TrippyShit zei:
Zeitgeist zei:
Ik heb ze vorige week op en ik voelde helemaal niks... en heb al tientallen keren paddo's gedaan, maar nu echt al ruim een half jaar niet, dus ik dacht wel goed te gaan trippen op die truffels, maar het effect was bijna te verwaarlozen...
maar toch lees ik positieve verhalen over truffels op dit forum, maar bijna iedereen die ik ken heeft slechte ervaringen met truffels. Dus heb ik maar een paddo kweek set gekocht, en dat zijn de mexicaanse toch? en nu las ik dat de mex één van de minst sterke paddo's zijn en dan lees ik op dit forum dat mensen hem harder trippen op truffels dan op de mexicaantjes... moet ik mij zorgen maken? of moet ik gewoon een dubbele portie eten, want ik wil na de mislukte poging van de truffels nu wel even goed trippen!
Dubbele portie? Je weet niet waar je het over hebt volgensmij
Eet gewoon 1 portie mexicaanse en onderschat het niet. Onderschatten laat je op je bek gaan. Je kan er anders op reageren. Hawaiiaanse horen de sterkste te zijn maar ik tripte em harder op truffels en al helemaaal op mexicaanse. Ik heb op 1 na alle soorten meerdere keren gebruikt en vind zelf de mexicaanse verruit de beste. Gewoon 1 portie eten. Je trip kan beter nét iets te mild zijn dan te sterk. Blijkt het net ietsie te mild, neem je de volgende keer ietsie meer.. Maaaar ik weet zeker dat 1 portie mexicaanse het gaan doen
Ik wil niet zeggen dat ik er veel van weet, maar ik eet wel waar ik het over heb, dat van die dubbele portie mxicaanse, ik wil gewoon goed trippen en niet zoals bij de truffels...
want hoe kan het dat ik totaal niets voelde bij de truffels? en normaal aan maximaal 1 portie paddo's genoeg heb?
en je hoeft niet meteen zo denegerend te doen,
je weet niet waar je het over hebt.
Heb al vele trips op mijn naam staan(meer dan 20), dus ik ben geen groentje in ieder geval en dat over die dubbele portie dat was een vraag, dus ja om dan te zeggen je weet niet waar je het over hebt is ook een beetje krom...
ik ga me in ieder geval goed voorbereiden om een goede trip te hebben en ik zou ook nooit zomaar een dubbele portie in mijn mond gooien, maar omdat ik hier verschillende malen heb gelezen dat mensen betere trips hebben op truffels dan op mexicaantjes begon ik mij een beetje zorgen te maken...