• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

TvdM September 2017

TvdM September '17

• Psy Fi report DEEL 1 - wiet, speed, xtc/mdma, MXE en LSD en Psy Fi report DEEL 2 - wiet, speed, xtc/

Stemmen: 0 0,0%
  • Eerste keer Truffels `Het klopt` door Enox

Stemmen: 1 7,7%
  • Truffeltrip viel tegen, LSA-trip was de hemel door verwondering

Stemmen: 2 15,4%
  • Alweer fantastisch (ALD-52) door Eik

• Tripreport Eerste keer 2c-b door Fakkel

Stemmen: 0 0,0%
  • Eerste keer ketamine: dronkenschap, platheid, en een witte, mechanische wereld door Roze Olifant

Stemmen: 6 46,2%
  • Eerste keer 6-apb MEGA potent en langdurend effect door BasvanHoven

Stemmen: 2 15,4%
  • LSD op een festival: een negatieve ervaring door NiandraLades

• Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Wow! September was een maand vol met goede triprapporten. Bijna onmogelijk om daar maar 8 uit te kiezen! Ik had een lijstje met 15 triprapporten die allemaal prachtig zijn.
Om toch tot een keuze te komen, heb ik deze maand één rapport per drug uitgekozen.

Psy Fi report DEEL 1 - wiet, speed, xtc/mdma, MXE en LSD en Psy Fi report DEEL 2 - wiet, speed, xtc/mdma, MXE en LSD door Romy
Eerste keer Truffels `Het klopt` door Enox
Truffeltrip viel tegen, LSA-trip was de hemel door verwondering
Alweer fantastisch (ALD-52) door Eik
Tripreport Eerste keer 2c-b door Fakkel
Eerste keer ketamine: dronkenschap, platheid, en een witte, mechanische wereld door Roze Olifant
Eerste keer 6-apb MEGA potent en langdurend effect door BasvanHoven
LSD op een festival: een negatieve ervaring door NiandraLades

Enjoy! En vergeet niet te stemmen!

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Het is alweer de 13de oktober, nog maar 5 leden hebben gestemd :cry:. Wacht niet te lang met het lezen van deze gave rapporten, zodat je nog voldoende tijd hebt om op jouw favoriete rapport te stemmen. :tonguewink::innocent:

Wat? Lees ik dit goed? Ik sta ertussen?

Holy fuck! Dit is zo'n grote eer! Thank you!

Ik verwacht niet dat mijn report als beste report verkozen wordt, maar het feit dat ik in de lijst sta is zo leuk :blush:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Nog maar 4 dagen om voor het beste triprapport van september 2017 te stemmen! Kies snel nog even jouw favoriet, en stem! :sunglasses:

Bovenaan