• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tweede poging onder invloed van BZP

Psilo

Bewuste gebruiker
Helaas zal mijn verhaal niet zo samenhangend zijn zoals mijn vorige post over BZP. Dit komt omdat ik er nu middenin zit in combinatie met een hoeveelheid alcohol.

Mijn tweede korte beoordeling levert mij een gezichtspunt op. Direct na het eten hebben Robert en ik ongeveer 160mg BZP genomen. Ik kan alleen mijn eigen belevenissen vertellen.

De werking is zo geleidelijk. Ik voel me gedrogeerd zoals bij verschillende andere drugs zoals amfetamine of cocaine. Maar het is zoveel minder. Lekker met z'n tweeen een film kijken. Ik leef me meer in dan anders. De film is heftiger zonder het feit dat ik er niets meer van begrijp.

De werking (op een volle maag) is zo geleidelijkn dat ik mezelf weer tot de orde moet roepen. Net zoals vorige post merk ik weer dat je het effect moet aanvoelen. Als je er niet naar zoekt vindt je gewoon agitatie en druk gepraat van je vrienden. Als je je drukke gevoelens kan kanaliseren (psycholohen-gezwets) ja; je je met deze doserin erg aangenaam voelen....

Maar één ding........ je bent bent BZP zo snel geneigd om meer te nemen.............. Maar met de aanbevolen dosering voel ik me op dit moment optimaal.

Binnenkort een beter beschrijving... tot snel !

(ik schaam me op dit moment onder invloe een beetje over de inhoudsloodheid van mijn beschrijving.....)

Doei...bespreking volgt

Nogmaals mijn excuses voor de minimale aanvulling op het forum betreft mijn

Ik denk dat ik beter kan stopppen en moregn een volledig verslag (in nuchtere toestand)kan geven van mijn ervaring met BZP. De uitkomst is al bekend:
Een geslaagde avond vol met goede gesprekken en met een dieper inlevingsvermogen bij een film.

Mijn excuses vor de misschien vage tekst....ik zal binnnenkort voor de liefhebbers en geintresseerde een volledig verslag uitbrengen. BZP heeft echt wel potentie bij iedereen die de overdosering kan respecteren.

Morgen zal ik jullie voorzien van de redelijke verhalen....ik ben daar nu niet toe in staat.

Tot snel beste mensen!

teebo

Bewuste gebruiker
dus zo een beetje gelijk wiet, en na een tijd gaan die zotte eigenschappen geleidelijk weg?

vire

Experimenterende gebruiker
jah idd,.. beetje vage tekst,.. nog nooit gehoord van bzp :confused:
kan je het halen bij de smart ofzo? ga de uitgebreidere report zeker lezen^^
vind het toch best interesant

wel erg coole avater trouwens psilo :P

Anathema

Belezen gebruiker
Ik ben ook erg benieuwd naar je vervolg report!
Was het nu ook heftiger omdat je meer had genomen dan de eerste keer BZP?

:)

Psilo

Bewuste gebruiker
Anathema zei:

Zoals beloofd zou ik nog mijn evaring van afgelopen weekend in nuchtere toestand vertellen.
Aangezien het inmiddels al weer vijf dagen geleden is ben ik bang dat een deel van de ervaring al weer gebaseerd is op een deels foutief geheugen.

Het nemen van BZP zat niet in de planning. Ik had eigenlijk besloten om even te pauzeren. Na mijn werk op vrijdag spreek ik vaak af met Robert. Ook afgelopen vrijdag zou hij mij ophalen om naar zijn eigen huis te gaan. Door een file moest ik wachten totdat hij kwam. In de tussentijd nam ik een speciaal belgisch biertje.......goede muziek geluisterd.......
en ik kon de verleiding al weer niet weerstaan om een ticktak-doosje met Frenzy's mee te nemen.

Ik twijfelde bij hem aangekomen om ze uiteindelijk te nemen (Ik heb ook zijn toestemming om het zonder dat hij het weet in zijn drankje of eten te stoppen). We gingen redelijk laat eten. Volle maag rond 20:00 en ik bood hem uiteindelijk toch een rode pil aan en deelde de derde pil door twee.

De dosis was nu ongeveer 120mg BZP op een zeer volle maag.

Eigenlijk begint hier een deel van het report.
De smaak was weer zoals van een vitaminepil met veel vitamine B erin. Bitter met een vleugje salmiak.

In een zitzak ging ik voor zijn breedbeeldtelevisie zitten en we keken een film over een man die zijn vrouw probeerde te redden van ontvoerders.

Ik merkte na ongeveer 45 minuten dat ik bij vlagen volledig door de film werd opgeslokt. Ik voelde mijn hart bonzen met agressie en medeleven tijdens de zoektocht van de hoofdpersoon. Ik reageerde vol afschuw en kreeg kippenvel bij emotionele momenten. Na een tijdje ging ik dit benoemen en schreef ik mijn medeleven volledig toe aan de werking van het middel dat ik gebruikt had.

Ik merkte inmiddels dat ik deze emoties ook kon delen met Robert. Hij had ook het gevoel gekregen dat de film een diepere emotie kon losmaken.

