 3 middelen gebruiken, waarvan 99,5% zeker geen onderzoek gedaan is naar de wisselwerking en je er ook nog eens zelf geen ervaring mee hebt is simpelweg gokken met je gezondheid.

Ik raad eigenlijk de meeste mensen af om bijvoorbeeld alcohol te gebruiken als ze voor het eerst een nieuw middel gebruiken. Over alcohol, en de middelen waar er een subtopic bestaat is meestal wel onderzoek gedaan naar de wisselwerking, en meestal is die toxisch hoger.

Met de komst van de vele RC's of Nootropics is helemaal geen onderzoek beschikbaar.

'Niet proberen' posten lijkt ook niet te werken, dus misschien dat de sarcastische ondertoon de boodschap kan versterken?

Bovenaan