Oh, niks mis mee toch. Ik vroeg het niet om je te beoordeleen. Meer eigenlijk mocht het kloppen wat je zegt ben je wel heel transparant over het internet haha. Welke soorten drugs geniet jij van op dit moment regelmatig of tijd op tijd?Wat ik typ moet je niet serieus nemen, tenzij ik het serieus bedoel!
Hij/zij zegt: "Veel gebruikt door sekswerkers, daardoor beter verkrijgbaar."
Ik/mij zegt: "Laat ze s.v.p. betere middelen gebruiken zodat ik ze ook krijg!"
Welke soorten drugs geniet jij van op dit moment regelmatig of tijd op tijd?
Daarom werd ik gisteren bij het testcentrum heel blij, want ik heb echte 2C-B kunnen vinden!Ik geloof er geen ruk van dat er ook maar een microgram 2C-B in zit.
De kans dat 2C-B écht 2C-B bevat is al klein, dit is "2C-B fantasie" in het kwadraat.
Echte 2cb is gewoon 2cb. Tucibi is een verlatijnste naam van een zooi gemixte drugs en heeft niets met 2cb te maken. Als hier in de lage landen 2cb bestelt hoef je niet bang te zijn een zakje roze poeder te ontvangen.Daarom werd ik gisteren bij het testcentrum heel blij, want ik heb echte 2C-B kunnen vinden!
Nu aan het balen dat ik maar 5 pellets heb gekocht, maar wilde het risico van een miskoop beperken.
Maar OT: mixjes blijf ik eigenlijk ook bij weg, al heb ik nog wel een mixje liggen van M en G.
Echte 2cb hoort inderdaad gewoon 2cb te zijn. Ik las hier op het forum steeds dat het lastig is om echte 2cb te krijgen, laat staan schone 2cb. Dus als je 2cb bestelt is het de vraag of het ook 2cb is wat je krijgt. Werd mij bij het testcentrum ook nog verteld.Echte 2cb is gewoon 2cb. Tucibi is een verlatijnste naam van een zooi gemixte drugs en heeft niets met 2cb te maken. Als hier in de lage landen 2cb bestelt hoef je niet bang te zijn een zakje roze poeder te ontvangen.
Daarentegen alsnog goed je pillen te laten testen, maar 2cb is gewoon 2cb: een psychoactieve stof ondekt door Shulgin (van de lsd witte ge wa).
Ben je het per toeval tegengekomen of ging je wel specifiek op zoektoch naar 2CB toen je het zocht?Echte 2cb hoort inderdaad gewoon 2cb te zijn. Ik las hier op het forum steeds dat het lastig is om echte 2cb te krijgen, laat staan schone 2cb. Dus als je 2cb bestelt is het de vraag of het ook 2cb is wat je krijgt. Werd mij bij het testcentrum ook nog verteld.
Echte 2cb hoort inderdaad gewoon 2cb te zijn. Ik las hier op het forum steeds dat het lastig is om echte 2cb te krijgen, laat staan schone 2cb. Dus als je 2cb bestelt is het de vraag of het ook 2cb is wat je krijgt. Werd mij bij het testcentrum ook nog verteld.
Haha sorry maar ik heb dit zelf nooit gelezen/gehoord...Ben je het per toeval tegengekomen of ging je wel specifiek op zoektoch naar 2CB toen je het zocht?

Ik had mijn plug gevraagd of hij hier ook aan kon komen. Dat moest hij zelf ook uitzoeken.Ben je het per toeval tegengekomen of ging je wel specifiek op zoektoch naar 2CB toen je het zocht?
Ik had zowel hier als op reddit redelijk wat gelezen en het werd ook nog genoemd door het testcentrum. Gelukkig zit ik niet bij die 7% die geen 2cb bevatten!Haha sorry maar ik heb dit zelf nooit gelezen/gehoord...
Je hoeft echt niet "op zoek" naar 2cb. Je kan het zelfs online bestellen. Tuurlijk zitten daar andere middelen in, zoals bindmiddel, maar vervuilde 2cb is echt niet een groot ding zo ver ik weet.
