Truffels werken niet, nu xtc?

MindWanderer

Belezen gebruiker
Nou zoals mn vorige berichtje 22.30 truffels 10gr Tempanensis gegeten. Voelde niks dus om 00.00 de laatste 5 gram opgegeten. Voel er vrij weinig van. Is het slim of zelfs leuk om nu aan de xtc te gaan?

Flualhamdulillam

Badass junkie
Hmm ik denk eigenlijk dat het wel zou kunnen dat door XTC de truffels ‘tot leven’ komen. Enig idee waarom je niets voelt van de truffels?

MindWanderer

Belezen gebruiker
Hmm ik denk eigenlijk dat het wel zou kunnen dat door XTC de truffels ‘tot leven’ komen. Enig idee waarom je niets voelt van de truffels?
Nee ja geen idee. Ik heb het wel met choco hagelslag weg zitten kauwen maar dat kleine beetje moet niet uit maken lijkt me. Eerst 10gr uur anderhalf later het resterende portie. Echt kut dat er niks komt. Voel me wel klein beetje anders maar voel me verder nog wel nuchter snap je. Maatje van me had andere soort en die gaat lekker door t dak hier zo.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Nee ja geen idee. Ik heb het wel met choco hagelslag weg zitten kauwen maar dat kleine beetje moet niet uit maken lijkt me. Eerst 10gr uur anderhalf later het resterende portie. Echt kut dat er niks komt. Voel me wel klein beetje anders maar voel me verder nog wel nuchter snap je. Maatje van me had andere soort en die gaat lekker door t dak hier zo.
Balen man… Een vriend van mij had ooit 15g genomen (lemon rek), en voelde er ook niks van! Voordat je aan de xtc gaat (wat denk ik prima kan, het is in iedergeval geen lichamelijk gevaarlijke combi), probeer wat wiet te roken als je dat hebt! Dat versterkt mijn trips altijd enorm

Bovenaan