Vaccin tegen het Coronavirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Stel je voor:

Je bent bestuurslid bij een bedrijf die als decennia lang heel veel kan verdienen door onderzoek te doen en producten te verkopen die een immens positief effect hebben op volksgezondheid en daarmee een veel hogere levensstandaard creëeren. Maar… Je komt erachter dat het bedrijf, en daarmee ook jij als bestuurslid, 10, 20, 30 of nog wel meer keer zo veel kan verdienen op jaarbasis!

Het enige wat je ervoor zou moeten doen: mensen een klein beetje misleiden door ze een product aan te bieden en ze ervan te overtuigen dat ze het nodig hebben. Mensen kunnen het product wel ergens voor gebruiken, het is zeker geen kwakzalverij, maar het sluit eigenlijk niet helemaal aan op de behoefte van de klant. Maar dat moet je ze niet vertellen. Sterker nog, ga eens op gesprek bij mensen die jouw product kunnen verkopen, misleid hen, financier wellicht de dingen waar ze naar verlangen… Dan verkopen ze jouw product vast met liefde. Laat hen mensen dan niet vertellen dat er andere, veiligere en goedkopere manieren zijn om die klanten van hun behoefte te voorzien. Je wilt immers jouw product verkopen, jíj wilt mensen helpen. Met het geld wat je verdient kan je overigens nog veel meer mensen helpen, meer onderzoek doen, meer producten ontwikkelen…

Had jij het gedaan? Jij misschien niet, maar het is gebeurd, het gebeurd nog steeds en het betreft (honderden) miljarden.

En als je erachter kwam dat je een 100-voud van die jaarwinst kan verdienen door mensen nog iétsjes meer te misleiden. Laat ze denken dat ze niet zonder jouw product kunnen, omdat ze in gevaar zijn. Laat ze schuldig voelen, oefen maatschappelijke druk uit op mensen die jouw product niet willen gebruiken. Óf, gooi wat geld naar beleidsmakers zodat zij het simpelweg verplichten. Dat komt goed uit, want je product kan moeilijk middels logica en gezond verstand aan iedereen verkocht worden…

Nahhh, dat zou toch niemand doen?

Rivalrie

Badass junkie
Stel je voor:

Je bent bestuurslid bij een bedrijf die als decennia lang heel veel kan verdienen door onderzoek te doen en producten te verkopen die een immens positief effect hebben op volksgezondheid en daarmee een veel hogere levensstandaard creëeren. Maar… Je komt erachter dat het bedrijf, en daarmee ook jij als bestuurslid, 10, 20, 30 of nog wel meer keer zo veel kan verdienen op jaarbasis!

Het enige wat je ervoor zou moeten doen: mensen een klein beetje misleiden door ze een product aan te bieden en ze ervan te overtuigen dat ze het nodig hebben. Mensen kunnen het product wel ergens voor gebruiken, het is zeker geen kwakzalverij, maar het sluit eigenlijk niet helemaal aan op de behoefte van de klant. Maar dat moet je ze niet vertellen. Sterker nog, ga eens op gesprek bij mensen die jouw product kunnen verkopen, misleid hen, financier wellicht de dingen waar ze naar verlangen… Dan verkopen ze jouw product vast met liefde. Laat hen mensen dan niet vertellen dat er andere, veiligere en goedkopere manieren zijn om die klanten van hun behoefte te voorzien. Je wilt immers jouw product verkopen, jíj wilt mensen helpen. Met het geld wat je verdient kan je overigens nog veel meer mensen helpen, meer onderzoek doen, meer producten ontwikkelen…

Had jij het gedaan? Jij misschien niet, maar het is gebeurd, het gebeurd nog steeds en het betreft (honderden) miljarden.

