• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[TvdM] Mei 2009

TvdM Mei

• XTC: Eén keer en nooit meer! - WDVK

Stemmen: 0 0,0%
  • LSD - 22. Overweldigende visuals en liefde - Azgaza

Stemmen: 2 11,1%
  • 2CB 16,5mg] De openbaring - Kees Klapkaak

Stemmen: 3 16,7%
  • Bekakte Stem en Dansende Bomen (1e PaddoTrip) - Roses

• Total unity @ LSD, methylone en 2C-D - fractaliss

• Eerste keer heroïne - chrzz

Stemmen: 4 22,2%
  • BAD TRIP, Truffels (Mex) - tjief

• Eerste keer LSD - timmaniac

• Naar het nul punt en verder - DrippTone

Stemmen: 8 44,4%
  • 2cb: een karikatuur van de werkelijkheid - Rabbithole

Stemmen: 1 5,6%

• Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Vond ook het report van dripptone zeer bijzonder en op een speciale manier nog niet eerder beschreven of geevenaarde ervaring.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ah, de poll is ten einde. Leuk om weer te horen dat mensen ervan genoten hebben. Maar wat ik altijd zo vreemd vind. Er zijn echt veel mensen die de reports lezen, maar er zijn er maar 18 die hier komen stemmen. :confused: Denk hoe meer stemmen hoe meer verschil er in de uitkomst zal zitten. Misschien heb ik nu net geluk gehad dat alleen de mensen die mijn report leuk vonden zijn gaan stemmen. Maar misschien waren er wel veel meer mensen die een andere beter vonden.

Misschien iets meer reclame voor TvdM verkiezingen? :P Of automatisch PB voor elk DF lid, met de poll erbij. :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
DrippTone zei:
Ah, de poll is ten einde. Leuk om weer te horen dat mensen ervan genoten hebben. Maar wat ik altijd zo vreemd vind. Er zijn echt veel mensen die de reports lezen, maar er zijn er maar 18 die hier komen stemmen. :confused: Denk hoe meer stemmen hoe meer verschil er in de uitkomst zal zitten. Misschien heb ik nu net geluk gehad dat alleen de mensen die mijn report leuk vonden zijn gaan stemmen. Maar misschien waren er wel veel meer mensen die een andere beter vonden.

Misschien iets meer reclame voor TvdM verkiezingen? :P Of automatisch PB voor elk DF lid, met de poll erbij. :P

Dit vind ik inderdaad ook een goed idee.
Ikzelf merk ook dat ik wel veel reports lees maar gewoon weinig stem. Als je nu elke maand een pm'etje krijgt met de genomineerden en een linkje erbij, zullen veel meer mensen gaan stemmen en dus een verbeterde uitslag krijgt.

Het wel lezen en niet stemmen komt misschien ook aangezien je de report ( of het report??) leest, pas enige tijd daarna word deze beschikbaar gesteld om te stemmen en nog veel later eindigt de poll. Hier is dan weer weinig aan te doen maar lijkt me wel de reden, achja ik lul weer uit m'n nek :stoned: :rolleyes: Goed idee in iedergeval!

Bovenaan