Nee, ik ga voorlopig de eerste maanden niet meer trippen maar vroeg me dit af. Als ik in de verre toekomst eens truffels wil proberen gaat dat een groot probleem geven. Ik heb namelijk een behoorlijke angst voor slikken/overgeven en ik kan nu al met zekerheid zeggen dat ik die dingen niet weg ga krijgen. Met gewoon eten lukt al geen hap als ik het niet ken of bang ben dat ik het niet lust.
Pillen lukken wel, en ik heb nog lege capsules. Is het op een manier mogelijk om truffels te drogen en te verpulveren tot poeder en zo via de capsules (Ja dat zullen er dan wel een flink aantal zijn maar dat vind ik dus minder erg) in te nemen?
En nee @Psychedelibee ik ga geen truffels in mijn ogen doen. (Ja, ik voelde hem al aankomen)

Pillen lukken wel, en ik heb nog lege capsules. Is het op een manier mogelijk om truffels te drogen en te verpulveren tot poeder en zo via de capsules (Ja dat zullen er dan wel een flink aantal zijn maar dat vind ik dus minder erg) in te nemen?
En nee @Psychedelibee ik ga geen truffels in mijn ogen doen. (Ja, ik voelde hem al aankomen)