truffels ; psilocybe mexicana

i lolled gek

Experimenterende gebruiker
hallo, ik heb die zojuist gehaald met een vriend.
maar we hadden een paar vragen,

het is 15 gram, en hoeveel is nodig voor een trip?
is ieder de helft goed voor een trip?
en hoe eet je het op?

ty

cropp

Badass junkie
Een portie met z`n 2e is meer als genoeg, zeker als je het 5 minuten blijft kauwen, wat dus wel belangrijk is...

Een handige tip, eet het met paar borrelnootjes, da`s puur voor de smaak, als je proeft waar die truffels naar smaken snap je wel waarom...

i lolled gek

we hebben het in een beker gedaan en warm water over gegoten.. en nu hebben we der stukjes van gemaakt en aan t roeren nu,

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
i lolled gek zei:
ja en met water weggespoeld de kleine stukjes...
hoort dat of heb ik het verkankerd
Je had het ook gewoon op kunnen eten. Ik weet niet hoe je je thee gemaakt hebt, dus ik kan niet zeggen of je het verkankerd hebt. Hoe lang heb je het laten trekken bijvoorbeeld?

lolnoob

Bewuste gebruiker
Als je gewoon de kleine stukjes naar binnen hebt gekregen moet het wel goed komen meestal.

Heb je 6 uur van tevoren niets gegeten? Ook redelijk belangrijk.

i lolled gek

nou was een zeer geslaagde middag, haha.
alles ging zeer snel en soepel en we voelde ons wel super goed,

bedankt jongens ;d

TokoBali2

Belezen gebruiker
Ik kom net thuis (letterlijk en figuurlijk) van een truffeltrip, ook mexicana. Schitterende avond gehad met zijn 3en. Hele fijne trip :hearteyes: .

Truffelboy

5 gr = lichte trip
7,5 - 10 gr = normale trip
10 - 15 gr = zware trip

Dus je kunt gewoon allebei de helft nemen. Wat je nu moet doen is ongeveer 3-5 uur van tevoren stoppen met eten, dit is voor een beter effect en zo slaat de truffel ook sneller in, je maag neemt namelijk sneller op als hij leeg is.

Je kunt ze gewoon rauw eten, maar je kunt er ook thee van zetten. Thee zetten heb ik zelf nog nooit gedaan, maar rauw eten kan in 't begin (niet alleen in het begin daar niet van :P) pretty fucking nasty zijn :kots:.

Wat je nu doet is, je snijd em door de helft, allebei de helft dus :P , en ieder ze helft snij je ook weer in kleine stukjes. Je eet dan nu een stukje truffel, en dan een koekje ofzo erachteraan of je drinkt wat 7-up ofzo. ZO MIN MOGELIJK SUIKER , dat verzwakt de truffel. Ik zou het voor de eerste keer niet doen met chocola, want dan ga je alleen maar harder, dat is namelijk een soort van mao-remmer die er voor zorgt dat de anti-stoffen die tegen de truffel zijn en worden aangemaakt, gereduceerd worden, er worden dus minder antistoffen gemaakt als je chocola eet kort gezegt :P

Ik hoop dat je er wat mee kunt, en vergeet niet je tripreport op te leveren op het forum :grin:

KoxBox

Badass junkie
Truffelboy zei:
Wat je nu doet is, je snijd em door de helft, allebei de helft dus :P , en ieder ze helft snij je ook weer in kleine stukjes. Je eet dan nu een stukje truffel, en dan een koekje ofzo erachteraan of je drinkt wat 7-up ofzo. ZO MIN MOGELIJK SUIKER , dat verzwakt de truffel. Ik zou het voor de eerste keer niet doen met chocola, want dan ga je alleen maar harder, dat is namelijk een soort van mao-remmer die er voor zorgt dat de anti-stoffen die tegen de truffel zijn en worden aangemaakt, gereduceerd worden, er worden dus minder antistoffen gemaakt als je chocola eet kort gezegt :P
Gast stop, echt stop gewoon.

SjaakT

KoxBox zei:
Truffelboy zei:
Gast stop, echt stop gewoon.

Hahahaha, prachtig weer :grin:

Einstein

Badass junkie
Niet prachtig; eerder onzinnig en mogelijk gevaarlijk. Leg jij maar eens aan een compleet door het lint gaande tripper uit dat de suiker die hij net geslikt heeft helaas toch niet zal werken tegen zijn bad trip.

SjaakT

Einstein zei:
Niet prachtig; eerder onzinnig en mogelijk gevaarlijk. Leg jij maar eens aan een compleet door het lint gaande tripper uit dat de suiker die hij net geslikt heeft helaas toch niet zal werken tegen zijn bad trip.

Daar geef ik ook geen commentaar op, maar ik vond de reactie van Koxbox erg droog. Natuurlijk is de situatie die jij beschrijft verreweg van prachtig.

KoxBox

Badass junkie
Einstein zei:
Veel erger is dat je iemand suiker geeft en zegt dat het zal helpen terwijl het gewoon geen zak uitmaakt.

Einstein

Badass junkie
Dat inderdaad ook. Volgens mij bedoelde ik dat toen ook maar lukte het me niet dat correct te verwoorden :confused:
Zo zijn er vast nog wel andere situaties denkbaar waarbij dit soort fabels onhandige gevolgen kan hebben. Kindertjes: kijk uit met de verhalen die je verspreidt.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Aan de andere kant heeft de gedachte van suiker achter de hand ook veel bad trips voorkomen denk ik.

Maar beter de waarheid vertellen inderdaad.

Bovenaan