Net als bij mijn vorige ervaring met BZP (dit keer wel op een zeer volle maag) ging alles weer heel geleidelijk. Bij stappen van een kwartier veranderde er een klein beetje van de werkelijkheid.

Er was nog éën capsule over om gedeeld te worden. Ik twijfelde omdat ik niet wist of dit te sterk zou kunnen worden.
Ingegeven door BZP en alcohol deelden we de laatste capsule.

Het voegde niet essentieel veel toe aan de beleving. Net zoals vorige keer was de moeheid van de week werken volledig verdwenen. De tijd deed er niet meer toe.
We probeerden een nieuwe film op DVD aan te zetten...te weinig geduld....
Dan maar een actiefilm.....The Matrix....

Opnieuw een beleving die me deed denken aan de tijd dat ik nog wel eens cannabis nam zoals ik dat eerder op de avond had. Ergens heeft dit spul een psychedelische werking...ergens....
Dit zou perfect zijn in een bioscoop....

Om een lang verhaal kort te maken moet ik zeggen dat het weer een aparte beleving was.
Het was zeker niet zo heftig als vorige keer ondanks de hogere dosering. Dit schrijf ik toe aan een volledig gevulde maag met daartussen enkele BZP-capsules waardoor de opname heel geleidelijk was.

Dit maal had het voor mij een licht psychedelisch tintje zoals ik dat ervaren heb in het verleden met cannabis. Maar dan wel zonder een enkel gevoel van moeheid of wazigheid zoals je dat met cannabis kunt verwachten. Misschien had het ook wel iets weg van een een lage dosering 2C-B (maar daar heb ik niet héél veel ervaring mee)

Al met al een aparte ervaring maar niet zo sterk als vorige keer. Helaas was de verleiding tot het nemen van Cocaine op een gegeven moment weer zo groot dat Robert wat ging halen.( het was ook wel de eerste keer dat ik het voorstelde en dat hij rustig een uur weg was om het in zijn eentje te gaan halen). Toen was ik ergens al wat vaag geworden en heb ik het eerste deel van deze post geschreven.

De volgende keer dat ik het ga proberen is in combinatie met TFMPP.
Een combinatie-pil uit nieuw-zeeland met BZP en TFMPP. Dit zou een sterkere affiniteit hebben met Serotonine-reseptoren zoals bij MDMA.

Ik hoop dat één van jullie iets hebben aan mijn report want het was allemaal niet zo heftig maar zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
Ik hoop dat één van jullie ook een report schrijft want mijn beleving is er één uit duizenden en is geen presentatie van de werkelijkheid zoals één van jullie dat kan ervaren.

Keep up the good work!

Psilo

Bewuste gebruiker
vire zei:
wel erg coole avater trouwens psilo :P

Dankje , ben ik ook wel trots op. Als ik bij google zoek op Psilo vindt hij bij mij op het derde tabblad mijn avatar :)

(maar dat zal ook wel liggen aan mijn cookies die bij de grote google-servers zijn opgeslagen voor de komende 20 jaar :grin: )

azgaza

Badass junkie
Dit report is inderdaad duidelijker; toch lijkt het me echt niks om uit te proberen. En nu en ikw eer nieuwsgierig naar het volgende report. Met de combinatie enzo.

neti

Badass junkie
Psilo zei:
Anathema zei:

Zoals beloofd zou ik nog mijn evaring van afgelopen weekend in nuchtere toestand vertellen.
Aangezien het inmiddels al weer vijf dagen geleden is ben ik bang dat een deel van de ervaring al weer gebaseerd is op een deels foutief geheugen.

Het nemen van BZP zat niet in de planning. Ik had eigenlijk besloten om even te pauzeren. Na mijn werk op vrijdag spreek ik vaak af met Robert. Ook afgelopen vrijdag zou hij mij ophalen om naar zijn eigen huis te gaan. Door een file moest ik wachten totdat hij kwam. In de tussentijd nam ik een speciaal belgisch biertje.......goede muziek geluisterd.......
en ik kon de verleiding al weer niet weerstaan om een ticktak-doosje met Frenzy's mee te nemen.

Ik twijfelde bij hem aangekomen om ze uiteindelijk te nemen (Ik heb ook zijn toestemming om het zonder dat hij het weet in zijn drankje of eten te stoppen). We gingen redelijk laat eten. Volle maag rond 20:00 en ik bood hem uiteindelijk toch een rode pil aan en deelde de derde pil door twee.

De dosis was nu ongeveer 120mg BZP op een zeer volle maag.

Eigenlijk begint hier een deel van het report.
De smaak was weer zoals van een vitaminepil met veel vitamine B erin. Bitter met een vleugje salmiak.

In een zitzak ging ik voor zijn breedbeeldtelevisie zitten en we keken een film over een man die zijn vrouw probeerde te redden van ontvoerders.

