urinetest verwisselen

goeiedag iedereen, ben net nieuw op deze forum en heb een kort vraagje :)

Een paar maanden geleden moest ik van m'n vader naar de dokter voor 'n urinetest op Cannabis, Ik wist het al een maand op voorhand dus was ik die maand ook volledig met wiet gestopt en de test was negatief..

Nu , hij vroeg deze week om in de nabije toekomst nog eens een testje te doen. Mijn vraag is nu : is het mogelijk om de urine van iemand anders mee te nemen naar de dokter en die daar af te geven, of kunnen ze zien dat het niet jouw urine is?

alvast bedankt!

boenkeng

Bewuste gebruiker
Volgens mij word er wel op meerdere dingen getest dus gaan ze dat wel zien.

Daarbij is het niet makkelijker om je issue uit te praten waarom je die test moet doen en hij je niet laat smoken?

Nee uitpraten is helaas geen optie , mijn moeder is er oké mee maar mijn vader is helaas iemand die een zeer nauwdenkend beeld heeft over cannabis..---> SLECHT---> STOPPEN :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
buddhasmoker zei:
Nee uitpraten is helaas geen optie , mijn moeder is er oké mee maar mijn vader is helaas iemand die een zeer nauwdenkend beeld heeft over cannabis..---> SLECHT---> STOPPEN :)

Dan moet jou vader z'n visie wat bijschroeven lijkt me :)

jaapi

Belezen gebruiker
kort vraagje om de boel in context te kunnen plaatsen, hoe oud ben je?

verder, buiten of het terecht is dat hij pertinent niet wil dat je blowt, is het
natuurlijk een opvoedkundige faal. Bijna hetzelfde als je kind iets verbieden
"omdat ik dat zeg"

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
mandragora zei:
Dan moet jou vader z'n visie wat bijschroeven lijkt me :)

Nogmaals bij deze :)

Kom op als je 20 bent ben je toch niet verplicht om een urinetest te ondergaan :), zeg gewoon 'als jij me niet vertrouwd is dat jou probleem pa'

Beter is het om het gewoon bespreekbaar te maken met je vader, zeg gewoon alles eerlijk...
hij moet er maar aan wennen dat jij af en toe een jointje rookt lijkt me.

Had ook nooit verwacht dat me vader er ooit met zou kunnen omgaan en het tegendeel is bewezen.

Drinkt je vader soms alcohol?

grts

ja het ligt helaas niet zo gemakkelijk , hij heeft een tiental jaar geleden bij een vorige zoon al eens een hele hoop miserie meegemaakt en volgens hem ' veroorzaakt door de wiet' ...

Ook wil hij het niet omdat ik vrij veel met de auto onderweg ben en als ik een ongeluk zou voorhebben waarna ik een urinetest zou moeten afleggen , ik niet eens verzekerd zou zijn als ik niet in fout was...

En ja hij drinkt wel een aardige amount bier en wijn ( hypocriet , i know) :openmouth:

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
urine verwisselen is mogelijk.

een chineze vriend van mij heeft ontzettend stenge ouders (zal wel door die chinese cultuur zijn) de ouders kwamen er achter dat hij blowde en hadden een test bij hem gedaan. ..... positief . de ouders zijden toen als je niet stopt trappen we je het huis uit. hij blowde vrolijk door. todat hij door zijn vader werd opgebeld. NU NAAR HUIS, PLASTEST ! maar dan in het chinees. wij zaten toen in de kroeg, met mensen die om de 5 minuten moeten pissen van de alcohol. en aangezien het niet waard was om hem uit het huis te laten schoppen. zijn we opzoek gegaan naar pis.... uiteindelijk na VEEL mensen te hebben gevraagd hadden we iemand die clean was. voor een pilsje zijn pis geruild :) . en de test was negatief.

jammer genoeg twee maanden later wachten zijn ouders hem op in de morgen. om wat ochtend pis te testen. positief. :( hij is vervolgens uit het huis getrapt en woont nu bij een vriend van mij.

Bovenaan