• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffelstijd en hawaiaanse mogen nu wel mee

melissa zei:
maar ehhh......
wij zouden naar ons favo hotel gaan....
niet echt hele vertrouwde omgeving dus lijkt mij.....
kan ik t maar beter thuis doen :s

Zeker eerste keer thuis doen...alles bij de hand....telefoontjes uit,bel eraf gordijnen dicht....

Psychonaut1976 zei:
Tijdens mijn trip ben ik vele momenten stil geweest van de effecten en mindfucks van die kleine gedroogde dingen..Ook levensvragen en het leven en de dood kwamen opborrelen dat vond ik wel ff minder maarja dat heb ik altijd met paddo's en hoort er dan bij al kon ik ze dit keer moeilijk afwenden omdat ik identiteits verslies had...ik wist het gtewoon ff niet meer..

Waarom vond je dat minder? Lijkt me persoonlijk juist het interessantste aan trippen :)

Sweet_Shadow zei:
Psychonaut1976 zei:
Tijdens mijn trip ben ik vele momenten stil geweest van de effecten en mindfucks van die kleine gedroogde dingen..Ook levensvragen en het leven en de dood kwamen opborrelen dat vond ik wel ff minder maarja dat heb ik altijd met paddo's en hoort er dan bij al kon ik ze dit keer moeilijk afwenden omdat ik identiteits verslies had...ik wist het gtewoon ff niet meer..

Waarom vond je dat minder? Lijkt me persoonlijk juist het interessantste aan trippen :)

Leven en dood...ik ging me ineens voorstellen hoe het zou zijn als een van me naaste dood zou gaan..Dat gevoel kan je namelijk normaal niet voorstellen totdat het echt gebeurt echter in een trip wel.
Maar duurde maar ff hoor...levensvragen daarin tegen zijn iid interesant.

lekker

ben ook van plan poddos te proberen :P heb al veel positieve verhalen gehoord en ze hebben me ook verteld dat het een aanrader is.

Terug
Bovenaan