TUCCI - 2CB - 2C - PINK COCAINE

New Dawn

Bewuste gebruiker
Wat ik typ moet je niet serieus nemen, tenzij ik het serieus bedoel! :grin:

Hij/zij zegt: "Veel gebruikt door sekswerkers, daardoor beter verkrijgbaar."
Ik/mij zegt: "Laat ze s.v.p. betere middelen gebruiken zodat ik ze ook krijg!"

Laatst bewerkt:

Reddington

Newbie
Wat ik typ moet je niet serieus nemen, tenzij ik het serieus bedoel! :grin:

Hij/zij zegt: "Veel gebruikt door sekswerkers, daardoor beter verkrijgbaar."
Ik/mij zegt: "Laat ze s.v.p. betere middelen gebruiken zodat ik ze ook krijg!"
Oh, niks mis mee toch. Ik vroeg het niet om je te beoordeleen. Meer eigenlijk mocht het kloppen wat je zegt ben je wel heel transparant over het internet haha. Welke soorten drugs geniet jij van op dit moment regelmatig of tijd op tijd?
Wat voor muziek luister je, hou je van techno etc?

New Dawn

Bewuste gebruiker
Je leest iets anders dan dat ik bedoel, ik ben niet op zoek naar sekswerkers om te gebruiken, maar leuke middelen.

Welke soorten drugs geniet jij van op dit moment regelmatig of tijd op tijd?

Drugsgebruik is voor mij een puzzel: Optimaal functioneel, met maximaal resultaat en minimale schade.

Ik gebruik alleen middelen die geen slechte reputatie hebben:

Geen cocaïne
Geen zware opiaten
Geen pyrovalerones
Geen benzodiazepines
Praktisch geen alcohol

Waarbij ik de minst verslavende ROA kies:

Bijna altijd oraal
Ik snuif bijna nooit
Ik ga nooit spuiten
Ik ga niet meer roken

Waarbij ik geen middel kort achter elkaar gebruik:

Cannabis maakt me mistig als ik dit dagelijks gebruik.
Disso's werken manisch als ik ze te snel achter elkaar gebruik.
Psychedelica werken niet als ik ze te snel achter elkaar inneem.
Opiaten bouwen tolerantie als ik ze te snel achter elkaar inneem.
Stimulanten werken slecht als ik ze te snel achter elkaar inneem.

Waarbij ik zelden middelen combineer.
Waarbij ik de minimum dosering hanteer.
Waarbij ik noteer wanneer / wat / hoe / hoeveel.

Uiteindelijk kom ik dan uit op een soort bijna dagelijks serieel polygebruik.

Muziek: Herrie in het algemeen, vooral als het grappig / absurd is: HiTech Psytrance / rave, Digital hardcore, Dr. Peacock / Deathchant (DJ Producer / Hellfish / ...)

Laatst bewerkt:

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ik geloof er geen ruk van dat er ook maar een microgram 2C-B in zit.

De kans dat 2C-B écht 2C-B bevat is al klein, dit is "2C-B fantasie" in het kwadraat.
Daarom werd ik gisteren bij het testcentrum heel blij, want ik heb echte 2C-B kunnen vinden!
Nu aan het balen dat ik maar 5 pellets heb gekocht, maar wilde het risico van een miskoop beperken.

Maar OT: mixjes blijf ik eigenlijk ook bij weg, al heb ik nog wel een mixje liggen van M en G.

ljuv

DF-koningin
Daarom werd ik gisteren bij het testcentrum heel blij, want ik heb echte 2C-B kunnen vinden!
Nu aan het balen dat ik maar 5 pellets heb gekocht, maar wilde het risico van een miskoop beperken.

Maar OT: mixjes blijf ik eigenlijk ook bij weg, al heb ik nog wel een mixje liggen van M en G.
Echte 2cb is gewoon 2cb. Tucibi is een verlatijnste naam van een zooi gemixte drugs en heeft niets met 2cb te maken. Als hier in de lage landen 2cb bestelt hoef je niet bang te zijn een zakje roze poeder te ontvangen.

Daarentegen alsnog goed je pillen te laten testen, maar 2cb is gewoon 2cb: een psychoactieve stof ondekt door Shulgin (van de lsd witte ge wa).

JohnGalt

Belezen gebruiker
Echte 2cb is gewoon 2cb. Tucibi is een verlatijnste naam van een zooi gemixte drugs en heeft niets met 2cb te maken. Als hier in de lage landen 2cb bestelt hoef je niet bang te zijn een zakje roze poeder te ontvangen.