En als je erachter kwam dat je een 100-voud van die jaarwinst kan verdienen door mensen nog iétsjes meer te misleiden. Laat ze denken dat ze niet zonder jouw product kunnen, omdat ze in gevaar zijn. Laat ze schuldig voelen, oefen maatschappelijke druk uit op mensen die jouw product niet willen gebruiken. Óf, gooi wat geld naar beleidsmakers zodat zij het simpelweg verplichten. Dat komt goed uit, want je product kan moeilijk middels logica en gezond verstand aan iedereen verkocht worden…

Nahhh, dat zou toch niemand doen?
De vaccin producenten zijn integer en hebben het beste met mensen voor..... 😂

Ondertussen bij Pfizer:

20211021_120509.jpg

Flualhamdulillam

Badass junkie
De vaccin producenten zijn integer en hebben het beste met mensen voor..... 😂

Ondertussen bij Pfizer:

Bekijk bijlage 31111
Ik geloof dat in Amerika een herstel van Corona nogsteeds niet geldig is als bewijs van immuniteit… Je moét in veel Staten vaccineren, of een bizar bedrag betalen voor testen. Of je wordt simpelweg ontslagen en buitengesloten van de maatschappij.

Wie is daarvoor verantwoordelijk? Wie gelooft nou dat dat allemaal zuivere koek is? 😰

L

Lid 153446

Gast
Ik geloof dat in Amerika een herstel van Corona nogsteeds niet geldig is als bewijs van immuniteit… Je moét in veel Staten vaccineren, of een bizar bedrag betalen voor testen. Of je wordt simpelweg ontslagen en buitengesloten van de maatschappij.
Dit stuk is feitelijk met terecht voorstelbare kritiek.

Wie is daarvoor verantwoordelijk?
De Gouverneurs en congressen van die federale Staten.
(PS Ik zie wel dat dit i.c.m. je volgende zin een retorische vraag is... Dus een mening waar je mensen van wil overtuigen, en geen vraag....)

Wie gelooft nou dat dat allemaal zuivere koek is? 😰
Dit klinkt een beetje achterdochtig en ben je me kwijt.

Prima mening om tegen verplichte vaccinaties te zijn, of tegen verplichtte testen (wel of niet tegen hoge eigen kosten);
Dwang door dreiging met ontslag en buitengesloten worden, mag je zeker afwijzen.

Absoluut respecteer ik het, als je de wens hebt om niet tegen je wil welke medische handeling dan ook te ondergaan.

Dat kun je onderbouwen, en daar kun je een discussie over voeren. Kritisch en scherp, zoals het heurt.
Op basis van achterdocht en termen als 'zuivere koffie' (!) is een gesprek niet echt mogelijk.

Misschien een te vergaande vergelijking met de kinderopvangtoeslag-affaire met daarvan nu in het verlengde de ontdekking dat er daardoor zeer waarschijnlijk kinderen - onterecht - uit huis zijn geplaatst:

- Onderschat nooit de stommiteit van mensen, inclusief onze bestuurders;
- Hun beginnende Alzheimer die plaatselijk optreed als je fouten hebt gemaakt ('geen actieve herinnering' hebben);
- Noch de neiging om weg te lopen voor hun Verantwoordelijkheid en dat o.a. te doen door zich dommer voor te doen dan te zijn (of uit gewoon luiheid);
- En vooral mensen op te zoeken die het met jou eens zijn;
- Terwijl je niet meer luistert naar een minderheid, die niet de meeste stemmen hebben maar wel inhoudelijk gelijk kunnen hebben.

En met wat er mis gaat rondom de aanpak van Corona, heeft zover ik het zie dezelfde trekken.
Veel te politiek en veel te veel uit angst voor de kiezers, in plaats van eerlijk een gesprek en discussie aan te gaan op de inhoud.

Hopelijk doen wij het hier een stukje beter dan in Den Haag.

Peace.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Op basis van achterdocht en termen als 'zuivere koffie' (!) is een gesprek niet echt mogelijk.
Hahaha shit, ik maakte die fout laatst al eerder.

