truffels

acidsmak

Experimenterende gebruiker
he mensen ik heb vorige week mexicaanse paddo's genomen en dat was geweldig.
't had bijna de zelfde werking als truffels.Bij mij was alleen t visueel minder in de puntjes verzorgt om t zo maar te zeggen:wink: meer golvende beelden.helaas worden de truffels hier in nijmegen niet meer verkocht maar mn vraag is wat er 't meest op truffels lijkt qua werking?
heb wel iets over dmt gelezen maar stond niet veel bij.
alvast bedankt
gr Acidsmak

pythregius

Bewuste gebruiker
erg aparte vergelijking ja maar, wat ik dus heb gemerkt is dat het in sommige opzichten wel op elkaar lijkt, als ik nuchter een dmt joint rook en rond ga lopen dingen aan raak, voelt het net alsof ik in een paddo trip zit, ook de visuals lijken op elkaar en dan heb ik het niet over de heftigheid, bij paddo's blijven de behoorlijk weg, maar als ze er zijn, zijn ze toch hoekig met blokken en vaag, net zoals met dmt best wel, ook al is de trip totaal anders, wel komt ook de manier van hoe alleen je je voelt terug als je minder lekker gaat op de paddo's, als je bad gaat op paddo's krijg je best wel hetzelfde gevoel als wat dmt je kan geven, verbaast bang en geen idee wanneer het ophoudt, moeilijk uit te leggen, maar ik zie wel overeenkomsten ook al kun je het niet vergelijken :d

Groetjes

acidsmak

ExceptionalInsight zei:
Haha truffels met dmt vergelijken! Kruip jij eens in een hoekje en schaam je!
ik zei dat ik iets over dmt gelezen had! niet dat ik t vergelijk.dus je mag 't hoekje zelf in :wink:
tsja ik kan moeilijk aan dmt komen want niemand hier kent t in nijmegen :angry:
truffels waren voor mij t beste maar heb wat dit onderwerp betreft ook niet veel verschillende dingen gebruikt
maar ben wel nieuwsgierig naar zulk soort tripjes :openmouth:
welke hebben nog meer een soort gelijke werking??
want er kan geen xtc,coke of wiet tegen op!!!!!

phy

Bewuste gebruiker
Wat ervaar je precies met truffels dan?

Ze staan bekend als de minst visuele paddo, hoewel ik het daar absoluut niet mee eens ben. Ik vind ze persoonlijk zelfs visueler dan hawaians!

Ik zie altijd veel en mooie patronen. Overal zitten haken en oogjes aan. diepe structuren (asfalt gaat rijzen) enz. Ik ben tot nu toe nog geen enkele andere paddosoort tegen gekomen die dat ook had (columbians, hawaians, amazonians).

De hawaians zijn ook visueel, maar heel anders. toch zou Ik je die dan aanraden.

Of je kan naar een kweeksetje kijken. 4 maandjes geduld en hupla!
http://www.azarius.net/shrooms/grow_box ... ers_stone/

azgaza

Badass junkie
Chemisch zouden paddo's en DMT wel op elkaar moeten lijken dus dat de visuals iets van elkaar weg hebben is op zijn minst logisch, maar intensiteit zou alsnog niet vergelijkbaar moeten zijn. Hoe dan ook.. wat op truffels lijkt en legaal is? Ik denk niks. Illegaal? Zat keuze.

Oja, en ik verplaats dit bericht naar natuurlijke empatheogenen.

acidsmak

nou ik ervaar truffels precies zoals jij 't beschrijft.dus kom maar op met die hawaiaanse!!
ik neem aan dat die ook gewoon te koop zijn bij de sjamaan?

Pikachu

Wijs gebruiker
acidsmak zei:
nou ik ervaar truffels precies zoals jij 't beschrijft.dus kom maar op met die hawaiaanse!!

