truffels werken niet

Xinx

Newbie
hoi,

ik ben 20 jaar en ik heb een maandje geleden met 8 vrienden truffels gegeten maar wij hebben er eigenlijk niks van gemerkt

ik heb me aan alle regels gehouden zoals niet eten van te voren geen suiker enz..

ik heb persoonlijk die truffels gekocht in de smartshop in rotterdam en gezegt dat ik de ergste wilde hebben die er waren en toen heb ik deze mee gekregen : psilocybe atlantis

dus wij met de mensen die dat gingen doen en 3 nuchteres erbij naar een mooie plek met zelfs een heel tuinset uit een tuin gejat bij iemand en wij vreten die dingen op, en na een uur is iedereen nog nuchter en dan begint het te vervelen en gaat de eerste een joint draaien,....

conclusie, ik heb een hele leuke avond gehad maar dat kwam meer door het blowen dan door de truffels

EN DAN KOMT NU MIJN VRAAG!!! Wat hebben wij verkeerd gedaan en wat moet ik de volgende keer voor soort nemen om die 'trip' mee te maken waar mensen het over hebben?

laters,.. :W

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
hoeveel heb je genomen dan?

ik heb ook wel eens weinig tot niets gevoeld van truffels maar img was dat met psilocybe galindoii, heb ff iets gevoelt 3u nadat ik ze op had en weet ook niet waaraan het lag, heb me ook aan de regels gehouden...

space jace

Belezen gebruiker
Sorry hoor, maar dit is een beetje vaag. Hoeveel hadden jullie p.p. genomen? En hoe lang had je van te voren niets meer gegeten?

Xinx

Newbie
@ space jace

's middags bij de mc donnalds gegeten en als avond eten alleeen een bal gehakt en 2 uur later die truffels maar als je heel de dag in de stad loop heb je honger en MOEt je gwn wat eten,
maar mn vrienden hadden niks gegeten en die merkte ook niks, kijk ik had wel zwaardere benen dan normaal maar voor de rest vond ik het tegen vallen het kan tog niet dat 9 mensen die dat nog nooit hebben gedaan niks merken!

maar vrijdag aanstaande gaat ik een 2e poging doen met iemand die als 2 keer truffels op heeft en hij zegt dat de wcpot door de gang heen ging en de maan werd een ei die begin te druppellen,.... nou we zullen zien IK HOOP DAT IK FINAAL SPACE!!!

nog tips om het erger te maken ???

Tufnut

Badass junkie
Als je nou effe zou antwoorden op de vraag, dan kun je mss goed advies krijgen. Truffels werken echt wel als je maar genoeg neemt. Die smartshop in Rotterdam (Pluto toevallig?) verkoopt w.s. doosjes truffels die net genoeg zijn voor 1 persoon. Met negen man heb je w.s. (afhankelijk van de preciese hoeveelheid die in het doosjes zit-je hebt ook prties die ruim voldoende zijn) 9 van die doosjes nodig.
Daarnaast is het belangrijk dat je idd niet teveel hebt gegeten en dat je goed kauwt. Ik denk echter dta het vooral aan de dosis heeft gelegen of hooguit een slechte oogst

Xinx

Newbie
Trufels zijn zoizo nep kan niet anders ik heb ze nu 2 keer op met vriende en heb me aan alle regels gehouden en NIKS gemerkt!!!

Als ik 3 trekkies van een joint neem ben ik zo stoned als een garnaal, ik had een keer een plak spacecake op nou hoe ik er toen bij liep was helemaal gestoord en van die truffels merk ik niks!!

Je kan mij niet vertellen dat iemand van truffels gaat trippen !

Psilocybe atlantis
Psilocybe tempanensis

Deze 2 soorten heb ik genomen met vriende

Pdeboer

Newbie
Xinx zei:
Trufels zijn zoizo nep kan niet anders ik heb ze nu 2 keer op met vriende en heb me aan alle regels gehouden en NIKS gemerkt!!!

Als ik 3 trekkies van een joint neem ben ik zo stoned als een garnaal, ik had een keer een plak spacecake op nou hoe ik er toen bij liep was helemaal gestoord en van die truffels merk ik niks!!

Je kan mij niet vertellen dat iemand van truffels gaat trippen !

Psilocybe atlantis
Psilocybe tempanensis

Deze 2 soorten heb ik genomen met vriende

Ik heb zelf toch echt ervaring met het trippen op truffels. Ik vind het heel apart dat jij er niet op tript. Heb namelijk van vele personen gehoord dat zij ook op truffles trippen. En die mensen hebben er leuke reviews over geschreven.

