Neo-Shulginist
Badass junkie
Kan nog wel 10k redenen ophoesten om niet naar Lowlands te gaan.
Kan nog wel 10k redenen ophoesten om niet naar Lowlands te gaan.
Je loopt achter, was €300,-Elke euro die het kaartje kost, dan zit je al op 250 redenen.
En dat is anders dan andere festivals omdat? Also, per keer dat je het terrein op komt gewoon je eigen halve leo meenemen, + een flesje water (eindeloos hervullen heyho).Tel daarnaast de euro's aan slappe pils
Genoeg andere voedselkeuzes!en lauwe patat bij elkaar op en je komt aardig in de buurt.
Om van die kruistocht naar camping en de ellenlange rijen niet te spreken.

Je moet er ook niet alleen maar gaan camperen nee, dat is ten eerste heel erg zonde van je geld, ten tweede gewoon heel erg kut want lawaai.Duurste camping van heel Europa
#triggered 🤣Je loopt achter, was €300,-
En dat is anders dan andere festivals omdat? Also, per keer dat je het terrein op komt gewoon je eigen halve leo meenemen, + een flesje water (eindeloos hervullen heyho).
Genoeg andere voedselkeuzes!
Ik heb 70 euro uitgegeven aan munten, waarvan ca 20 euro weggegeven. Je kunt het zo duur maken als je zelf wil.
Bekijk bijlage 53374
Heh? Campings 1 tm 4 zitten gewoon dicht bij één van de twee ingangen? Glamcamp wat verder weg (maar als je daar wil zitten verdien je dat ook) en campercamping (daar zaten wij dus) nog wat verder weg. Ja, is een kwartiertje lopen, niet onoverkomelijk. Het weerhoudt ons niet van 's middags even koffiedrinken bij ons kamp, of 's avonds even op en neer om een jointje op te halen.
Bekijk bijlage 53375
Pinkpop is erger!
Wbt de rijen: de enige lange rij waar ik in heb gestaan was voor Science. Verder met een beetje timen overal zo door. Ohja en met een plastuit, maar daar ben jij gewoon mee geboren dacht ik.
Je moet er ook niet alleen maar gaan camperen nee, dat is ten eerste heel erg zonde van je geld, ten tweede gewoon heel erg kut want lawaai.
Random favoriete camping in Belgie: €32,50 per nacht. €130 voor vier nachten.
Trek die €130 van de ticketprijs af: heb ik voor €170 twintig artiesten gezien en toegang gehad tot onderzoeken, spelletjes, t-shirts drukken, yoga, sauna en wellness etc. En ik had veel meer kunnen doen.
Niet gezegd dat de tickets niet teringduur waren trouwens, want dat zijn ze gewoon wel en ik hou mijn hart vast voor volgend jaar. Ik schrok ook nogal van de prijzen van mijn fav camping trouwens, die is afgelopen 3 jaar ook mijn budget uit gestegen 😱
Ga ik hier veel te serieus op in? Jazeker.
Triggered much 🤣 ik herken het geschetste beeld ook gewoon niet en ik ben toch vrij zeker dat ik de afgelopen 4 edities aanwezig was 🤣#triggered 🤣
Om van die kruistocht naar camping en de ellenlange rijen niet te spreken.
Bekijk bijlage 53375
Pinkpop is erger!
Pinkpop eigenlijk same story. Vorig jaar hadden ze wel te weinig water punten. Dat was grote ergernis op dag 1 (Pinkpop is traditioneel erg heet haha; destijds was het wel heel extreem: 35-36 Celsius in de schaduw) op dag 2 was het gelukkig opgelost.Wbt de rijen: de enige lange rij waar ik in heb gestaan was voor Science. Verder met een beetje timen overal zo door. Ohja en met een plastuit, maar daar ben jij gewoon mee geboren dacht ik.
Was een bewussieGaan we nou mij triggeren hier?
Nou dit! Ik geniet de terugweg ook altijd wel van mensen/tentjes en andere pelgrims kijken.Nee even zonder gekheid. Ik snap niet wat er zo erg is aan die 'kruistocht'. De heenweg is gewoon een goede ochtendwandeling. De terugweg is gewoon keigezellig. Het doet me een beetje denken aan hoe we dweilen bij carnaval. De sfeer is dan gewoon echt leuk.
OH jij bent er dus zo een die die files veroorzaakt!Ga maar eens midden op de weg op de grond zitten en start 'van voor, naar achter, van links, naar rechts'. Binnen no-time zit er een rij van 50/60m lang achter elkaar gezellig mee te doen.
