Truffels - minder hard?

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Ben van plan dit weekend truffels te gaan gebruiken (weet alleen niet welke, volgens mij phil. stones). Schijnt dat truffels niet zo heel erg hard gaan en dat het korter duurt.

Is dit zo?

Ohja hoe zit het met de bodyload? Ik wil wel gewoon beetje kunne ouwehoeren en rondlopen.

phy

Bewuste gebruiker
gekkehenkie zei:
Ben van plan dit weekend truffels te gaan gebruiken (weet alleen niet welke, volgens mij phil. stones). Schijnt dat truffels niet zo heel erg hard gaan en dat het korter duurt.

Is dit zo?

Ohja hoe zit het met de bodyload? Ik wil wel gewoon beetje kunne ouwehoeren en rondlopen.

Truffels zou ik niet aanraden voor een rustige trip. Ze hebben een hoge bodyload en mindfuck. Je kan veel beter beginnen met mexicaantjes of amazonians.

Eerste keer? lees jezelf goed in.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zou truffels niet aanraden voor een beginner.. Vooral als je niks gewend bent kunnen de mindfucks je flink in de war gooien. Probeer eerst maar een halve bak mexicaantjes (voor een all-round trip) of Hawaaiantjes (als je echt voor de visuals wil gaan), als je niet hard genoeg gaat, volgende keer heel bakje. Hawaians staan over het algemeen bekend als de sterkste, maar dat vind ik totaal niet.. ik krijg bijna nooit een wazige mindfuck of zo, alleen flink visueler. Je kunt beter eerste keer niet hard genoeg gaan dan te hard... en ik spreek uit ervaring.

Bovenaan