Truffels werken niet.

Slaatje B

Newbie
Heey,

Hang hier al eens vaker rond maar nu maar besloten om me eens aan te melden als lid.

Ik en 3 vrienden hebben vanmiddag, als paasbrunch, truffels gegeten.
We merken er echter helemaal niets van.
Het gaat om de zogenaamde 'Purple Rain' soort.
We hebben allemaal 11-12 gram op maar naast een lachkick niets gemerkt, deze was ongeveer 1 uur tot 1½ na inname.
De paddo's zelf zijn overigens om kwart voor 2 ingenomen.

Nu vroeg ik me eigenlijk af of het niet werken van de truffels mogelijk iets te maken heeft met het feit dat we gisteravond aardig wat op hadden met zijn alleen tijdens het uitgaan.
Er was trouwens niemand die had ontbeten, ze zijn allemaal op een lege maag ingenomen..
Heeft iemand enig idee of het dus iets met de alcohol te maken heeft, het gewoon slechte truffels zijn of dat ze later nog inkicken ofzo :P ?

Alvast bedankt :)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Bij mij werkte paddo's de eerste keer ook niet. Toen ik hiernaar vroeg bij de smartshopeigenaar, toen zei hij dat dit bij meerdere mensen voorkomt. Dat het nu bij jullie alledrie niet werkt is wel vreemd. Van zoiets als 'slechte truffels' heb ik nog nooit gehoord en ze gaan later zeker niet meer inkicken.

Een andere reden waarom het niet zou werken is misschien dat je niet goed gekauwd hebt. Probeer er de volgende keer anders thee van te zetten. De kans is groot dat het dan wel werkt.

Succes :wave:

Slaatje B

Newbie
Nja, van de andere 3 weet ik niet hoe goed ze gekauwd hebben, maar 2 ervan hadden braakneigingen van de smaak.
Zelf heb ik wel goed gekauwd, ik vond ze echter wel verdacht klein, ze waren echt kleiner dan een konijnenkeutel.
Heb zelf al eerder truffels op en 1 van de vrienden die er bij was ook, toen hebben we ze samen op en waren we wel echt in een dikke trip, als in dat je je heel anders voelde dan je normaal bent en veel visuele veranderingen.
Nu was ik eigenlijk de enige die een goede lachkick had, de rest een beetje.
Maar daar hield het ook echt op..

De truffel die ik hiervoor op had was de Tampanensis.
En deze keer dus de Purple Rain.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als het alleen maar van die keuteltjes waren, dan kan het niet veel bijzonders zijn.. Toch blijft het vreemd. Anders ga je gewoon de volgende keer weer voor die andere of neem je 15 gram. Toen ik thee maakte van 15 gram truffels spacete ik echt zwaar :P

Slaatje B

Newbie
Ik haal de volgende keer wel gewoon de Atlantis, dat is de zogenaamde zwaardere versie van de Tampanensis, al weet je dat natuurlijk nooit.
Dit zou ook een zware trip moeten veroorzaken maar die is ook uitgebleven dus ik ben redelijk sceptisch over de sterkte van truffels :tongueout:
Maar goed, ik probeer het in de mei vakantie wel weer, dan zijn de stoffen van deze keer sowieso uitgewerkt, voor zover die er waren ;p

mephuser

Belezen gebruiker
Ik heb gisteren ook Purple Rains gehaald. 2x 15 gram voor 2 personen.. Maar dit zijn ook alleen hele kleine kloetjes.. Ik hoop dat ze dan dus wel werken! Kan me niet voorstellen dat et nie zou werken.. Heb vaker truffels gehad en ga ze nu precies zo innemen als altijd.. Ik laat et nog wel weten!

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Volgens mij zou het best te maken kunnen hebben met het gegeven dat jullie de avond ervoor veel? gedronken hebben.

Je kan voor de truffels drinken en na. Maar misschien dat een avond van tevoren je lichaam al aan het werk heeft gezet waardoor die truffels het niet meer doen? Geen idee of dit klopt hoor.
Voor de rest deden jullie alles goed.

Slaatje B

Newbie
Nja, die avond ervoor hadden we allemaal wel aardig wat op ja.
Ik heb er nog even over nagedacht maar het zou dan dus moeten zijn dat alcohol de psylocibine af zou breken, aangezien je lichaam er 1½ uur over doet om een glas bier af te breken en er dus sowieso nog een aardige hoeveelheid alcohol in mijn lichaam zat bij inname van de truffels..

