Vaag hoofd.

ShadowLSD

Newbie
Hoi daar mensen..

Na enkele trips heb ik besloten om x binnekort eens te proberen.
Lijkt me leuk om een x te doen.
Ben niet zo verslavings-gevoelig en sta in dat opzicht zeer sterk in mijn schoenen.
Zit nog wel met een vraag wat betreft ''uiterlijk''; tijdens een trip.
Hier in de Sociaale kring word het gebruik van drugs niet zo geaccepteerd en wil dus daarom niet teveel opvallen. Vroeg me dus af wat een veilige dosis is? Wil dus geen ogen die gaan rollen en ook geen andere, misschien wel opvallende dingen. Het gaat over kristallen. 86% dacht ik.
Wil het trouwens op een feestje gaan nemen. @31-12

Grote dopjes zijn daarintegen niet zo erg :hearteyes:

Groet SLSD {Newbe}

voor de dosis : http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

voor de rest, goed blijven drinken probeer een glas water per uur, voor de rest niet veel zorge maken :tongueout: zonnebril ook handig op plaatse waar ze wel regelmatig chekken.

als je niet te veel wilt opvallen is het volgens mij het beste gewoon chill te gaan dansen vanvoor, daar val je nooit op :grin: (puur MDMA vald zwaarder dan XTC dus let wel op dat je niet misselijk wordt) als je dan tog zin krijgt om te gaan zitten blijf dan bij je vrienden en probeer contact te vermeide met mensen die je niet kent (op de manier van praten merk je meestal iemand die MDMA / XTC heeft gepakt) tenzei ze zelf genomen hebbe natuurlijk ^^ have fun.

Dopezilla

Badass junkie
Ik zelf zou het vrij lastig vinden om me nuchter te houden onder invloed van mdma. Bij welke dosis dan ook. Als ze het niet aan je smoelwerk zien (wat niet hoeft met 'n normale dosis) merken ze het wel aan de kul die je vertelt. Althans, zo zit dat met mij dan.

Olle

Ollemann zei:
Ik zelf zou het vrij lastig vinden om me nuchter te houden onder invloed van mdma. Bij welke dosis dan ook. Als ze het niet aan je smoelwerk zien (wat niet hoeft met 'n normale dosis) merken ze het wel aan de kul die je vertelt. Althans, zo zit dat met mij dan.

hm jah dat grinde is nog zoiets.
maar heb ik meestal minder last van, rustig kauwe omdat ik tog chill ben of stevig op elkaar als ik aan het danse ben doe ik vanzelf..

Dubz

Bewuste gebruiker
Haha, doe vooral geen zonnebril op. Als je iemand met een zonnebril ziet op een party weet je voor 99,9% al hoe laat het is.

ShadowLSD

Newbie
Denk dat ik ze dan maar ga capsuleren op 50mg per pil.
Lekker rustig opbouwen en dan komt het wel goed.

Is het trouwens een goed idée om in de capsule ook wat Vitamini c te doen (geprakt supplementje)?
Misschien ook wat Magnesium?

Groet SLSD

Vigilante

Wijs gebruiker
Magnesium schijnt goed te helpen tegen het malen van je kaak en het overige strakstaan.

Kan dus prima helpen om je er een beetje normaal uit te laten zien :P

Pim

Experimenterende gebruiker
magnesium moet je al een x aantal weken van te voren nemen om daar iets van te merken. Ik heb de eerste keer xtc ook bij vrienden gedaan waarvan een deel het niet mocht weten, dit ging uiteindelijk prima (heb het achteraf verteld, en ze vonden me wel een beetje vaag maar hadden nog geen vermoeden) had toen een pilletje van 130 mg, in 2 halfjes genomen.
Het gekke is dat als ik dat nu zou nemen mijn mond alle kanten op gaat, nu heb ik ook veel meer een euforisch gevoel. Maargoed dat terzijde.
Ik raad het je eigenlijk af, je ben continue bezig met jezelf checken of je er nog normaal uit ziet, en dat maakt het er allemaal niet erg leuk op.

