Unmute us!

Zaterdag wordt er weer gedemonstreerd tegen het kromme beleid van de regering die de hele cultuur- en evenementensector om zeep helpt 😡🤬

FB_IMG_1630946280858.jpg

Na het grote succes van een paar weken geleden nu in nog meer steden en met nog meer mensen 💪🥳

Wij gaan naar Amsterdam en zullen bij de trucks van "Unmute us Hard" te vinden zijn en lekker volgas gaan 🔥

Wie gaat nog meer en naar welke stad? 😎

Thunderdome

Wijs gebruiker
Ook in ADAM, voornamelijk bij Unmute Us Hard truck.

Ook af en toe bij de Decade truck te vinden :)

We maken er weer een moi feesie van nou!

Wat gaan jullie consumeren? Ik ga aan de zuip en lekkere colombiaanse flakes 🥳 :hearteyes:

Wat gaan jullie consumeren? Ik ga aan de zuip en lekkere colombiaanse flakes 🥳 :hearteyes:
Wij twijfelen nog of we alleen aan de zuip gaan of ook nog wat anders pakken. Vriendlief wil graag wat anders erbij, maar m'n hoofd wil wel 😇 maar ik vind het verstandelijk niet echt verstandig aangezien hoe het nu gaat met me en mijn agenda volgende week. Dus ik heb gister al tegen hem gezegd dat ik het alleen bij drank wil houden en hopelijk lukt dat 👍

Rivalrie

Badass junkie
Wij twijfelen nog of we alleen aan de zuip gaan of ook nog wat anders pakken. Vriendlief wil graag wat anders erbij, maar m'n hoofd wil wel 😇 maar ik vind het verstandelijk niet echt verstandig aangezien hoe het nu gaat met me en mijn agenda volgende week. Dus ik heb gister al tegen hem gezegd dat ik het alleen bij drank wil houden en hopelijk lukt dat 👍
Ja verleidelijk om iets te nemen. Denk dat het nuchter ook al enorm vet is !!

Memento

Bewuste gebruiker

Zal ook vooral bij de hard trucks aanwezig zijn! Ik denk dat het wel een drankje + en stimulant wordt, maar welke is nog even de vraag🤩

Thunderdome

Wijs gebruiker
Ja verleidelijk om iets te nemen. Denk dat het nuchter ook al enorm vet is !!
Zeker waar! Nuchter zal het ook heel vet zijn. Bij mijn laatste groote feestje (Dediqated in de Gelredome vlak voor corona), heb ik ook geen drugs gebruikt, dus nu heb ik wel weer even zin!!

Daarnaast ben ik niet vies van een snuifje en heb ook geen verslavingsproblemen.
Dus maar eem vol gas geven 🥳 :fist1: :fist1:

Laat die colombiaanse verkoudheid maar komen :tearsofjoy:

Thunderdome

Wijs gebruiker
Als het goed is alleen een beetje miezer. Laten we het hopen dat het meevalt!

Gaan er gwn n mooi protest/feesie van maken!

Nou beetje jammer maar helaas heeft vriendlief geen puf om erheen te gaan na week werken😓 Omdat het best eind reizen ook is en niet echt denderend weer is en hij maandag op werk nieuwe voorman krijgt dus beetje goeie indruk wil maken en niet nog te verrot wil zijn 🙈😓

Heel veel plezier en geef ook namens ons even extra gas dus en stamp lekker hard voor ons mee 🔥😎

djiego

Badass junkie
Had er graag heen gegaan helaas geen mogelijkheid ivm feestje vanavond en DHL waar ik op moet wachten met gedeelte vd feestversiering.
Hoop dat dit uitgroeit tot een nationale protest love parade a la Berlijn 😁

Zeehond

Badass junkie
Heel veel succes en plezier voor iedereen die gaat.
Ik sta zeker achter deze actie!
Respect om op deze manier een stem te laten horen.
Politiek staat al heel lang compleet voor lul vanwege een oorverdovende stilte als reactie.
Dat dit vooral ook nooit vergeten wordt door ons.

Rivalrie

Badass junkie
Heb gratis ijsjes gehad voor de kids. Mensen wilden graag op de foto met ons (vanwege de kids) en ik heb DJ Jean en Willem Engel ontmoet :tongueout:

Al met al een geslaagde dag :)

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Wij waren in Maastricht en ik vond het ontzettend leuk om mee te lopen! We liepen met een drum n bass wagen mee, en ik merkte hoe zeer ik feestjes gemist had! Ik voelde het dreunen van de bas in m'n borstkas en allemaal party people om me heen! Er waren zoveel mensen! Het was heel gaaf! Ook al die bordjes met leuke teksten.

'Mijn Hugo smaakt zo zuurt'

'minder grappen, meer house!'

Hopelijk kan het binnenkort weer allemaal. In Duitsland zijn de clubs weer open. Meestal loopt het beleid ongeveer wel gelijk met onze buurlanden uiteindelijk.

Trippy langkous

Badass junkie
Wij waren in Maastricht en ik vond het ontzettend leuk om mee te lopen! We liepen met een drum n bass wagen mee, en ik merkte hoe zeer ik feestjes gemist had! Ik voelde het dreunen van de bas in m'n borstkas en allemaal party people om me heen! Er waren zoveel mensen! Het was heel gaaf! Ook al die bordjes met leuke teksten.

'Mijn Hugo smaakt zo zuurt'

'minder grappen, meer house!'

Hopelijk kan het binnenkort weer allemaal. In Duitsland zijn de clubs weer open. Meestal loopt het beleid ongeveer wel gelijk met onze buurlanden uiteindelijk.
Hier zijn de clubs toch ook wel open?

Bovenaan