Truffels roken ?

Hoi,

Ik ga met een paar vrienden aan de truffels, voor mij en nog een normale gebruiker de Hollandia, en voor 2 beginnende atlantis, maar die vriend van me vroeg als je het ook kon roken, dus ik ging het opzoeken op google, maar ik kon niks egt informatiefs vinden, dus ik dacht, waarom niet hier vragen ?

mijn vragen zijn : Als je het kan roken, wat gebeurd er als je het rookt, geeft het schade ergens aan en als laatste, trip je hem dan harder ?

Latuuurss :)

dernael

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit ergens iets gelezen over het roken van gedroogde paddo's, aan gezien truffels dezelfde werkzame stof bevatten zal het ook hierop van toepassing zijn.

Er werd gezegd dat je gedroogde paddo's zou kunnen roken en dat je daar wel wat van gaat voelen, alleen heb je een GROTE hoeveelheid nodig per persoon, omdat de extreme hitte de meeste werkzame stoffen vernietigen voordat het je longen weet te bereiken. Echt een mogelijkheid is het dus niet, maar je kunt het altijd proberen en hier je bevindingen laten horen! :wink:

Gewoon lekker een theetje trekken van je truffels en dat opdrinken, works great imho.

Succes!

Dernael. :stoned:

Hazekees

Experimenterende gebruiker
Volgens mij heeft de zuurgraad in jouw maag iets te maken met de stoffen die je vervolgens binnenkrijgt.

Zo kan je bijvoorbeeld de truffels versnijden, in citroensap laten trekken en dat vervolgens in nemen, om ervoor te zorgen dat je sneller/harder gaat trippen.

Bovenaan