Truffels

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hallo mensies,
Ik ben een jongeman van 19jaar. Ik wil binnenkort truffels even gaan proberen ik heb al ervaring met LSD en XTC en wiet. Ik wil het alleen gaan proberen omdat er geen zitters beschikbaar zijn. Ik ga met iemand via skype bellen tijdens de trip ook heb ik er een pakjes tripstoppers bij van de shop. Ik weet alleen niet welke truffel ik moet nemen en hoeveel? Ik wil geen heftige trip gewoon een milde trip met leuke visuals niet zo overweldigend als bij LSD. En heeft iemand nog tips? Alle reacties worden gewaardeerd. Peace out

Zweevteev

Wijs gebruiker
Hallo mensies,
Ik ben een jongeman van 19jaar. Ik wil binnenkort truffels even gaan proberen ik heb al ervaring met LSD en XTC en wiet. Ik wil het alleen gaan proberen omdat er geen zitters beschikbaar zijn. Ik ga met iemand via skype bellen tijdens de trip ook heb ik er een pakjes tripstoppers bij van de shop. Ik weet alleen niet welke truffel ik moet nemen en hoeveel? Ik wil geen heftige trip gewoon een milde trip met leuke visuals niet zo overweldigend als bij LSD. En heeft iemand nog tips? Alle reacties worden gewaardeerd. Peace out
Hoi! Wat versta je onder milde trip? Want de allereerste keer dat ik truffels deed nam ik 10 gram Hollandia truffels en dat vond ik i.t.t. mijn andere trips (13 gram Hollandia en 15 gram Valhalla) enorm meevallen, maar het was wel gewoon een leuke introductie aan psychedelica. Je krijgt waar voor je geld in ieder geval. Toffe, maar vrij milde visuals, prettige, warme bodyhigh ook... dus als dat ongeveer is waar je naar opzoek bent, dan zou ik zeker voor Hollandia gaan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gewoon even nieuwsgierig: wat zijn die pakjes tripstoppers? Wat zit daar in dan?

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Kan best leuk zijn, trippen in je eentje. Die tripstoppers lijken mij een beetje onzin, het duurt toch maar 4 uurtjes ofzo. Qua dosis hangt het af van de soort truffels, laat je gewoon adviseren bij de smartshop.

transformated

Badass junkie
Truffels duurt toch zo'n 8 maar.
Ik zou geen tripstopper gebruiken en aangezien je dat in gedachten hebt missichien maar best even wacht aangezien je met die mindset erin gaat.
Anders word toch al praktisch 75% in mijn ogen al de trip gestopt en ben je niet angstig en beleef je alleen maar een soort high in je hoofd.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Kan best leuk zijn, trippen in je eentje. Die tripstoppers lijken mij een beetje onzin, het duurt toch maar 4 uurtjes ofzo. Qua dosis hangt het af van de soort truffels, laat je gewoon adviseren bij de smartshop.
4-6 uren eerder. Ik kan je zeggen, dat kunnen de langste uren van je leven zijn als je verkeerd gaat. Truffels/paddo's kunnen je perceptie van tijd namelijk ook flink in de war gooien. Maar dat zal eerder op (hele) hoge doseringen gebeuren.

Ik zou voor een eerste keer alleen trippen voor 7-10 gram gaan op truffels die er niet om bekend staan super sterk te zijn. Iets als mexicana, atlantis, philosophers stone.

Edit:

En niet té gauw zo'n trip-stopper gebruiken. Psilocybine kan je dingen laten zien waarvan het heel goed is om daar zelfstandig doorheen te werken, in plaats van er van weg te kijken. Al is serieuze introspectie meestal nog afwezig bij mensen die nieuw zijn met dit middel. Psilo laat mensen vaak eerst wennen door nog vrij luchtige trips te geven. Trip-stoppers en benzo's kun je beter achter de hand houden voor echte noodgevallen.

Laatst bewerkt:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
4-6 uren eerder. Ik kan je zeggen, dat kunnen de langste uren van je leven zijn als je verkeerd gaat. Truffels/paddo's kunnen je perceptie van tijd namelijk ook flink in de war gooien. Maar dat zal eerder op (hele) hoge doseringen gebeuren.

Ik zou voor een eerste keer alleen trippen voor 7-10 gram gaan op truffels die er niet om bekend staan super sterk te zijn. Iets als mexicana, atlantis, philosophers stone.
Weer een goede reminder voor mij om mijn eigen ervaring niet als maatgevend te zien. Heb zelf vaak getript, maar ben nog nooit verkeerd gegaan. Als je je goed voelt en in een vertrouwde omgeving bent, denk ik dat je je weinig zorgen hoeft te maken. Maar misschien is die mening weer gekleurd door mijn ervaring ^_^

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Weer een goede reminder voor mij om mijn eigen ervaring niet als maatgevend te zien. Heb zelf vaak getript, maar ben nog nooit verkeerd gegaan. Als je je goed voelt en in een vertrouwde omgeving bent, denk ik dat je je weinig zorgen hoeft te maken. Maar misschien is die mening weer gekleurd door mijn ervaring ^_^
Ja, mijn persoonlijke ervaringen zijn ook niet bepalend natuurlijk.

Je zou je ook weinig zorgen moeten maken, al denk ik wel dat trippen nu eenmaal altijd een zeker risico inhoudt. Psilo is wel een serieus tripmiddel.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Thanks guys voor de tips. Ik zal mij gewoon even laten adviseren in de shop. Ik heb sowieso wel al ervaring met psychedelica. En ik ga tijdens de trip met een vriend van me bellen op skype. Moet goed komen als je rustig blijft en in je hoofd blijft houden dat het allemaal niet echt is valt het wel mee.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat vind je trouwens overweldigend aan LSD? De vele gedachten? Dat is met truffels minder imo. Maar truffels is (bij mij) dan weer een stuk visueler op normale dosering en ik heb er eerder het gevoel van echt even weg te zijn uit de normale werkelijkheid.

Belangrijk is dat je alles gewoon over je heen laat komen. Imo hoef je niet de hele tijd in je hoofd bij te houden dat het niet echt is. Beter niet juist. Geef je er gewoon compleet aan over en klamp je niet vast aan gedachten/ideeën.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wel duur die tripstopper. En meer als valeriaan, bindmiddel, en wat magnesium is het niet. Beter koop je valeriaan los bij de drogist.
Ook kan ik niet vinden hoeveel valeriaan er in zit.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dacht ik ook ja. Die maltodextrine wordt gebruikt als bindmiddel en/of zoetstof. Als het alleen dat en valeriaan is betaal je waarschijnlijk veel teveel voor zo'n 'trip-stopper'. Veel van de werking is waarschijnlijk ook gewoon placebo.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Wat vind je trouwens overweldigend aan LSD? De vele gedachten? Dat is met truffels minder imo. Maar truffels is (bij mij) dan weer een stuk visueler op normale dosering en ik heb er eerder het gevoel van echt even weg te zijn uit de normale werkelijkheid.

Belangrijk is dat je alles gewoon over je heen laat komen. Imo hoef je niet de hele tijd in je hoofd bij te houden dat het niet echt is. Beter niet juist. Geef je er gewoon compleet aan over en klamp je niet vast aan gedachten/ideeën.
Aan LSD vond ik het vooral heftig dat je het helemaal warm. En alles kwam in 1keer op me af en het was ziek intens ik kon het wel hebben hoor. Ik heb het gewoon over mij heen laten komen. Als ik het te heftig vind worden zeg ik tegen mezelf dat het niet echt is

Bovenaan