Daarentegen alsnog goed je pillen te laten testen, maar 2cb is gewoon 2cb: een psychoactieve stof ondekt door Shulgin (van de lsd witte ge wa).
Echte 2cb hoort inderdaad gewoon 2cb te zijn. Ik las hier op het forum steeds dat het lastig is om echte 2cb te krijgen, laat staan schone 2cb. Dus als je 2cb bestelt is het de vraag of het ook 2cb is wat je krijgt. Werd mij bij het testcentrum ook nog verteld.

Reddington

Newbie
Echte 2cb hoort inderdaad gewoon 2cb te zijn. Ik las hier op het forum steeds dat het lastig is om echte 2cb te krijgen, laat staan schone 2cb. Dus als je 2cb bestelt is het de vraag of het ook 2cb is wat je krijgt. Werd mij bij het testcentrum ook nog verteld.
Ben je het per toeval tegengekomen of ging je wel specifiek op zoektoch naar 2CB toen je het zocht?

ljuv

DF-koningin
Ben je het per toeval tegengekomen of ging je wel specifiek op zoektoch naar 2CB toen je het zocht?
Haha sorry maar ik heb dit zelf nooit gelezen/gehoord...
Je hoeft echt niet "op zoek" naar 2cb. Je kan het zelfs online bestellen. Tuurlijk zitten daar andere middelen in, zoals bindmiddel, maar vervuilde 2cb is echt niet een groot ding zo ver ik weet.
Hier kun je de meest voorkomende andere stoffen lezen, maar 93% van de pillen zijn dus gewoon 2cb
En ander voorbeeld:
Screenshot_20230324_185050_com.opera.browser.jpg

Zoals gezegd en zoals hierboven duidelijk: ALTIJD belangrijk je shit te testen want je weet het nooit. Maar 2cb is "gewoon 2cb". Ik denk dat dit voor mensen ook erg verwarrend/misleidend is in een topic over tucibi... Het heeft niets met elkaar te maken. Beiden zijn niet zonder risico's, maar bij tucibi zijn ze haast niet te vermijden zegmaar.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ik had mijn plug gevraagd of hij hier ook aan kon komen. Dat moest hij zelf ook uitzoeken.
Haha sorry maar ik heb dit zelf nooit gelezen/gehoord...
Je hoeft echt niet "op zoek" naar 2cb. Je kan het zelfs online bestellen. Tuurlijk zitten daar andere middelen in, zoals bindmiddel, maar vervuilde 2cb is echt niet een groot ding zo ver ik weet.
Hier kun je de meest voorkomende andere stoffen lezen, maar 93% van de pillen zijn dus gewoon 2cb
En ander voorbeeld:
Bekijk bijlage 50136

Zoals gezegd en zoals hierboven duidelijk: ALTIJD belangrijk je shit te testen want je weet het nooit. Maar 2cb is "gewoon 2cb". Ik denk dat dit voor mensen ook erg verwarrend/misleidend is in een topic over tucibi... Het heeft niets met elkaar te maken. Beiden zijn niet zonder risico's, maar bij tucibi zijn ze haast niet te vermijden zegmaar.
Ik had zowel hier als op reddit redelijk wat gelezen en het werd ook nog genoemd door het testcentrum. Gelukkig zit ik niet bij die 7% die geen 2cb bevatten!

ljuv

DF-koningin
Ik had mijn plug gevraagd of hij hier ook aan kon komen. Dat moest hij zelf ook uitzoeken.

Ik had zowel hier als op reddit redelijk wat gelezen en het werd ook nog genoemd door het testcentrum. Gelukkig zit ik niet bij die 7% die geen 2cb bevatten!
Okay, nah ik heb nav van je bericht even rondgevraagd bij dffers en wij waren allemaal echt niet bekend met een grote stijging vervuilde 2cb.
Was het NLse reddit? In Murica is wel aanzienlijk meer troep. Alles trouwens, niet alleen 2cb.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Okay, nah ik heb nav van je bericht even rondgevraagd bij dffers en wij waren allemaal echt niet bekend met een grote stijging vervuilde 2cb.
Was het NLse reddit? In Murica is wel aanzienlijk meer troep. Alles trouwens, niet alleen 2cb.
Het ging vooral om 2cb waar geen 2cb in zat. Maar ik vermoed dat het een Amerikaanse Reddit was, k lees eigenlijk ben Engelstalig waardoor het mij niet meer zo opvalt welke taal het is.
Maar zoals je zelf ook al zei, altijd laten testen, want als je inderdaad iets van die 7% hebt… Een zo weet je ook de sterkte. Die van mij blijken 12mg te zijn.