Groet,

Pim

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Ik zat vroeger in dezelfde situatie; met goede (maar antidrugs) vrienden naar een feesje gaan en goesting hebben in mdma. Toch een keer gedaan, met een zeer lage dosis dan. Uiteraard had iedereen het door. Voor mij bleek het onmogelijk om normaal te doen onder de mdma, met als gevolg dat ik in sommigen hun achting daalde...
Ook een keer geprobeerd met ghb, maar ik kon uiteraard geen reden bedenken dat ik geen bier dronk. Met als gevolg dat ik zwaar out ben gegaan op een plaats waar redelijk veel volk mij kende. Hieruit heb ik uiteraard geleerd, en sinsdien hou ik het maar bij pintjes als ik uitga met deze vriendengroep.

Hoewel ik me meestal niet veel aantrek wat anderen van me denken, is dit toch een uitzondering. Kzou geen vrienden willen verliezen op zo'n manier.

Dopezilla

Badass junkie
Als die vrienden je zomaar afschrijven omdat je af en toe eens wat gebruikt zou ik toch wel teleurgesteld in die vrienden zijn, en ze niet eens zo erg missen.

Olle

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Das waar maar het zijn mensen die 'k al ken van de middelbare school tijd, en goed mee overeen kom. Buiten een paar standpunten, zoals drugs.
Dus ik zou ze wel missen. Trouwens situaties met drugs en medegebruikers idpv antidrugs-mensen blijken chiller te zijn.

Nja, ik had juist met MDMA dat ik wat..nja, niet echt serieus.. maar wel normale(normaler dan zonder MDMA)gesprekken voerde enzo. Ik was alleen echt alles aan het knuffelen.

Dopezilla

Badass junkie
Tja, ik zou het toch erg kortzichtig van ze vinden als ze bewust recreatief gebruik ook niet zouden accepteren. En ik zou me waarschijnlijk aan die kortzichtigheid gaan ergeren op den duur, want zo ben ik. :grin:

Big Red One zei:
Nja, ik had juist met MDMA dat ik wat..nja, niet echt serieus.. maar wel normale(normaler dan zonder MDMA)gesprekken voerde enzo. Ik was alleen echt alles aan het knuffelen.

Wat voor gesprekken voer je dan als je nuchter bent? :confused:
Ik kan toch niemand noemen die er normaler van gaat praten, en ik zie het mezelf ook al niet doen.

Olle

L

Lid 6909

Gast
Ik snap wel wat hij bedoelt, je babbelt toch wel lekker vlot en gezellig op de mdma. Dit is soms nuchter wat moeilijker omdat je wat onzekerder bent denk ik.

Dopezilla

Badass junkie
Dat is misschien zo ja. Maar 'normaler' is dan toch een foute woordkeuze denk ik, want hoe vlot je ook babbelt, het zal er nog altijd scheef uitkomen.

Olle

alcoholist

Wijs gebruiker
Ollemann zei:
Dat is misschien zo ja. Maar 'normaler' is dan toch een foute woordkeuze denk ik, want hoe vlot je ook babbelt, het zal er nog altijd scheef uitkomen.

Olle

waarom zet jij altijd achter elk berichje je naam?? we zien heus wel dat het van jou komt hoor

Dopezilla

Badass junkie
Ik stoor me een beetje aan het feit dat jij het nodig vind je signature overal achteraan te plakken. Bah.

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Overigens, mag ik je eraan herinneren dat jij Olle niet bent? Dat ben ik. Jij bent een alcoholist. Klap een fles ofzo.

Olle

alcoholist

Wijs gebruiker
Ollemann zei:
Overigens, mag ik je eraan herinneren dat jij Olle niet bent? Dat ben ik. Jij bent een alcoholist. Klap een fles ofzo.

Olle

denk je nou dat dat me raakt.waarom denk je dat ik mezelf alcoholist noem??? t t t
ik drink met mate,een wijze drinken,en en grote liefhebber

olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Stelletje kinderen. Alcoholist, dan lees je het niet. Olle dan bekijk de signature niet.

Een signature is een vast iets, moet je weer helemaal aanpassen in gebruikerspaneel om dat onder je bericht vandaan te halen.. Niet zeiken.

Bovenaan