Ik baseer me niet puur op achterdocht. En Nederland doet het zeker niet beter. Hoeveel belasting betalen veel grote -in Nederland gevestigde- multinationals? Gedoe met de afschaffing dividendbelasting vergeten?

Geld = macht. Grote bedrijven hebben geld, ik vind je naïef als je denkt dat bedrijven daar geen misbruik van maken. Al helemaal als voorbeelden waarin precies dát gebeurd is, makkelijk te vinden zijn.

- Onderschat nooit de stommiteit van mensen, inclusief onze bestuurders;
Jij onderschat hoe slim en geniepig mensen kunnen zijn.

L

Lid 153446

Gast
Hahaha shit, ik maakte die fout laatst al eerder.

Ik baseer me niet puur op achterdocht. En Nederland doet het zeker niet beter. Hoeveel belasting betalen veel grote -in Nederland gevestigde- multinationals? Gedoe met de afschaffing dividendbelasting vergeten?

Geld = macht. Grote bedrijven hebben geld, ik vind je naïef als je denkt dat bedrijven daar geen misbruik van maken. Al helemaal als voorbeelden waarin precies dát gebeurd is, makkelijk te vinden zijn.

Jij onderschat hoe slim en geniepig mensen kunnen zijn.

Ik deel je kritiek helemaal!

En die dingen zijn gewoon bekend, de besluiten worden openlijk genomen door de regering en door Tweede en Eerste kamer.
Dat er aan de voorkant gelobbyd wordt, weten we ook allemaal.
Noem die grote bedrijven zakken-vullers, belastingontduikers, halve criminelen en grote boeven en ik ben het ook met je eens.

Nederland staat bekend als een land waar multinationals zich kunnen vestigen om maar zo min mogelijk belasting te betalen.

Misschien dan slim als bevolking van dit land, om wat minder op de rechtse partijen te stemmen die hun oren laten hangen naar die directeuren.
Wat er gebeurt is blijkbaar volgens de wet.
Wil je dat anders hebben, moet je politieke partijen hebben die eerlijker spelregels willen opnemen in die wetten.

Flualhamdulillam

Badass junkie
En die dingen zijn gewoon bekend, de besluiten worden openlijk genomen door de regering en door Tweede en Eerste kamer.
Het besluit is openbaar, maar het motief is een lulverhaal!
Wil je dat anders hebben, moet je politieke partijen hebben die eerlijker spelregels willen opnemen in die wetten.
Vertel dat mensen die vorige verkiezingen gewoon OPNIEUW VVD hebben gestemd… Daar kan ik echt niet bij met m’n hoofd 😂

L

Lid 153446

Gast
Vertel dat mensen die vorige verkiezingen gewoon OPNIEUW VVD hebben gestemd… Daar kan ik echt niet bij met m’n hoofd 😂

Ik lul me de blaren op me tong man...
Teveel mensen denken dat ze rijk zijn of dat ze rijk kunnen worden, en stemmen alleen maar om zo min mogelijk belasting te hoeven betalen.

Komen ze in de bijstand, dan hoor je ze klagen dat het toch zooo erg is in Nederland... Wat het ook is.
Maar dat hadden ze zich ook eerder kunnen bedenken in plaats van in het 'lulverhaal' (goeie woordkeus van je) te trappen.

Ik twijfel of het nou een soort masoschisme is en dat de mensen het fijn vinden om gebruikt te worden, of dat ze alleen maar egoïstisch zijn waardaar anderen ook meer aan zichzelf denken en er zo een neerwaartse spiraal ontstaat.