Kleurendoof

Belezen gebruiker
Als je drugs gaat combineren dan is het verstandig om zelf te doen met geteste substanties zodat je weet wat er in zit.
Dat je ervaring hebt met alle substanties apart.
En dat je het afweegt met een goede 0,001 gram weegschaal.
Een lagere dosis neemt dan als je normaal de ene substantie apart zou nemen.
En je rekening houdt met wat je kan combineren hier een overzichtelijke lijst: https://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png
Als je dat allemaal doet dan hou je het risico dat het fout gaat klein. Alhoewel drugs (combineren) altijd riskant is en combineren de kans vergroot dat het mis gaat. Een kant en klare mix kopen is vragen om problemen.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Had ff 3 vraagjes, heb gelezen dat echte tuci mdma,keta en cafeine hoort te bevatten dus vroeg me af:
* wat is de gebruikelijke roa? Keta en cafeine(in speed) is meestal snuiven en mdma en cafeine(in koffie/energy) is juist slikken dus wat word dan als "normaal" gezien bij tuci?
* hoe vaak komt het ongeveer voor dat tuci andere middelen bevat dan erin horen?
* als er andere dingen inzitten wat komt dan het vaakst voor?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Had ff 3 vraagjes, heb gelezen dat echte tuci mdma,keta en cafeine hoort te bevatten dus vroeg me af:
* wat is de gebruikelijke roa? Keta en cafeine(in speed) is meestal snuiven en mdma en cafeine(in koffie/energy) is juist slikken dus wat word dan als "normaal" gezien bij tuci?
* hoe vaak komt het ongeveer voor dat tuci andere middelen bevat dan erin horen?
Hier valt niet zo veel zinnigs over te zeggen omdat het elke keer verschilt. 'echte' tuci bestaat niet. Kijk deze docu maar. Meest bizarre shit gooien ze er door heen.

ljuv

DF-koningin
Lees ook ffkes dit hele topic terug, al je vragen worden al beantwoord! De docu is iig heul verhelderend en interessant.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Lees ook ffkes dit hele topic terug, al je vragen worden al beantwoord! De docu is iig heul verhelderend en interessant.
Had k gedaan maar 1e vraag kon k ni vinden, 2e klopt idd maar d8 zal toch wel iets van een standaard zijn en daarmee afwijkingen ervan, had dat ook gegoogled en drm d8 ik dat die 3 dingen de "standaard" waren, 3ein zekere zin maar d8 zo meer duidelijkheid te krijgen

Ik ga niet alle vragen beantwoorden maar ik kan wel zeggen dat dit een van de meest onzinnige combi is die ik ooit gezien heb.

Ketamine is namelijk niet tot nauwelijks oraal actief, terwijl MDMA véél beter tot z'n recht komt oraal dan iedere andere ROA. De rest kun je zelf invullen ... 🤷🏼‍♂️
True, had verw8 dat er toch wel iets van logica in zou zitten onder t mom van tis ni voor niks populair maar filmpje gezien en kennelijk is echt het enige goeie eraan de marketing 😅

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Heee allemaal,

Zoude mensen hun ervaringen kunnen delen met Tucci TUCCI - 2CB - 2C - PINK COCAINE. Wat zijn de do's en don't?​
Heb 1 x aan pink coke kunnen komen was best prijzig duurder als gewoon coke
Btw tuci of tci i word t geboemt maar meestal zit r geen 2cb in hahah

Ik vond het een apparte ervaring vond t nie echt te vergelijken met andere drugs

Weet nie precies wat er in zat wel wist de verkoper zeker dat r een pijnstiller keta en mdma in zat en waarschijnlijk speed of crystal

Ik voelde me na gebruik vrij geen last alsof ik de enigste was die bestond en of ik zweefde ik vond t enorm vet als je dieper info over effect wil laat maar weten

Groetjes

ljuv

DF-koningin
Heb 1 x aan pink coke kunnen komen was best prijzig duurder als gewoon coke
Btw tuci of tci i word t geboemt maar meestal zit r geen 2cb in hahah

Ik vond het een apparte ervaring vond t nie echt te vergelijken met andere drugs

Weet nie precies wat er in zat wel wist de verkoper zeker dat r een pijnstiller keta en mdma in zat en waarschijnlijk speed of crystal

