Truffels schadelijk?

Yo mensen, mijn neef vroeg mij vanochtend mee om een keer truffels te proberen, maar ik vroeg me af of het schadelijk is voor lichaam of geest ofz? En hoeveel moeten we gebruiken?

Bobsacamano

Badass junkie
Hey Leonzekere,

Kort beschreven kort antwoord dus :P

Lichamelijk is het sowieso niet schadelijk. Geestelijk in principe bij gezonde mensen ook niet. Het kan eventueel sluimerende psychische aandoeningen naar boven brengen maar dat gebeurd niet of nauwelijk. Als jij bijvoorbeeld wel is een psychose hebt gehad dan raad ik het af.

Verder als je een bad trip zou krijgen dan hou je daar verder niks aan over.

Begin sowieso bij een eerste keer niet met een hoge dosis hou het leuk. Max 10 gram truffels van een normale sterkte. Mexicana ofzo.

gr

Bob

LeOnzekere zei:
Yo mensen, mijn neef vroeg mij vanochtend mee om een keer truffels te proberen, maar ik vroeg me af of het schadelijk is voor lichaam of geest ofz? En hoeveel moeten we gebruiken?

Bobsacamano

Badass junkie
Dubbel posten heeft geen zin :wink: je berichten moeten nog worden goedgekeurd. Na 3 berichten is dat niet meer :)

Maar ik vind trippen eigenlijk pas wat ouder 21 ofzo. Er komt veel op je af namelijk. Maar dit is een persoonlijk gekleurde mening. Dus eigenlijk vanaf 18.

LeOnzekere zei:
Wat is een goede leeftijd om het een keer te proberen?

Narayani

Bewuste gebruiker
Je vragen zijn wel heel erg basic. Heb je enig idee wat het allemaal inhoudt? De kans dat het schadelijk is verklein je aanzienlijk door de moeite te doen je even in te lezen. Er zijn genoeg websites met informatie en hier op het forum staan prima handleidingen en ervaringen van anderen.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Narayani zei:
Je vragen zijn wel heel erg basic. Heb je enig idee wat het allemaal inhoudt? De kans dat het schadelijk is verklein je aanzienlijk door de moeite te doen je even in te lezen. Er zijn genoeg websites met informatie en hier op het forum staan prima handleidingen en ervaringen van anderen.

Pff, de jeugd van tegenwoordig ook he? :rolleyes:

Bovenaan