Truffels

Qannabis

Experimenterende gebruiker
Die truffels om van te trippen, verkopen ze die gewoon in het grootwarenhuis in Belgie ?
in belgie heeft geen ene dealer shrooms :rolleyes:
en ik wil voor men eerste trip toch ietse milder zijn xD
~Q

L

Lid 6909

Gast
Nee verkopen ze niet zomaar, beter begin je ook niet met paddo's!
Paddo's zijn nogal donker en moeilijk onder controle te houden, vind ik dan!

Beter 2cb ofzo :grin:

Qannabis

Ik dacht dat je Truffel zomaar kon kopen als delicatesse bij sauzen etc.
En 2cb, waar vind je dat gemakkelijk ?

Cheers :wave:

Spatzi

Belezen gebruiker
gNuxx zei:
Nee verkopen ze niet zomaar, beter begin je ook niet met paddo's!
Paddo's zijn nogal donker en moeilijk onder controle te houden, vind ik dan!

Beter 2cb ofzo :grin:

Och, ik ben begonnen op truffeltjes. Ik nooit meer zo'n goeie trip gehad als mijn 1e keer truffeltjes! Relaxete visuals, fantastische gedachten, mijn kamer werd een uber-comfortabele fantasiewereld en ik had een heerlijk euforisch gevoel! Ondanks het feit dat ik geen idee had hoe ik die trip onder controle moest houden, was het echt fantastisch! Geen 'donker' momentje gehad... :grin:

Dat gezegd hebbende, denk ik dat voor truffels, paddo's en welke andere psychadelische stof de vuistregel "Zorg vooraf voor een goed gevoel, een goede omgeving en een gezonde psyche" gewoon geldt. Weet wat je eet!

Edit: Ohja, wel een ding: Van alle paddo's die ik heb geprobeerd, vind ik truffels veruit het viest! Maar dan ook echt heeeeeeeel vies! Doe maar een oude vieze zure natte zweetsok uitknijpen over wat oudbakken pistachenootjes, voeg wat zure melk toe en wat oude kaasschraapsels en dan kom je een heel eind qua smaak...
:kots:

Qannabis

Heb je ze van de smartshop ?
Maar je kan toch gewone truffels kopen in een gewone supermarkt, of heb ik het op een andere Truffel-soort ?

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Op de truffels in jouw supermarkt zal je niet gaan spacen ben ik bang :P Om truffels te krijgen waar je wel op spacet, zal je toch echt naar een smartshop moeten gaan in Nederland. In België denk ik dat ze alleen illegaal worden aangeboden, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik in Nederland woon.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Van sommige truffels wel ja. Je kan nog steeds tripknollen halen bij de smartshop die ook gewoon hallucinerende werking hebben (zie mijn eerder aangemaakte topic in dit subforum met de titel 'tripknollen/sclerotia' voor info hierover)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ingrediënten van Noten truffel

* 75 gram boter
* 75 gram gezeefde poedersuiker
* 1 pakje vanille suiker
* 200 gram puur chocolade
* 100 gram gemalen, licht geroosterde hazelnoten

Bereidingswijze van Noten truffel
De boter romig klopppen.
Poedersuiker en vanille suiker toevoegen.
De chocolade in stukken breken en in klein pannetje in waterbad bij zwakke hitte, tot massa roeren.
De helft van de hazelnoten er onder vermengen.
De massa koel zetten.
Dan kleine balletjes er van vormen en deze in de resterende hazelnoten rollen en in papieren kleine bakvormpjes plaatsen.

Smullen maar :beer:

Spatzi

Belezen gebruiker
loadrunner zei:
tegenwoordig is het aanbod hier ook illegaal.
Truffeltjes niet volgens mij; die staan niet op de Klinklijst toch? Ik las laatst iets dat truffels/philosophersstone/tripknollen of hoe je ze nog kunt noemen nog gewoon verkocht mogen worden omdat het feitelijk geen paddestoelen zijn...

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
truffeltjes vond ik ook fijn had bij paddo's van die vlagen van niet lekker in je trip zitten en dat vind ik niet tof truffeltjes doen dat niet het gaf mij een heel lekker warme good feeling trip met alles er op en dr aan de kleurtjes,euforie,bewegende visualisaties ja al met al een lekkere trip
en daar doen we het voor toch :stoned:

Bovenaan