Ik voelde me na gebruik vrij geen last alsof ik de enigste was die bestond en of ik zweefde ik vond t enorm vet als je dieper info over effect wil laat maar weten

Groetjes
Lieverd wat loop je nou heel de tijd idiote hoeveel heden en combinaties op het forum te gooien, alles aan te raden wat allang en breed uitgelegd is als gevaarlijk, te pas en te onpas nieuwe topics te openen en stoer te doen over het formaat van je lul en wat je er wel of niet mee kan…
Deze, en andere posts beginnen echt kei hard op trollen te lijken en ze beginnen me behoorlijk te ergeren. I dont trust you maar als je wel oprecht bent: prima als je zelf aan middelen misbruik doet of zooi naar binnen werkt waar mogelijk een dodelijke pijnstiller inzit, maar maak even duidelijk voor jonge meelezers dat sommige shit met grote gevaren komt, waaronder tucci.

paar tips:
- Ondanks wat tripmiddelen je doen geloven: je bent niet de enige die bestaat
- Het is niet vet om vet te doen over hoeveel drugs je neemt
- Het is niet vet om vet te doen over hoe groot je piemel is

fijne dag.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Omg 🤣

Heb die andere topics niet gezien maar deze reactie klinkt gwn alsof hij een goeie ervaring ermee had😅
Kan best soms werken dingen bij jou gwn anders dan bij meeste, ben zelf denk 1 vd weinigen die 2mmc over 3mmc verkiest om ff voorbeeld te noemen

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Df wordt echt overspoeld met trollerij de laatste tijd. Alsof ze meelezen dat de mods wat minder actief zijn.
Strava vindt mij anders (voor het eerst ooit) behoorlijk actief!

Heul graag allesssss rapporteren aan trollerij en vervelend gedoe, we lezen nu misschien wat minder alles mee dan normaal. Maar ik heb gewoon een opblaasbare vakantiebanhamer en een waarschuwings-bonnenboekje met hawaiiprint bij me :wink:

ljuv

DF-koningin
Omg 🤣

Heb die andere topics niet gezien maar deze reactie klinkt gwn alsof hij een goeie ervaring ermee had😅
Kan best soms werken dingen bij jou gwn anders dan bij meeste, ben zelf denk 1 vd weinigen die 2mmc over 3mmc verkiest om ff voorbeeld te noemen
Dat maakt het niet een minder gevaarlijke reactie, en zijn andere posts ook niet minder irritant. Hij is duidelijk wat aan het uitlokken dus ik vertrouw zijn oprechtheid ffkes nie.

Df wordt echt overspoeld met trollerij de laatste tijd. Alsof ze meelezen dat de mods wat minder actief zijn.
Zou hut
🫠

ost

Experimenterende gebruiker
Omg 🤣

Bij een mengsel zoals Tucci zegt zo'n ervaring eigenlijk niet zoveel. Omdat dealers zomaar wat bij elkaar gooien en elke Tucci dus anders is, gaat elke ervaring over een andere combinatie van middelen en hoeveelheden.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Dat maakt het niet een minder gevaarlijke reactie, en zijn andere posts ook niet minder irritant. Hij is duidelijk wat aan het uitlokken dus ik vertrouw zijn oprechtheid ffkes nie.
Oki, kep die anderen niet gezien maar hou t in mn achterhoofd

Casrus

DF-koning
Oh lekker waar kan ik dat kopen 🤪

Volgens mij was dat basuco...

Heee allemaal,

Zoude mensen hun ervaringen kunnen delen met Tucci TUCCI - 2CB - 2C - PINK COCAINE. Wat zijn de do's en don't?​

Had een week of twee terug weer een chemsex party in een Amsterdams hotel.

Had Cobra geslikt en poppers bij me (drie verschillende soorten) en mijn 'stash'.

Zij hadden GHB, waar ik 1,5 ml van genomen had, trimix (erectiemiddel om in je pener te injecteren, maar dat had ik dus niet meer nodig) en een zakje tucibi. Aangezien ik al aan het floaten van de poppers en de GHB was, was mijn beoordelingsvermogen naar alle waarschijnlijkheid behoorlijk aangetast.

Heb een sleutelpuntje uit het zakje genomen en gesnoven en toen nog één voor het andere neusgat.

Nam lichte OEV en sterkere CEV waar en was een beetje opgepept met een 'vaag' randje.

De volgende middag had ik nergens meer last van.

Het voelde aan als troep (wat ik vroeger b.v. met coke, keta of verreweg de meeste drugs niet heb).

Bovenaan