Truffels werkten niet

Mickey_

Newbie
:grin: Helaas niet
We waren gewoon heel dom geweest en hadden gegeten omdat we niet wisten dat dat niet snugger was enzo

lolnoob

Bewuste gebruiker
6 uur niets eten van tevoren en ik denk dat je wel met 5 gram meteen kunt beginnen en als je het leuk vind die andere 5 gram erachter aan kunt gooien. 2.5 gram is wel erg weinig.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
3 uur niet eten van te voren kan ook nog wel geloof ik, alleen niet te vet eten (i.e. pizza, friet, shoarma etc). en 2,5 lijkt me inderdaad wel erg laag, 1e keer had ik 10 gram alleen op en vond dit zelf goed te doen.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ervoor eten en dan ook nog eens 2,5gram nemen is geen goede combi :wink:

2,5 gram is wel extreem weinig hoor. Dat zou echt meer moeten zijn. Denk dat je wel naar 7,5gram of meer mag gaan, maar dat is afhankelijk van het effect dat je wilt bereiken.

Hakvlees

Experimenterende gebruiker
2,5 gram is inderdaad niks. Je moet zo'n 7,5 tot 10 gram nemen voor een lichte trip. Nouja 'licht' als in, je tript m wel lekker maar niet per sé veel visuals ofzo. En eet het als ontbijt, tenzij je het 's avonds wil nemen, in dat geval moet je inderdaad zorgen dat je zéker 4 uur vantevoren niet hebt gegeten.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Het zou eerder vreemd zijn geweest als je wel wat had gevoeld van 2,5 gram truffels met een maaltijd ervoor... 10 gram is toch wel een minimum vind ik. Daarnaast is het wel echt belangrijk dat je niet van tevoren eet, want dan is de kans groter dan je bij de opkomst van de trip misselijk wordt.

cropp

Badass junkie
je moet zowiezo heel goed op je truffels kouwen, hoe langer hoe beter.

Zei die vent van de smartshop

MIA-1985

Wijs gebruiker
cropp zei:

Yes.
Kauwen is beter dan eerst malen en vervolgens even kauwen en dan doorslikken.
Het gaat er vooral om dat de stoffen uit de truffels snel en beter worden opgenomen in je mond.
Vervolgens doorslikken en dan komt het in de rest van je syteem. :hearteyes:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Fresh zei:
cropp zei:

Yes.
Kauwen is beter dan eerst malen en vervolgens even kauwen en dan doorslikken.
Het gaat er vooral om dat de stoffen uit de truffels snel en beter worden opgenomen in je mond.
Vervolgens doorslikken en dan komt het in de rest van je syteem. :hearteyes:

of eerst malen, dan thee of lemontek bereiden, en dan nog een kwartier de prut in je mond houden, al kauwend. :)

10 gram kan ook best veel zijn, de smartshop bij mij in de buurt geeft 15 gram white daimonds en dat is dan een 2 persoons portie.

Verder inderdaad niet eten zorg dat je 3-4 uur van te voren NIKS gegeten hebt en verder lemon tag kun je inderdaad doen, kleine stukjes maken en 20 minuten in citroenzuur laten liggen daarna wat water erbij gooien en afslikken die handel ^^

Bovenaan