• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels microdoseren om te stoppen met blowen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sw99

Newbie
Ben laatste tijd wel weer veel aan het blowen en niet meer bezig met microdoseren, maar dit ga ik wel weer doen. Misschien klink ik nu als een lul, maar ik denk dat ik te egocentrisch ben om genot te halen uit goede dingen voor anderen doen 😂 Maar toch bedankt voor de tip!

GHBismijnietdebaas

Belezen gebruiker
Ben laatste tijd wel weer veel aan het blowen en niet meer bezig met microdoseren, maar dit ga ik wel weer doen. Misschien klink ik nu als een lul, maar ik denk dat ik te egocentrisch ben om genot te halen uit goede dingen voor anderen doen 😂 Maar toch bedankt voor de tip!
Ik haal 2 gram elke maand, doe k een week mee vind ik prima. En dan 3 weken niet.

Martinus

Wijs gebruiker

🤣 je kan ook dingen ondernemen voor jezelf. Dat noem je volgens mij een hobbie.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Het ging best goed toch, minderen met blowen.
Ik hoop dat je binnenkort weer een beetje op die koers zit. Toen je MD werkte had je ook geen cravings.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Misschien klink ik nu als een lul, maar ik denk dat ik te egocentrisch ben om genot te halen uit goede dingen voor anderen doen 😂
Dat denken best veel mensen maar geloof me, als je er eenmaal aan begint merk je dat je een heel ander beeld van jezelf krijgt. Mensen gelukkig maken maakt jezelf ook gelukkig. Jezelf egoïstisch noemen om te voorkomen dat je iets goed gaat ondernemen klinkt als een goeie smoes afkomstig van je ego 😋

Skurt

Newbie
Misschien een beetje oud maar nog iets om rekening mee te houden. Zorg dat als je wil stoppen met blowen eerst dat je nicotinevrij bent. Koop een Dynavap of een andere vape voor de wiet. Mij lukte het ook niet totdat ik eerst de rookverslaving afleerde. Daarna was de stap naar een t-break veel makkelijker en nu vape ik af en toe in het weekend zonder een lichamelijk verlangen te hebben om te gebruiken. Ook moet je proberen om een leuke hobby te zoeken waar je in kunt verdwijnen en daar plezier aan hebt. Wees nooit teleurgesteld in jezelf maar zie iedere keer dat je faalt als een nieuwe kans om te beginnen met stoppen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan