Urine test

Hey! Ik ben nieuw op dit forum dus sorry als ik dit post bij het verkeerde onderwerp..

Ik heb op het internet rondgesnuffeld maar ik weet het nog niet zeker dus leg ik mijn vraag voor aan jullie:

ik heb 29 februari een urine test en heb 24 januri voor het laatst geblowed en daarvoor +/- een half jaar lang bijna ieder weekend 1x.. Is de 29e nog THC te vinden in mijn urine?

ik hoop dat jullie mij kunen helpen.

Groetjess!

Wacky

Badass junkie
Bij de eenvoudige test met een stripje in een potje die ook de duitse politie langs de snelweg doet zit je zeker goed. Die geeft positief aan 2 dagen tot een week na gebruik afhankelijk van hoeveel/vaak je gebruikte.

Of ze met meer geavanceerde methoden wel iets kunnen vinden weet ik niet, maar ik denk het niet, ruim een maand klinkt best goed. Je gaat er volgende week achter komen denk ik, het is nu toch te laat om er iets aan te veranderen. :)

Pante

Belezen gebruiker
Nee, gaan ze waarschijnlijk niet vinden. Schat dat het bij jouw gebruik wel na 5 dagen weg is. Heb ooit eens een artikel gelezen waarin een medewerker van een laboratorium stelde dat hij heel veel tests (geloof meer dan 1000) nog nooit een positief resultaat op THC heeft gevonden na zo'n 1,5 a 2weken. Kan 'm wel voor je opzoeken als ik op m'n PC zit.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Aangezien je niet heel frequent gebruikt heb zal je met een maand wel goed zitten. Bij dagelijks gebruik had je nog wel in de gevaren zone gezeten.

Maar helemaal zeker weten doen wij het ook niet natuurlijk. En daarbij kun je er nu toch niks maar aan veranderen, je merkt wel wat de uitslag is.

MeejheM

Badass junkie
volgens mij heb ik deze van de week al beantwoord,

toen ik in een hotel verbleef waar iedereen s'maandags voor 10 uur urine in moest leveren, of de week binnen zitten ben ik zelf compleet gestopt met wiet, maar andere mensen hadden na een week of 10 dagen negatieve uitslagen. natuurlijk was er genoeg wiet binnen, maar niet in hoeveelheden dat mensen elke avond konden roken.

de hoeveelheid thc, of een metaboliet daarvan word vergeleken met de hoeveelheid creatine in je potje. hoe dat werkt kan je zelf opzoeken, maar volgens mij is er geen echte manier om die verhouding snel aan te passen.

mensen die in een week 1x meegerookt hadden van een joint kwamen er soms positief en andere keren negatief uit. de tests zijn niet waterdicht als je het elke week moet doen, maar het komt er aardig in de buurt.

als je voor je werk of vrijheden negatief moet scoren moet je zelf maar uitknobbelen wat je liever hebt.

Bovenaan