Hier kun je de meest voorkomende andere stoffen lezen, maar 93% van de pillen zijn dus gewoon 2cb
En ander voorbeeld:Let op met 2C-B - Trimbos Red Alert
2C-B was altijd een van de meest zuivere drugs, maar de afgelopen jaren zaten er vaak andere stoffen in 2C-B.drugsredalert.nl
Bekijk bijlage 50136
Zoals gezegd en zoals hierboven duidelijk: ALTIJD belangrijk je shit te testen want je weet het nooit. Maar 2cb is "gewoon 2cb". Ik denk dat dit voor mensen ook erg verwarrend/misleidend is in een topic over tucibi... Het heeft niets met elkaar te maken. Beiden zijn niet zonder risico's, maar bij tucibi zijn ze haast niet te vermijden zegmaar.
Okay, nah ik heb nav van je bericht even rondgevraagd bij dffers en wij waren allemaal echt niet bekend met een grote stijging vervuilde 2cb.Ik had mijn plug gevraagd of hij hier ook aan kon komen. Dat moest hij zelf ook uitzoeken.
Ik had zowel hier als op reddit redelijk wat gelezen en het werd ook nog genoemd door het testcentrum. Gelukkig zit ik niet bij die 7% die geen 2cb bevatten!
Het ging vooral om 2cb waar geen 2cb in zat. Maar ik vermoed dat het een Amerikaanse Reddit was, k lees eigenlijk ben Engelstalig waardoor het mij niet meer zo opvalt welke taal het is.Okay, nah ik heb nav van je bericht even rondgevraagd bij dffers en wij waren allemaal echt niet bekend met een grote stijging vervuilde 2cb.
Was het NLse reddit? In Murica is wel aanzienlijk meer troep. Alles trouwens, niet alleen 2cb.
Het is ook geen 2-CB.Ik geloof er geen ruk van dat er ook maar een microgram 2C-B in zit.
De kans dat 2C-B écht 2C-B bevat is al klein, dit is "2C-B fantasie" in het kwadraat.
Waarom staat dit in het subforum “natuurlijke psychoactieven”? Lijkt me verre van natuurlijk dit bijeengeraapt verzonnen chemisch mengsel.
Hier valt niet zo veel zinnigs over te zeggen omdat het elke keer verschilt. 'echte' tuci bestaat niet. Kijk deze docu maar. Meest bizarre shit gooien ze er door heen.Had ff 3 vraagjes, heb gelezen dat echte tuci mdma,keta en cafeine hoort te bevatten dus vroeg me af:
* wat is de gebruikelijke roa? Keta en cafeine(in speed) is meestal snuiven en mdma en cafeine(in koffie/energy) is juist slikken dus wat word dan als "normaal" gezien bij tuci?
* hoe vaak komt het ongeveer voor dat tuci andere middelen bevat dan erin horen?
* als er andere dingen inzitten wat komt dan het vaakst voor?
Nice thx, best interessant 😁Hier valt niet zo veel zinnigs over te zeggen omdat het elke keer verschilt. 'echte' tuci bestaat niet. Kijk deze docu maar. Meest bizarre shit gooien ze er door heen.
Lees ook ffkes dit hele topic terug, al je vragen worden al beantwoord! De docu is iig heul verhelderend en interessant.Had ff 3 vraagjes, heb gelezen dat echte tuci mdma,keta en cafeine hoort te bevatten dus vroeg me af:
* wat is de gebruikelijke roa? Keta en cafeine(in speed) is meestal snuiven en mdma en cafeine(in koffie/energy) is juist slikken dus wat word dan als "normaal" gezien bij tuci?
* hoe vaak komt het ongeveer voor dat tuci andere middelen bevat dan erin horen?
* als er andere dingen inzitten wat komt dan het vaakst voor?
Ik ga niet alle vragen beantwoorden maar ik kan wel zeggen dat dit een van de meest onzinnige combi is die ik ooit gezien heb.mdma,keta en cafeine
Had k gedaan maar 1e vraag kon k ni vinden, 2e klopt idd maar d8 zal toch wel iets van een standaard zijn en daarmee afwijkingen ervan, had dat ook gegoogled en drm d8 ik dat die 3 dingen de "standaard" waren, 3ein zekere zin maar d8 zo meer duidelijkheid te krijgenLees ook ffkes dit hele topic terug, al je vragen worden al beantwoord! De docu is iig heul verhelderend en interessant.
