Ganjaman181
Experimenterende gebruiker
Zijn er tegenwoordig nog wel xtc tabletten zonder speed er in? Zo ja normer een paar.
Fool zei:zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor.![]()
MeejheM zei:ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit. de rest van de pillen die ik koop bevatten altijd hoge doseringen amfetamine. zal wel aan mn inkoper liggen.
Psychedelibee zei:Wat is het toch dat iedereen maar denkt dat xtc altijd/vaak speed bevat... Volgens mij moet je eerder moeite doen om aan xtc met speed erin te komen. Ik ben ze in ieder geval nog nooit tegengekomen. Gelukkig ook maar, want vind die combinatie qua effect zwaar tegenvallen en het is nog eens extra neurotoxisch ook.
Laat je pillen testen voordat je bullshit gaat geloven of verspreiden...
Klopt, dat maakt het ook zo vermoeiend. Kansloze discussie is het.Susanne zei:Maar ja.. deze discussie heb ik zo vaak gevoerd
Fool zei:zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor.![]()
Dat zien we niet over het hoofd, dat is in dit geval gewoon niet relevant. :PMeejheM zei:het antwoord is 2,6% van de geteste pillen bevat levo/dextro amfetaminesulfaat.
in mijn post bedoelde ik medicijnen die van de apotheek komen die ik op recept krijg, en jullie zien keihard over het hoofd dat MDMA ook amfetamine is...
Fool zei:Dat zien we niet over het hoofd, dat is in dit geval gewoon niet relevant. :PMeejheM zei:het antwoord is 2,6% van de geteste pillen bevat levo/dextro amfetaminesulfaat.
in mijn post bedoelde ik medicijnen die van de apotheek komen die ik op recept krijg, en jullie zien keihard over het hoofd dat MDMA ook amfetamine is...
Ga je nou bijdehand zitten doen terwijl je zelf tot twee maal toe iets post wat totaal niet relevant is voor het topic...? :P Maargoed, ik neem dit hele topic eigenlijk niet zo serieus gelukkig.MeejheM zei:er zijn zo ongeveer 150 varianten amfetaminen bekend en beschreven. en neem niet alles zo serieus... t'is bijna weekend!
Dunnetjess33 zei:Fool zei:zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor.![]()
Precies! Ik denk dat je echt moeite moet doen als je ze mét pep wil hebben.![]()
kokosmakroon900 zei:ik heb nog nooit pillen met speed gehad.
dubbel0seven zei:Peppillen is wel zo een verzinsel. Ik zat tot voor kort best wel in de xtc. In al die jaren heb ik nog nooit peppillen gezien of gehad. Ik laat alles altijd testen.
Tip: om die geruchten voor eens en altijd de das om te doen. Doe navraag naar peppillen bij 1 van de testcentra. Zij, die een heel goed beeld van de markt hebben, kunnen je uitsluitsel geven of iets een peppil is. En je vertellen hoe vaak dit nu voorkomt. Geloof me peppillen is echt de grootste larie die rondgaat.
Farmaceutische MDMA? Betaal je de hoofdprijs of mag je zelf een graai doen bij het lokale laboratorium?MeejheM zei:ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit.
Tekzor668 zei:Ja en jij weet er alles van ? Ik praat over een heel aantal jaren terug en ja er gingen "peppillen" rond...
Volgens mij weet meneer niet helemaal wat farmaceutisch kwaliteit precies inhoud. Dat houd iets meer in dan alleen een zuiver eindproduct produceren van 84%. Famaceutische kwaliteit wordt het pas wanneer het aan zeer strenge eisen en normen voldoet die men hanteert bij de productie van medicijnen.Exceptional Insight zei:Farmaceutische MDMA? Betaal je de hoofdprijs of mag je zelf een graai doen bij het lokale laboratorium?MeejheM zei:ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit.

Iets zegt me dat hij dat wel weet.dubbel0seven zei:Volgens mij weet meneer niet helemaal wat farmaceutisch kwaliteit precies inhoud. Dat houd iets meer in dan alleen een zuiver eindproduct produceren van 84%. Famaceutische kwaliteit wordt het pas wanneer het aan zeer strenge eisen en normen voldoet die men hanteert bij de productie van medicijnen.Exceptional Insight zei:Farmaceutische MDMA? Betaal je de hoofdprijs of mag je zelf een graai doen bij het lokale laboratorium?MeejheM zei:ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit.![]()
dubbel0seven zei:Volgens mij weet meneer niet helemaal wat farmaceutisch kwaliteit precies inhoud. Dat houd iets meer in dan alleen een zuiver eindproduct produceren van 84%. Famaceutische kwaliteit wordt het pas wanneer het aan zeer strenge eisen en normen voldoet die men hanteert bij de productie van medicijnen.![]()
MeejheM zei:dubbel0seven zei:Volgens mij weet meneer niet helemaal wat farmaceutisch kwaliteit precies inhoud. Dat houd iets meer in dan alleen een zuiver eindproduct produceren van 84%. Famaceutische kwaliteit wordt het pas wanneer het aan zeer strenge eisen en normen voldoet die men hanteert bij de productie van medicijnen.![]()
met 229.71 g/mol kom ik uit op 84,1%. dat noem ik minstens knap klaargemaakt, als farmaceutische kwaliteit je te hoog gegrepen is.
en zoals ik al eerder zei is het 2,6% dacht ik van de geteste pillen. je kan je beter druk maken over PMMA.