In ieder geval niet vers. En bij de sjamaan in Arnhem betekend niet vers niet (goed) werkend.

acidsmak

oke truffels werkt bij echt super en voor mn gevoel in die moeilijk te overschrijden.
zou niet weten waar ze de truffels verkopen.maar stiekem hoop ik toch iets nog mooiers te vinden of juist een ander soort paddo in combinatie ergens mee dus als iemand wat leuke ideetjes heeft :hearteyes: :hearteyes: ........

phy

Bewuste gebruiker
acidsmak zei:
oke truffels werkt bij echt super en voor mn gevoel in die moeilijk te overschrijden.
zou niet weten waar ze de truffels verkopen.maar stiekem hoop ik toch iets nog mooiers te vinden of juist een ander soort paddo in combinatie ergens mee dus als iemand wat leuke ideetjes heeft :hearteyes: :hearteyes: ........

Kijk! nog een like-minded fella! :) Joh probeer gewoon zo veel mogelijk soorten uit voor het verbod. En laat me weten wat je ervaart :wink:

Ikzelf merk weinig bij amazonians (1x). Columbians (1x) vind ik licht visueel maar heel prettig voelen (totaal geen mindfuck). Van Hawaiians (1x) word ik heel filosofisch en ik kan de wereld visueel beinvloeden.

Hawaiians of andere soorten kan je in elke smartshop halen, hoewel niet alle soorten overal beschikbaar zijn. Zelf ga ik altijd in Den HAag, daar hebben ze truffels, hawaiians, columbians, mexicans en amazonians. Soms ook anderen dacht ik... Als je hawaiians neemt, hoef ik je natuurlijk niet te vertellen dat hawaiians bekend staan als de sterkste soort, dus dat je deze vriendjes wel met respect moet hanteren :smoke:

acidsmak

ja truffels zijn vet maar 't kan altijd vetterrrrrrrr :xtc:
maar heb gehoord dat er ook van die kant en klare setjes zijn.dat je ze zelf af kunt maken.
Als we nou onze kast helemaal vol gooien met die setjes voordat t verbod erop komt :)
maar ik ga vrijdag de hawaiaanse proberen dus :wink:

acidsmak

Even een vraagje voor vanavond!1 portie truffels in combinatie met een half xtc pilletje???
heb gehoord dat t gewoon kan maar is dat ook zo??
(toch ff tjekke natuurlijk he :grin: )

gtje

Bewuste gebruiker
combineren is altijd 'gevaarlijk' je weet niet of je lichaam er tegen kan je bent duzzz aan het experimenteren met je eigen lichaam ...

sowieso experimenteer je al met je lichaam door xtc te gebruiken die je niet heb laten testen .... heb je dit wel gedaan is dat iig verstandig ... want in xtc kunnen meerdere stoffen zitten , ik denk dat pure mdma pillen je trip alleen zullen versterkken maar als je mpa en mccp pillen hebt kunt je een helse nacht door gaan dat garandeer ik je !!! zaak is duzz altijd een paar illen te kopen en vervolgens te testen . je kutn natuurlijk ook het pilletje eerst slikken kijken wat het doet word je er goed spacy van en word je goed moe nadat die uitwerkt zit je ook redelijk goed ( maar laten testne is beter heah ) maar kun je niet slapen zit er speed in dit kan ook nooit bevordelijk zijn voor de truffel trip.

ik weet niet wat jouw lichaam gewend is... ik zelf moet bepaalde drugs helemaal niet combineren maar kan bijv heel goed tegen stronken zijn !!! terwijl er zat mensen zijn die daar goed ziek van worden...

@ de gene die de link had geplaatst van azaruis met daarin de truffel kit ... tnxx hier was ik al zo lang naar op zoek ... ik wist neit dat die kitjes er waren :grin:
btw er staat op de gebruiks aanwijzing dat je ze moet laten drogen maar bij de smartshop liggen ze dacht ik altijd vers tog ???

oww ja en in nijmgen bij de sjamaan moeten ze tog gewoon truffels hebben ze hebben weer een hele lading binnen gekregen bij sjamaan in arnhem ( zelfde eigenaar )

phy

Bewuste gebruiker
@ de gene die de link had geplaatst van azaruis met daarin de truffel kit ... tnxx hier was ik al zo lang naar op zoek ... ik wist neit dat die kitjes er waren :grin:
btw er staat op de gebruiks aanwijzing dat je ze moet laten drogen maar bij de smartshop liggen ze dacht ik altijd vers tog ???

