Truffels van Azarius

KoxBox

Badass junkie
Na redelijk wat verhalen gelezen te hebben over deze knollen, wil ik ze ook wel eens nemen en vergelijken met de good old paddestoelen.

Ik heb nu niet bepaald veel zin om naar Nederland af te reizen om een portie of 2 te gaan halen, ik weet zelf niet of ze ze wel verkopen in 't locomotiefke in Terneuzen...
Dus het logische alternatief Azarius kwam al rap de kop op steken. Hebben er hier al ervaring mee met het bestellen van truffels, ik heb wel al redelijk wat besteld van azarius maar geen verse goederen.

KoxBox

Badass junkie
En wat is nu precies een portie, 10g of 15g overal lees ik iets anders. Ik heb geen zin om zo een halfbakken trip te hebben maar heb ook geen behoefte aan een keiharde trip waarvan ik niet meer weet waar, wie en waarom ik er ben...

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Azarius heb ik al meerdere keren truffels besteld, komen gewoon aan in zo'n plastic paddo bakkie. :wink: 10 gram is voor mij te weinig, ik voel wel dat ik iets op heb maar verder niks bijzonders.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Toevallig dat ik dit lees,

Heb dit weekend nog truffels gedaan van Azarius.
Had 2 bakjes besteld, voor 2 personen, maar de 2e persoon wilde vervolgens LSD doen, dus nam ik 2/3e van het bakje. (De truffels waren in 1 bakje gegooid, samen dus 20 gram). Heb dus ongeveer 14 a 15 gram op. De trip was lichamelijk best zwaar, in vergelijking met LSD.

Effecten:

Duidelijke visuals; zag overal beweging in, en door geluid werd alles in en uit elkaar getrokken, zintuigen veel scherper, enz enz.

Ben wel na 5 uur trippen ineens out gegaan, in mijn ''droom'' die ik toen kreeg had ik een hele zware psychologische trip, het leek wel een uur te duren maar duurde in werkelijkheid een minuut. Vond het geen nare ervaring, heb alleen een wond onder me oog in de vorm van een bliksemschicht, wat ik trouwens ook best trippend vind.

Ik had ze zaterdag om 5 uur smiddags genomen, en voel er nu nog steeds wat van (Flashbacks), vooral na een jointje.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
:stoned: :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
baaight zei:
dat mensen zo hard gaan op die dingen :openmouth: op 15 gram tripte ik wel, maar zo hard als jij beschrijft lang niet :tongueout:

Hangt af van persoon, en de truffels zelf... Net zoals bij paddestoelen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb ze zelf enkele weken geleden ook besteld, Kwam binnen in een discrete doos met allemaal van die schuim gevalle erin.

Truffels zelf zater gewoon in zo'n paddo bakje en waren redelijk vers. ( wel redelijk wat witte schimmel, maar dat lijkt redelijk normaal te zijn).

5 werkdagen later in huis. Dit duurde iets langer vanwege dat het verse producten zijn en Azarius het volgens mij 1 keer per week in huis haalt.

Bakje is gewoon 10 gram zoals ook op de site vermeld staat.

KoxBox

Badass junkie
Ik ga dan toch ook voor de 15gram gaan denk ik, heb echt geen zin om zo een bijna trip te hebben.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zou ik ook doen, die andere 5 gram kun je dan nog ff beware voor een gewoon een gek avondje met een blowtje erbij enz.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Zou je een trip reviewtje kunnen schrijven,

Of gewoon kunnen zeggen hoe t was?

Ben benieuwd!

Bovenaan