Hier is echter nergens iets over terug te vinden..
Dit is de enige theorie die ik kan bedenken naast het feit dat het gewoon geen goede oogst o.i.d. is, al lijkt mij dit ook erg onwaarschijnlijk omdat naar mijn weten een oogst vaak 100 gram is, en wij daar 45 gram van hadden ;p

Maar als jij je ervaring met Purple Rain nog even door wil geven zou dat perfect zijn Apeldoorner, als het bij jou ook niets was moet ik ze maar helemaal niet meer kopen :wink:

mephuser

Belezen gebruiker
IK heb ze gisteravond gehad en ik kan je vertellen dat ze gewoon hun werk gedaan hebben :)
Ze sloegen in als een bom en was helemaal van et padje! Dus et ligt niet aan de grootte van de kloeten. Ik denk dat et dan idd aan et drinken de avond daarvoor heeft gelegen.

Purple Rain bevalt me prima!

Slaatje B

Newbie
Hmm, nja weet wat geleerd dan, niet uitgaan als je de volgende dag truffels wil doen.
Bedankt voor je reactie man :wink: !

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb die purple rain ook al gehad en ik voelde daar toen ook vrij weinig van. Ik heb bijna die hele reeks gehad en ik vond purple rain het minste. Nu zou je royal beluga eens moeten nemen, zijn de sterkste die in deze reeks kunt krijgen :)

MagicMush

Experimenterende gebruiker
Er zijn verschillende factoren die invloed hebben op het effect van truffels/paddo's:

• Hadden jullie gegeten voor jullie de truffels namen? Met een lege maag werken truffels sneller en is het effect sterker (geldt trouwens voor alle drugs die je inneemt)
  • Truffels kunnen in sterkte van elkaar verschillen ook al zijn ze van hetzelfde soort
  • Sommige mensen zijn minder gevoelig voor de werking van truffels, maar als je ze op een lege maag neemt zul je wel degelijk iets voelen.

Dat de truffels zo klein waren is normaal. Zoals ImmortalTech al aangaf, kun je ook eens proberen er thee van te zetten. Dit werkt sneller en heeft een heviger effect.

KoxBox

Badass junkie
MagicMush zei:
Hadden jullie gegeten voor jullie de truffels namen? Met een lege maag werken truffels sneller en is het effect sterker (geldt trouwens voor alle drugs die je inneemt)

Oja? Bij coke/speed/keta (nasaal dan) en LSD maakt het toch geen bal uit of je al dan niet net gegeten hebt.

En had je wat beter gelezen had je gezien dat hij al vermeld had dat ze op een lege maag zijn ingenomen.

KoxBox

Badass junkie
Slaatje B zei:
Nja, die avond ervoor hadden we allemaal wel aardig wat op ja.
Ik heb er nog even over nagedacht maar het zou dan dus moeten zijn dat alcohol de psylocibine af zou breken, aangezien je lichaam er 1½ uur over doet om een glas bier af te breken en er dus sowieso nog een aardige hoeveelheid alcohol in mijn lichaam zat bij inname van de truffels..

Hier is echter nergens iets over terug te vinden..
Dit is de enige theorie die ik kan bedenken naast het feit dat het gewoon geen goede oogst o.i.d. is, al lijkt mij dit ook erg onwaarschijnlijk omdat naar mijn weten een oogst vaak 100 gram is, en wij daar 45 gram van hadden ;p

Maar als jij je ervaring met Purple Rain nog even door wil geven zou dat perfect zijn Apeldoorner, als het bij jou ook niets was moet ik ze maar helemaal niet meer kopen :wink:

Ik denk niet dat het door de alcohol kwam dat je niet tripte, zeker niet als het de avond ervoor was.
Ik heb ook eens 20g Atlantis gegeten en niets van gevoeld, en zo zijn er nog wel meerderen die er gewoon niets van voelen. Maar aangezien je de vorige keer wel goed hebt getript zal je misschien gewoon een te lage dosis naar binnen hebben gespeeld.

MagicMush

Experimenterende gebruiker
KoxBox zei:
MagicMush zei:
Hadden jullie gegeten voor jullie de truffels namen? Met een lege maag werken truffels sneller en is het effect sterker (geldt trouwens voor alle drugs die je inneemt)

Oja? Bij coke/speed/keta (nasaal dan) en LSD maakt het toch geen bal uit of je al dan niet net gegeten hebt.

En had je wat beter gelezen had je gezien dat hij al vermeld had dat ze op een lege maag zijn ingenomen.
Dit had ik inderdaad net even gemist, het was al laat en ik was moe :wink:

Overigens bedoelde ik drugs die je oraal inneemt (en in je maag belandt) daarmee merk je altijd verschil als je veel of niks hebt gegeten van te voren.

Bovenaan