Tja je kan ze natuurlijk ook allemaal meteen achter de kiezen proppen en een kwartier later spacen met god in een interdimensionale badkuip.

Maar ik zou ze gewoon eventjes drogen.

acidsmak

heb trouwens vorige maand mexicaanse en een half xtc pilletje op en dat ging heel erg goed :hearteyes:
mn vraag is meer is dat met truffels een heel ander verhaal?

TrippyShit

Badass junkie
Ik vind die kaartjes met hoe sterk die paddo's zijn nooit heel erg kloppen. Ten eerst valt het mij op dat ze bij veel smartshops (sterk) verschillen. Ook waren mijn visueel hardste (goeie) trips op mexicaanse terwijl die helemaal niet zo sterk visueel bekend zijn. Ik heb er veeeel harder op getript dan hawaiiaanse en equadoriaanse bijvoorbeeld. Het verschilt altijd denk ik. Met truffels zal ik ook duidelijk patronen omhoog komen uit het grind en poppetjes erin en zulke dingetjes terwijl die visueel amper iets horen te doen. Ik denk dat de mindset en zulke dingen er vooral ook een grote rol in spelen.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
ik neem ook liever truffels dan paddo's, ik zie er ook mooie bewegingen en mooie schakeringen en zo en je moet geen schrik hebben dat het verkeerd gaat,wat bij paddo's wel al eens kan gebeuren (wel geen ervaring mee) i have a positif vibe :grin:

Otje

Newbie
acidsmak zei:

Ik heb gisteren voor het eerst de Hawaiaantjes geprobeerd, jaja van De Sjamaan Arnhem/Nijmegen, en het was werkelijkwaar een waanzinnige ervaring!!!
Maar, want dat wou ik je dus even vertellen, ze zijn toch wel even een behoorlijk stukkie anders dan de truffeltjes. Voor de hawaianen heb ik toch wel wat meer tijd nodig....
maar mijn ervaring was geweldig maar errug heftig :rock:

L

Lid 6909

Gast
truffels lieten mij hallucineren en keiharde mindtrips hebben, wel goede shit als je het mij vraagt

acidsmak

oke goed om te horen
en in hoe verre zijn de visuals anders... ga ze over paar weken met een maat van me die dingskes proberen dus t zal mij benieuwen aaaaaaaaait!!!

phy

Bewuste gebruiker
acidsmak zei:
oke goed om te horen
en in hoe verre zijn de visuals anders... ga ze over paar weken met een maat van me die dingskes proberen dus t zal mij benieuwen aaaaaaaaait!!!
^ :confused:

Maargoed, er verschijnen bij mij altijd overal scherpe stekeltjes en haakjes aan dingen. Erg mooi en indrukwekkend! Geen enkele lijn is meer recht of ononderbroken. Ik heb ook azteekse tekens en hindoeistische tekenpatronen gezien in rolgordijnen of behang. Je ziet een blauwe, roze of groene waas over dingen trekken en de muren kunnen gaan kloppen.

De CEV's zijn nog het meest indrukwekkend, maar dat moet je zelf maar ervaren.

liquid state

Belezen gebruiker
Wat iedereen al zei, voor iedereen is het verschillend.

Ik heb de laatste twee trips truffels gebruikt. Het begon eigenlijk met het idee dat we een relaxte en spacey trip zouden hebben.Na het eten van de truffels gingen we juist super visueel trippen met natuurlijk zware lachkicks etc.

de laatste keer http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14544 hebben we het weer gedaan en wederom was het voor mij in elk geval heel erg visueel.

Ik ga ze zaterdag waarschijnlijk weer halen.

Mayan

Bewuste gebruiker
Ik heb mexicaanse truffels bij Sjamaan.com besteld.
En jongens, echt wel de moeite hoor!
Visuals waren wel degelijk aanwezig, de vloer bewoog en als ik TV zag waren de gezichten helemaal anders dan ze er zouden moeten uitzien. Kleuren waren intenser en ik voelde me gewoon oppergoed!
Zeker de moeite!

Ik heb wel een jointje met passiebloem erbij gerookt, het zou het effect versterken.

Bovenaan