Nog effe en we zijn precies de VS. Twee procent is super-rijk, en tussendoor slapen mensen op straat, zijn afhankelijk van voedselhulp en aalmoezen, of verkopen hun lichaam of gaan de criminaliteit in om maar gewoon een beetje te kunnen bestaan.
Triest.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Maar dat hadden ze zich ook eerder kunnen bedenken in plaats van in het 'lulverhaal' (goeie woordkeus van je) te trappen.
Denk het niet. Kijk eens om je heen, naar de mensen die je ziet op straat, TV, internet. Hàdden die dat echt kunnen bedenken?
Wil niet zeggen dat het allemaal idioten zijn (al sommige dit wel zijn), want er wordt elke verkiezing weer een smerig misleidingsspel gespeeld. Je moet het maar doorhebben.
Ik twijfel of het nou een soort masoschisme is en dat de mensen het fijn vinden om gebruikt te worden, of dat ze alleen maar egoïstisch zijn waardaar anderen ook meer aan zichzelf denken en er zo een neerwaartse spiraal ontstaat.
Dat laatste, vermoed ik! Niet eens bewust, meeste mensen hebben geen flauw benul van de moeilijkheden van andere mensen. Die mensen hebben vaak ook geen drang om zich te verdiepen in de samenleving.
Nog effe en we zijn precies de VS. Twee procent is super-rijk, en tussendoor slapen mensen op straat, zijn afhankelijk van voedselhulp en aalmoezen, of verkopen hun lichaam of gaan de criminaliteit in om maar gewoon een beetje te kunnen bestaan.
Denk het niet, ik vertrouw op agenda 2030

Rivalrie

Badass junkie
Ik lul me de blaren op me tong man...
Teveel mensen denken dat ze rijk zijn of dat ze rijk kunnen worden, en stemmen alleen maar om zo min mogelijk belasting te hoeven betalen.

Komen ze in de bijstand, dan hoor je ze klagen dat het toch zooo erg is in Nederland... Wat het ook is.

Triest.
Soms kun je het je niet voorstellen dat het ook slecht met je kan gaan. Zo was ik ook en stemde 3x achter elkaar VVD.

Ik dacht altijd dat een burnout of mentale problemen een kwestie van een verkeerde mindset was... Totdat ik zelf in een burnout kwam. Gelukkig zijn mijn ogen geopend en zie ik dat het eigenlijk heel slecht gaat met de onderkant van de maatschappij. Dit moet beter. Bij de laatste verkiezingen heb ik dan ook links gestemd.

Ape

Badass junkie
Soms kun je het je niet voorstellen dat het ook slecht met je kan gaan. Zo was ik ook en stemde 3x achter elkaar VVD.

Ik dacht altijd dat een burnout of mentale problemen een kwestie van een verkeerde mindset was... Totdat ik zelf in een burnout kwam. Gelukkig zijn mijn ogen geopend en zie ik dat het eigenlijk heel slecht gaat met de onderkant van de maatschappij. Dit moet beter. Bij de laatste verkiezingen heb ik dan ook links gestemd.
Maakt het uit wat je stemt? Het is altijd een bij elkaar geraapt zooitje. En linkse partijen hebben ook rechtse ideeën en vice versa.

L

Lid 153446

Gast
Maakt het uit wat je stemt? Het is altijd een bij elkaar geraapt zooitje. En linkse partijen hebben ook rechtse ideeën en vice versa.
Weet ik ook niet.

Als ik pessimistisch ben, dan denk ik maar dat door te stemmen het recht heb, om vier jaar te zeiken op wat er volgens mij niet goed gaat.

• Like
Waarderingen: ljuv

Ape

Badass junkie

ljuv

DF-koningin
Wtf. Is toch bizar naast het nieuws van gisteren, dat zeker 2100 kinderen uit huis zijn geplaatst ivm de toeslagenaffaire.

