Truffels Online Bestellen?

Siemen23

Experimenterende gebruiker
Dag beste medeforumgebruikers,

Ik wouw al een lange tijd truffels online bestellen via Azarius of trufflesmagic.com ,
Nu vraag ik mij af ,ik woon in Belgie en ben nog geen 18, Controleren ze bij de bestelling de leeftijd of zou dit geen probleem mogen zijn?

Groeten,
Siemen23

Diabolic

Newbie
Voor zover ik weet levert Azarius gewoon in België. Ook wordt je pakket bezorgt door een bezorgbedrijf, dus niet door Azarius zelf. Het bezorgbedrijf zal niet naar je leeftijd vragen lijkt me. Er is zelfs een grote kans dat de bezorger die aan je deur komt niet weet wat hij bezorgt.
Let wel: bij het bestellen bevestig je dat je 18 of ouder bent. Dat betekent voor jou misschien niet zo veel, maar op die manier is Azarius in ieder geval niet verantwoordelijk als er iets mis gaat. Dus als je schade lijdt aan een fout door Azarius, dan zul je een rechtszaak waarschijnlijk niet winnen...

Maar dat is misschien een gedachte te ver...
Hoop dat je wat aan de info hebt.

Siemen23

Bedankt voor de reactie,
Wat bedoel je juist met schade lijden? Ik ga wss 2 porties Atlantis bestellen als je hier iets aan hebt.
Greets,
Siemen23

ThePhotographer

Siemen, je weet wel wat dit soort drugs met je kunnen doen he? Informeer jezelf goed hierover. Stel dat er een psychose sluiert in je, of je hebt aanleg omdat het in je familie voorkomt, dan kan een zware truffeltrip iets teweegbrengen waar je niet blij van wordt.

Siemen23

Ben heel goed geinformeerd over de effecten heb al eens paddos gedaan, ben zelf ook heel 'open minded' zal ik maar zeggen, maar nu blijkt dat het adres niet bestaat en de post het gwn gaat terug sturen, zal dan voor een andere keer zijn spijtig genoeg.

Bedankt voor de reacties
Siemen23

marcratom

Newbie
Weet iemand of je in r'dam paddo's onder de toonbank kan kopen?

Alvast bedankt.
Waaom zou je ze onder de toonbank willen kopen? ik bestel ze gewoon online bij * modknip, liever geen namen van vendors noemen * en die worden netjes en discreet aan huis gebracht.
Als je ze "onder de toonbank" wilt kopen weet je uiteraard ook niet of je kwaliteit koopt.

Laatst bewerkt door een moderator:

marcratom

Newbie
o wauw... niet echt gekeken naar de datum.
Mijn excuses hiervoor, ook zag ik dat er een modje aan te pas moest komen, ook daarvoor mijn excuses.

(ps nu wil ik het ook wel graag weten eigenenlijk.. hehe :wink:)

Bovenaan