Was dit jaar ook beter geregeld op LL. Vorig jaar mocht je één open blik of flesje meenemen. Ik heb toen steeds geprobeerd ook een leeg flesje in mijn tas mee te smokkelen voor water (en de doppen verstopt). Ging meestal goed, soms niet. Dit jaar hebben ze helemaal niet moeilijk gedaan over één open blik of flesje drinken + een flesje water. Alleen mag de dop dus niet mee.Pinkpop eigenlijk same story. Vorig jaar hadden ze wel te weinig water punten. Dat was grote ergernis op dag 1 (Pinkpop is traditioneel erg heet haha; destijds was het wel heel extreem: 35-36 Celsius in de schaduw) op dag 2 was het gelukkig opgelost.
Van mij mag dat ook wel minder inderdaad, al had ik er vooral last van net voor en na de headliners, dan moet er 30.000/40.000 man door een bottleneck (en moet IEDEREEN en z'n moeder pissen). Maargoed, met Lowlands of Pinkpop met 30.000 bezoekers komen we op een ander probleem: kaarten 1000 euro per stuk.Toch moet ik zeggen dat ik wel moeite heb met hoe massaal en druk het is. Op psy-fi was dat bijvoorbeeld super relaxed. Veel meer ruimte per bezoeker. Denk dat het terrein groter is dan dat van Pinkpop, maar dan met 15.000 man ipv 70.000.
Nou dit.En de ticketprijzen zijn idd bizar op de grote festivals tegenwoordig. Maar ik gok dat de artiesten ook flink duurder zijn geworden over de jaren. In 1982 kregen ze U2 voor €6000. Ze hebben het afgelopen jaren nog weleens geprobeerd hun op PP te krijgen, maar ze vroege teveel.
Even ter duiding; naar verluidt hebben ze voor The Rolling Stones de laatste keer €4.000.000 neergeteld.
En dit. Er draaien 4 dagen lang een hoop generatoren, naast het veld aan zonnepanelen dat er op de LL parking ligt. Brandstof is duur. Huur van materialen voor faciliteiten is duur (en mensen willen meer toiletten want minder rijen). Lijkt me wel eens leuk: de begroting/het jaarverslag van een groot festival inzien!Net als dat allen andere basisfaciliteiten ook duurder zijn geworden. Net als we zelf ook overal merken.
Lijkt me leuk: intensief meedraaien in de voorbereiding.Lijkt me wel eens leuk: de begroting/het jaarverslag van een groot festival inzien!
Ik was overal in de rij staan en betalen voor schoon sanitair nog vergeten.Je loopt achter, was €300,-
En dat is anders dan andere festivals omdat? Also, per keer dat je het terrein op komt gewoon je eigen halve leo meenemen, + een flesje water (eindeloos hervullen heyho).
Genoeg andere voedselkeuzes!
Ik heb 70 euro uitgegeven aan munten, waarvan ca 20 euro weggegeven. Je kunt het zo duur maken als je zelf wil.
Bekijk bijlage 53374
Heh? Campings 1 tm 4 zitten gewoon dicht bij één van de twee ingangen? Glamcamp wat verder weg (maar als je daar wil zitten verdien je dat ook) en campercamping (daar zaten wij dus) nog wat verder weg. Ja, is een kwartiertje lopen, niet onoverkomelijk. Het weerhoudt ons niet van 's middags even koffiedrinken bij ons kamp, of 's avonds even op en neer om een jointje op te halen.
Bekijk bijlage 53375
Pinkpop is erger!
Wbt de rijen: de enige lange rij waar ik in heb gestaan was voor Science. Verder met een beetje timen overal zo door. Ohja en met een plastuit, maar daar ben jij gewoon mee geboren dacht ik.
Je moet er ook niet alleen maar gaan camperen nee, dat is ten eerste heel erg zonde van je geld, ten tweede gewoon heel erg kut want lawaai.
Random favoriete camping in Belgie: €32,50 per nacht. €130 voor vier nachten.
Trek die €130 van de ticketprijs af: heb ik voor €170 twintig artiesten gezien en toegang gehad tot onderzoeken, spelletjes, t-shirts drukken, yoga, sauna en wellness etc. En ik had veel meer kunnen doen.
Niet gezegd dat de tickets niet teringduur waren trouwens, want dat zijn ze gewoon wel en ik hou mijn hart vast voor volgend jaar. Ik schrok ook nogal van de prijzen van mijn fav camping trouwens, die is afgelopen 3 jaar ook mijn budget uit gestegen 😱
Ga ik hier veel te serieus op in? Jazeker.
Klinkt alsof je sowieso beter thuis een muziekje op kunt zetten zodat je zeker weten van alle gemakken bent voorzien, lekker koud glas azijn erbij en je eigen toilet in de buurt.Ik was overal in de rij staan en betalen voor schoon sanitair nog vergeten.
Klinkt goed maar liever een ginto ipv azijn.Klinkt alsof je sowieso beter thuis een muziekje op kunt zetten zodat je zeker weten van alle gemakken bent voorzien, lekker koud glas azijn erbij en je eigen toilet in de buurt.
Niemand uitnodigen hoor, straks moeten jullie nog tegelijk naar de wc!