Ik blijf zelf echter wel vertrouwen in de politiek houden... Gewoon niet in de stemgerechtigden. Als alle (neo)liberalen niet snel hun ogen openen wordt het allemaal vrij spannend komende jaren 🤷🏻‍♀️ Want indd, het aantal daklozen is verdubbeld, de huizenmarkt ligt op zn kant, essentiële beroepen lopen leeg omdat het loon belachelijk is, we zijn als land gegroeid in economie maar de verhoudingen worden alleen maar scheve. Maar vergeet niet dat t niet alleen om de Tweede Kamerverkiezingen gaat! Aankomende maart is ook heel relevant, en met de provinciale staten is ook veel macht te verdelen...

P.s. Geen zin in corona geneuzel maar zou ook wel lekker gaan op een politiek topic 😏🍿🍿🍿

Laatst bewerkt:

Rivalrie

Badass junkie
Wat vinden jullie van de oproep van Gommers om de maatschappij in tweeën te delen en de reactie van deze huisarts op Gommers?

20211022_120824.jpg

Rivalrie

Badass junkie
Het RIVM blijkt niet eerlijk te zijn over vaccinaties en ziekte.

90% van de ernstig zieken in het ziekenhuis blijkt gevaccineerd te zijn. Aldus het ziekenhuis zelf.

Even mezelf citeren voor het overzicht.

Weer een behoorlijk hoog percentage gevaccineerden opgenomen in het ziekenhuis.
20211023_173007.jpg

Ape

Badass junkie
De overheid sorteert vast voor om vergaande maatregelen te treffen tegen ongevaccineerden. Denk aan huisarrest en permanent toezicht via apps.

Zouden toch 2 miljoen mensen zijn dan die huisarrest krijgen. Denk het niet hoor

Rivalrie

Badass junkie
Naja wat er ook gaat gebeuren.... Kan je nu al vertellen dat ongevaccineerden op 2 november spreekwoordelijk "in hun kont geneukt worden".

WeAreThe99%

Bewuste gebruiker
Ik heb het al opgegeven! laat mensen zich lekker vacineren. neem alsjeblieft de 3e ook! want die is fataal. Mensen op het drugsforum ( inclusief de STAF! ) Stempelt mij weg voor gek en dat ik met leugens kom over het covid vaccin! kijken hoe snel ik geband word om de waarheid te verkondigen! Vaccin zal je doden! laatste maanden zijn hartziektes met grote mate toegenomen sinds het vaccin hersenberoertes etc! in mijn omgeving zijn mensen overleden na het nemen van het vaccin! Wat jullie doen moeten jullie zelf weten. Weet dat er mensen de straten op gaan against de QR code en het Vaccin! onze buurlanden zijn wakker! Nederlanders zijn schapen en volgzame mensen die klakkeloos alles aannemen wat er verteld word. Vertrouwen in de overheid betekend je dood in deze tijd! ga zelf nadenken! Mensen hebben gewaarschuwd in wat voor tijd we leven en wat er komen gaat. dit is nog maar het begin van het begin. Laat de schapen zichzelf vaccineren en lekker dood gaan! Geef mij een ban op deze drugsforum! want velen zijn hier ook zwaar geindoctrineerd. De wAARHEID IS DAT WE IN DE EINDTIJD LEVEN! ZE WILLEN DEPOPULATIE! Er klopt geen fuck van het corona! zijn jullie nog steeds niet wakker!! WAKETHE FUCK UP!!. EN ROZEOLIFANT DE STAFF Ik hoop dat jij je ook hebt laten vaccineren en neem die 3e ook want je gaat zien wat het met je doet! Er zijn velen die het hebben gezegd dat er gevaren aan zitten. Een vaccin moet je niet nemen om je vrijheid terug te krijgen ( want dat betekend dus dat je geen vrijheid hebt ) een vaccin moet je nemen voor je gezondheid en zou niet indirect gedwongen mogen worden! Neurenberg code 2.0 is verbroken. Dat betekend dat Rutte en het hele kabinet ooit voor het tribinaal komen te staan! We are the power we are the people we are the 99%
En ik zeg het nog een keer. binnen nu en 10 jaar zullen velen sterven door het vaccin. we hebben mensen gewaarschuwd en werden uitgelachen en nog steeds. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die wakker worden. Geef mij maar een ban omdat ik met de waarheid aankom. En 1 van de Staf leden mag van mij part ook de 3e vaccin krijgen omdat die mij weg heeft gecijferd hier op het drugsforum paar maandjes terug.
MENSEN ZIJN IDIOOT DAT JULLIE NOG STEEDS NIET DE LEUGEN DOORZIEN!!
POWER TO THE PEOPLE! En ik al blijven strijden en demonstreren in den Haag voor onze mensenrechten