Ik merkte na ongeveer 45 minuten dat ik bij vlagen volledig door de film werd opgeslokt. Ik voelde mijn hart bonzen met agressie en medeleven tijdens de zoektocht van de hoofdpersoon. Ik reageerde vol afschuw en kreeg kippenvel bij emotionele momenten. Na een tijdje ging ik dit benoemen en schreef ik mijn medeleven volledig toe aan de werking van het middel dat ik gebruikt had.

Ik merkte inmiddels dat ik deze emoties ook kon delen met Robert. Hij had ook het gevoel gekregen dat de film een diepere emotie kon losmaken.

Net als bij mijn vorige ervaring met BZP (dit keer wel op een zeer volle maag) ging alles weer heel geleidelijk. Bij stappen van een kwartier veranderde er een klein beetje van de werkelijkheid.

Er was nog éën capsule over om gedeeld te worden. Ik twijfelde omdat ik niet wist of dit te sterk zou kunnen worden.
Ingegeven door BZP en alcohol deelden we de laatste capsule.

Het voegde niet essentieel veel toe aan de beleving. Net zoals vorige keer was de moeheid van de week werken volledig verdwenen. De tijd deed er niet meer toe.
We probeerden een nieuwe film op DVD aan te zetten...te weinig geduld....
Dan maar een actiefilm.....The Matrix....

Opnieuw een beleving die me deed denken aan de tijd dat ik nog wel eens cannabis nam zoals ik dat eerder op de avond had. Ergens heeft dit spul een psychedelische werking...ergens....
Dit zou perfect zijn in een bioscoop....

Om een lang verhaal kort te maken moet ik zeggen dat het weer een aparte beleving was.
Het was zeker niet zo heftig als vorige keer ondanks de hogere dosering. Dit schrijf ik toe aan een volledig gevulde maag met daartussen enkele BZP-capsules waardoor de opname heel geleidelijk was.

Dit maal had het voor mij een licht psychedelisch tintje zoals ik dat ervaren heb in het verleden met cannabis. Maar dan wel zonder een enkel gevoel van moeheid of wazigheid zoals je dat met cannabis kunt verwachten. Misschien had het ook wel iets weg van een een lage dosering 2C-B (maar daar heb ik niet héél veel ervaring mee)

Al met al een aparte ervaring maar niet zo sterk als vorige keer. Helaas was de verleiding tot het nemen van Cocaine op een gegeven moment weer zo groot dat Robert wat ging halen.( het was ook wel de eerste keer dat ik het voorstelde en dat hij rustig een uur weg was om het in zijn eentje te gaan halen). Toen was ik ergens al wat vaag geworden en heb ik het eerste deel van deze post geschreven.

De volgende keer dat ik het ga proberen is in combinatie met TFMPP.
Een combinatie-pil uit nieuw-zeeland met BZP en TFMPP. Dit zou een sterkere affiniteit hebben met Serotonine-reseptoren zoals bij MDMA.

Ik hoop dat één van jullie iets hebben aan mijn report want het was allemaal niet zo heftig maar zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
Ik hoop dat één van jullie ook een report schrijft want mijn beleving is er één uit duizenden en is geen presentatie van de werkelijkheid zoals één van jullie dat kan ervaren.

Keep up the good work!

Dr zijn idd van die Nieuw Zelandse pillensites, maar vandaag Zoo 7 binnengekregen... zit ook de combinatie in van BZP en TFMPP

lesis

Newbie
Hallo,
ik ben nieuw hier en wil graag reageren op de nieuwe Zoo7.

Ik heb in de afgelopen jaren zo'n beetje alle versies van bzp/tmfpp pillen geprobeerd.
Ten eerste vind ik in de Zoo7 de verhouding tussen de 2 stoffen verre van optimaal,
voor een xtc-achtig effect bevatten meeste pillen een hoge dosis bzp en slechts een kleine dosis tmfpp.
Dit ook omdat een grote hoeveelheid mensen allergische reacties op tmfpp heeft wat meestal resulteerd in misselijkheid en hoofdpijn.
In zoo7 is die verhouding 50/50 en is de dosering tmfpp veel te hoog.

de dosering bzp vind ik veel te laag, per pil zit er 50 mg. bzp in terwijl de pillen die ik uit NZ bestel meestal 200 mg. bzp bevatten en deze meestal nog goedkoper zijn dan de ZOO7.

Overigens zijn de verzendkosten uit Nieuw Zeeland even hoog als die uit Rotterdam.

Ook de prijs vind ik nogal hoog,
nu bestel ik gewoon los poeder, en 20 gram kost 100 euro,
dat is 5 euro per gram.
En dat is een gewone verkoopsprijs voor particulieren, dus zelfs daar wrdt gewoon nog winst op gemaakt.
De 12,50 voor 100 mg bzp komt omgerekend neer op 125 euro voor diezelfde gram.
BZP is 1 van de goedkoopst te produceren drugs.

Dan zit daar nog wel dus 100 mg. tmfpp bij maar dat heb je dus helemaal niet zoveel nodig en hetzelfde of een beter effect zou je kunnen bereiken met een veel lagere dosering met uitsluiting van heftige hoofdpijn.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben, maar persoonlijk zou ik die Zoo7 links laten liggen.

Bovenaan