truffels + MDMA

maxdw1212

Belezen gebruiker
ik zit al een tijd met het idee om de combi truffels en mdma te doen. Mijn idee is dat ik van 15 gr Atlantis thee maak en het opdrink. dan na 2 uur wil ik een pilletje er bij doen. Maar mijn vraag was of het een beetje een leuke comb is. Ik wou ook graag weten hoe laat kan ik me pilletje het beste nemen na de truffels?

tips zijn altijd welkom :grin:

Absurd

Experimenterende gebruiker
Ik heb dit ook een keer gedaan, het gaf wel een gaaf effect. Het word ook wel de hippie flip genoemd. Of dat alleen met paddo's zo genoemd word, geen idee. Ik zou ongeveer een uur tot 2 uur nadat het werkt de MDMA nemen. Het kan wel een beetje overwhelming worden als je niet zo veel ervaring hebt. :wink:

maxdw1212

Belezen gebruiker
Absurd zei:
Ik heb dit ook een keer gedaan, het gaf wel een gaaf effect. Het word ook wel de hippie flip genoemd. Of dat alleen met paddo's zo genoemd word, geen idee. Ik zou ongeveer een uur tot 2 uur nadat het werkt de MDMA nemen. Het kan wel een beetje overwhelming worden als je niet zo veel ervaring hebt. :wink:
Ik heb vooral veel ervaring met uppers (meest erge katers ooit dat je echt denk dat je dood gaat en die al helemaal overwhelming zijn). maar zolang de euforie van mdma zijn werk doet vind ik het overwelmende effect niet zo erg. Deze zomer vakantie ga ik het waar maken. Ik heb wel al 3x eerder truffels gedaan en ben nooit bad gegaan en snap tot nu toe nog niet hoe dat kan :P vooral 3de keer was me trip rijk aan visuals :) erg mooi

Bovenaan