L

Lid 153446

Gast
Ik heb het al opgegeven! laat mensen zich lekker vacineren. neem alsjeblieft de 3e ook! want die is fataal. Mensen op het drugsforum ( inclusief de STAF! ) Stempelt mij weg voor gek en dat ik met leugens kom over het covid vaccin! kijken hoe snel ik geband word om de waarheid te verkondigen! Vaccin zal je doden! laatste maanden zijn hartziektes met grote mate toegenomen sinds het vaccin hersenberoertes etc! in mijn omgeving zijn mensen overleden na het nemen van het vaccin! Wat jullie doen moeten jullie zelf weten. Weet dat er mensen de straten op gaan against de QR code en het Vaccin! onze buurlanden zijn wakker! Nederlanders zijn schapen en volgzame mensen die klakkeloos alles aannemen wat er verteld word. Vertrouwen in de overheid betekend je dood in deze tijd! ga zelf nadenken! Mensen hebben gewaarschuwd in wat voor tijd we leven en wat er komen gaat. dit is nog maar het begin van het begin. Laat de schapen zichzelf vaccineren en lekker dood gaan! Geef mij een ban op deze drugsforum! want velen zijn hier ook zwaar geindoctrineerd. De wAARHEID IS DAT WE IN DE EINDTIJD LEVEN! ZE WILLEN DEPOPULATIE! Er klopt geen fuck van het corona! zijn jullie nog steeds niet wakker!! WAKETHE FUCK UP!!. EN ROZEOLIFANT DE STAFF Ik hoop dat jij je ook hebt laten vaccineren en neem die 3e ook want je gaat zien wat het met je doet! Er zijn velen die het hebben gezegd dat er gevaren aan zitten. Een vaccin moet je niet nemen om je vrijheid terug te krijgen ( want dat betekend dus dat je geen vrijheid hebt ) een vaccin moet je nemen voor je gezondheid en zou niet indirect gedwongen mogen worden! Neurenberg code 2.0 is verbroken. Dat betekend dat Rutte en het hele kabinet ooit voor het tribinaal komen te staan! We are the power we are the people we are the 99%
En ik zeg het nog een keer. binnen nu en 10 jaar zullen velen sterven door het vaccin. we hebben mensen gewaarschuwd en werden uitgelachen en nog steeds. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die wakker worden. Geef mij maar een ban omdat ik met de waarheid aankom. En 1 van de Staf leden mag van mij part ook de 3e vaccin krijgen omdat die mij weg heeft gecijferd hier op het drugsforum paar maandjes terug.
MENSEN ZIJN IDIOOT DAT JULLIE NOG STEEDS NIET DE LEUGEN DOORZIEN!!
POWER TO THE PEOPLE! En ik al blijven strijden en demonstreren in den Haag voor onze mensenrechten

maak je niet druk.
is slecht voor je hart.

L

Lid 153446

Gast
ik zal never nooit het vaccin ( genocide ) nemen ongeacht wat er tegenover zou komen te staan

dat jij de 99 % bent, blijkt niet uit de verkiezingen van half jaar terug.

waarom claim je dat?
of je nou gelijk hebt, of ongelijk, dat hangt toch niet af of je de meerderheid bent?

een meerderheid kan zich ook vergissen. is gewoon menselijk..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan