5 gr = lichte trip
7,5 - 10 gr = normale trip
10 - 15 gr = zware trip
Dus je kunt gewoon allebei de helft nemen. Wat je nu moet doen is ongeveer 3-5 uur van tevoren stoppen met eten, dit is voor een beter effect en zo slaat de truffel ook sneller in, je maag neemt namelijk sneller op als hij leeg is.
Je kunt ze gewoon rauw eten, maar je kunt er ook thee van zetten. Thee zetten heb ik zelf nog nooit gedaan, maar rauw eten kan in 't begin (niet alleen in het begin daar niet van :P) pretty fucking nasty zijn

.
Wat je nu doet is, je snijd em door de helft, allebei de helft dus :P , en ieder ze helft snij je ook weer in kleine stukjes. Je eet dan nu een stukje truffel, en dan een koekje ofzo erachteraan of je drinkt wat 7-up ofzo. ZO MIN MOGELIJK SUIKER , dat verzwakt de truffel. Ik zou het voor de eerste keer niet doen met chocola, want dan ga je alleen maar harder, dat is namelijk een soort van mao-remmer die er voor zorgt dat de anti-stoffen die tegen de truffel zijn en worden aangemaakt, gereduceerd worden, er worden dus minder antistoffen gemaakt als je chocola eet kort gezegt :P
Ik hoop dat je er wat mee kunt, en vergeet niet je tripreport op te leveren op het forum