Misschien een keer de Hollandia proberen? http://www.trufflemagic.com/psilocybe-hollandia

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lijkt me dat je gewoon niet genoeg truffels hebt genomen, hoewel je geen antwoord geeft op de vraag hoeveel je hebt genomen. Neem eens een keer tussen de 15-20 gram, lang en langzaam kauwen. Met atlantis is de kans dan groot dat je wel hard gaat.

kabouterke

Experimenterende gebruiker
al heel veel truffels genomen atlantis zijn zowat de zwakste dragons dynamyte 2 maal zo sterk
na 10min al de hamer erop en weg voor 8uur (lichte portie 10g)heftig heftig heftig mush rocks zijn bijna evenwaardig met niks te vergelijken paddo's zijn lichter en vizueler wat soms wel beter is

Pdeboer

Newbie
kabouterke zei:
al heel veel truffels genomen atlantis zijn zowat de zwakste dragons dynamyte 2 maal zo sterk
na 10min al de hamer erop en weg voor 8uur (lichte portie 10g)heftig heftig heftig mush rocks zijn bijna evenwaardig met niks te vergelijken paddo's zijn lichter en vizueler wat soms wel beter is

De Atlantis zijn ook minder zwaar dan de Hollandia. Mensen die weten waar de Hollandia te krijgen is buiten TruffleMagic.nl? Groeten

Xinx

Newbie
Antwoord op de vraag: ik en mijn vrienden hebben alle 2 de keren 15 gram per persoon op ( gewoon 1 portie ).

Als jullie zeggen dragon dynamite is de ergste geloof ik dat best maar ik gaat dit niet meer doen ik ga geen 3e keer die vieze rommel eten en dan een saaie kut avond hebben ik eet wel een zak chips als k lekker stoned ben dat werk te minste wel!

Ik maak jullie niet belachelijk ofzo ik vind het gewoon jammer dat het bij mij niet werkt het liefste had ik zwaar extreem getript dat het gewoon bijna niet meer leuk is maar jah jammer dan
Van de zomer maar aan de paddo,s dan

Pdeboer

Newbie
Xinx zei:
Antwoord op de vraag: ik en mijn vrienden hebben alle 2 de keren 15 gram per persoon op ( gewoon 1 portie ).

Als jullie zeggen dragon dynamite is de ergste geloof ik dat best maar ik gaat dit niet meer doen ik ga geen 3e keer die vieze rommel eten en dan een saaie kut avond hebben ik eet wel een zak chips als k lekker stoned ben dat werk te minste wel!

Ik maak jullie niet belachelijk ofzo ik vind het gewoon jammer dat het bij mij niet werkt het liefste had ik zwaar extreem getript dat het gewoon bijna niet meer leuk is maar jah jammer dan

Beste Xinx, ik ben van mening dat je de Hollandia truffles moet nemen die op http://www.trufflemagic.com/psilocybe-hollandia staan. Daar staat ook hoe en wanneer je ze moet gebruiken. Ik kan (met zekerheid, eigenervaring) zeggen dat ik wel wat van de hollandia heb gevoeld! Het is het proberen waard, neem maar een kijkje en let me know:)

kabouterke

Experimenterende gebruiker
Xinx zei:

heb met een stuk of 10 mensen dragons dynamite genomen 9 waren ver weg en 1 iemand gevoelde er ook niets van ik bergijp het ook nie moet wel bij zeggen dat het iemand is die niets
anders doet dan hard drugs nemen meschien heeft zijn lichaam een tolerantie voor psilocybine - psilocine neem gewoon de volgende keer 30g en eet een reep (250g) zwarte chocola (mao remmer) als je dan nog niks voelt weet ik het ook nie meer
grts :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Pdeboer

Newbie
kabouterke zei:
Xinx zei:

heb met een stuk of 10 mensen dragons dynamite genomen 9 waren ver weg en 1 iemand gevoelde er ook niets van ik bergijp het ook nie moet wel bij zeggen dat het iemand is die niets
anders doet dan hard drugs nemen meschien heeft zijn lichaam een tolerantie voor psilocybine - psilocine neem gewoon de volgende keer 30g en eet een reep (250g) zwarte chocola (mao remmer) als je dan nog niks voelt weet ik het ook nie meer
grts :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Zo zie je maar weer dat elke persoon anders reageert op truffles of andere middelen

Bovenaan