Truffels zonder effect

Stijn kz

Newbie
Hallo,

Mijn eerste keer paddo's was enkele jaren terug met een vriend. Toen aten we een half bakje (geen idee wat het gewicht was) hawaiiaanse en een half bakje philosopher's stone per persoon. Dat was toen een fantastische trip.

Een week geleden ben ik wat truffels (opnieuw philosopher's stone) gaan kopen in Sluis. We hebben 16 gram per persoon gegeten maar hebben beide amper effect gehad. De laatste keer dat we paddo's/truffels hebben gegeten moet zo'n jaar geleden zijn geweest, dus van tolerantie was zeker geen sprake.

Mijn vraag is of 16 gram per persoon te weinig is? Of hadden we gewoon pech met de kwaliteit van de truffels? Als we een matige trip hadden gehad, zou ik zeggen dat we de dosis verhogen naar 24 gram. Maar vermits we echt heel weinig hebben gemerkt van de 16 gram, betwijfel ik of we met 24 gram wel een goede trip zouden hebben. Iemand tips?

sinslord

Belezen gebruiker
Ik denk dat er iets anders is fout gegaan,

Je kan dan beter een "fresh box" truffel soort paken of mushrocks/dragons dynamite,
Daarnaast is eigenlijk ook het belangerijkste factor dat je zoveel mogelijk van de truffels
In je mond tedoen en 5minuten flink hard kauwen tot dat het echt pap is en dan doorslikken.
Omdat de stoffen alleen via je slijmvlies en je buik wordt opgenomen (buik minder efficient)
Is dus goed lang kauwen het beste omdat veel van de stoffen via jou tong direct in je bloedbaan komt en eigenlijk de effecten al na 10minuten merk baar zijn, de rest komt in jou maag.

Daarnaast ofc 4u vantoevoren niets eten en onder het eten van truffels is ook niet erg slim ivm suikers/misselijkheid.

Blowen of salvia kan de trip goed versterken ook.

Bovenaan