Toevallig heb ik vorig jaar met oud en nieuw 15 gram atlantis genomen. Of het een aanrader is, hangt denk ik een beetje af van de plaats waar je ze neemt. Je moet sowieso een plaats hebben om binnen te zitten en als je naar buiten gaat moet er een afgelegen plaats zijn vanaf waar je het vuurwerk kunt bekijken vind ik.
Toen ik het deed, zat ik bij een vriend thuis die vlakbij een park woont. Kwart voor 12 begonnen ze in te slaan en 5 voor 12 zijn we naar buiten gegaan (achteraf vind ik dat je beter kwart voor 12 al op de plaats moet zijn vanaf waar je het vuurwerk wilt bekijken, want nu begonnen mensen alles al af te steken toen wij naar buiten gingen). In het park op een heuvel stonden we met beide een joint in onze mond trippend toe te kijken. Dat was wel erg cool. Het leek net alsof iemand een hele show voor ons in elkaar had gezet.
Om een uur of 1 had ik het koud en was de meeste vuurwerk in de buurt afgestoken, dus ben ik weer naar binnen gegaan. Op het moment dat je binnen zit, merk je niet dat het oud en nieuw is eigenlijk. Oud en nieuw vind ik meer een sociaal feest en dat bedacht ik ook toen we daar aan het einde van de trip zaten om 3 uur.
Voor mij was het leuk voor 1 keer, maar verder niet. Misschien alleen met een echt grote groep. We waren nu met zn 2en.
Om samen te vatten;
Pluspunten:
Siervuurwerk en oliebollen
Minpunten:
Knalvuurwerk, je bent niet meer sociaal, iedereen is dronken