True, had verw8 dat er toch wel iets van logica in zou zitten onder t mom van tis ni voor niks populair maar filmpje gezien en kennelijk is echt het enige goeie eraan de marketing 😅Ik ga niet alle vragen beantwoorden maar ik kan wel zeggen dat dit een van de meest onzinnige combi is die ik ooit gezien heb.
Ketamine is namelijk niet tot nauwelijks oraal actief, terwijl MDMA véél beter tot z'n recht komt oraal dan iedere andere ROA. De rest kun je zelf invullen ... 🤷🏼♂️
Heb 1 x aan pink coke kunnen komen was best prijzig duurder als gewoon cokeHeee allemaal,
Zoude mensen hun ervaringen kunnen delen met Tucci TUCCI - 2CB - 2C - PINK COCAINE. Wat zijn de do's en don't?
Lieverd wat loop je nou heel de tijd idiote hoeveel heden en combinaties op het forum te gooien, alles aan te raden wat allang en breed uitgelegd is als gevaarlijk, te pas en te onpas nieuwe topics te openen en stoer te doen over het formaat van je lul en wat je er wel of niet mee kan…Heb 1 x aan pink coke kunnen komen was best prijzig duurder als gewoon coke
Btw tuci of tci i word t geboemt maar meestal zit r geen 2cb in hahah
Ik vond het een apparte ervaring vond t nie echt te vergelijken met andere drugs
Weet nie precies wat er in zat wel wist de verkoper zeker dat r een pijnstiller keta en mdma in zat en waarschijnlijk speed of crystal
Ik voelde me na gebruik vrij geen last alsof ik de enigste was die bestond en of ik zweefde ik vond t enorm vet als je dieper info over effect wil laat maar weten
Groetjes
- Het is niet vet om vet te doen over hoe groot je piemel is
Strava vindt mij anders (voor het eerst ooit) behoorlijk actief!Df wordt echt overspoeld met trollerij de laatste tijd. Alsof ze meelezen dat de mods wat minder actief zijn.
Dat maakt het niet een minder gevaarlijke reactie, en zijn andere posts ook niet minder irritant. Hij is duidelijk wat aan het uitlokken dus ik vertrouw zijn oprechtheid ffkes nie.Omg 🤣
Heb die andere topics niet gezien maar deze reactie klinkt gwn alsof hij een goeie ervaring ermee had😅
Kan best soms werken dingen bij jou gwn anders dan bij meeste, ben zelf denk 1 vd weinigen die 2mmc over 3mmc verkiest om ff voorbeeld te noemen
Zou hutDf wordt echt overspoeld met trollerij de laatste tijd. Alsof ze meelezen dat de mods wat minder actief zijn.
Omg 🤣
Heb die andere topics niet gezien maar deze reactie klinkt gwn alsof hij een goeie ervaring ermee had😅
Kan best soms werken dingen bij jou gwn anders dan bij meeste, ben zelf denk 1 vd weinigen die 2mmc over 3mmc verkiest om ff voorbeeld te noemen
Gemalen mensen botten bijvoorbeeldBij een mengsel zoals Tucci zegt zo'n ervaring eigenlijk niet zoveel. Omdat dealers zomaar wat bij elkaar gooien en elke Tucci dus anders is, gaat elke ervaring over een andere combinatie van middelen en hoeveelheden.
Oki, kep die anderen niet gezien maar hou t in mn achterhoofdDat maakt het niet een minder gevaarlijke reactie, en zijn andere posts ook niet minder irritant. Hij is duidelijk wat aan het uitlokken dus ik vertrouw zijn oprechtheid ffkes nie.
Oh lekker waar kan ik dat kopen 🤪Gemalen mensen botten bijvoorbeeld
Oh lekker waar kan ik dat kopen 🤪
Heee allemaal,
Zoude mensen hun ervaringen kunnen delen met Tucci TUCCI - 2CB - 2C - PINK COCAINE. Wat zijn de do's en don't?