Corona vaccin is de laatste kaart die gespeeld wordt door onze narcistische, zieke en inhumane overheid om vervolgens de verbinding van de mens en zijn hoger zelf te verbreken. Chakra corona = kroon chakra in het Spaans. Coronavirus? Archon mind infection.
Ik heb er twijfels bij om dit soort dingen te zeggen tegen mensen, omdat dit zo makkelijk iemand kan afstoten. Wat ik overigens ook heel begrijpelijk vind, want... kroonchakra, hogere zelf, archons... Wat moeten we nou met dat soort wazige termen in deze hectische tijden van echte down to earth problemen?
Toch denk ik dat deze op het eerste oog wazige termen verwijzen naar zeer reële aspecten van ons leven. In meer normale taal zou de hogere zelf bijvoorbeeld de intuïtie genoemd kunnen worden. Dat in jezelf dat intuïtief aanvoelt wat juist is. De zogenaamde kroonchakra is dan de verbinding met die intuïtie. Archon is dan dat wat heerst, dat wat controleert, dat wat erop uit is de intuïtie volledig uit te schakelen, om de verbinding af te sluiten. Kijken we dan naar onze dagelijkse levens, dan zijn dit geen wazige concepten, maar reële krachten. Er zijn daadwerkelijk mensen/krachten bezig om ons zoveel mogelijk van onze intuïtie af te houden.
En is het echt zo gek om te zeggen dat de mensen aan de top de meest narcistische, de meest psychopathische, de meest inhumane mensen zijn op deze wereld? Denk er eens logisch over na mensen... Het kunnen toch alleen mensen als dat zijn, die op de allerhoogste posities komen? Wie anders zullen die onstilbare honger hebben naar meer geld en vooral meer macht, meer controle. Het zijn deze mensen die bepalen wat iedereen onder hen moet denken en doen. Omdat daar zoveel lagen van hiërarchie in bestaan, kan iemand 'lager in de rangen' natuurlijk oprecht geloven daar niet aan onderhevig te zijn, maar we zitten allemaal in dit 'web' van macht die begint aan de top en doorsijpelt naar alle lagen daaronder. Omdat we afhankelijk zijn van geld, omdat we afhankelijk zijn van onze digitale zelf die inmiddels cruciaal is geworden in deze maatschappij. Maar die mensen aan de top, ik noem een Klaus Schwab, ik noem een George Soros, ik noem een Bill Gates. Als je met je intuïtie kijkt, zie jij dan een menselijkheid in hun ogen? Denk je dat deze mensen doen wat ze doen, om hun medemens te helpen? Geloof je dat echt?
Zelf geloof ik dat het virus echt is en ik ben er ook niet helemaal van overtuigd dat het vaccin er is om ons te doden of ziek te maken (misschien ben ik hier naïef in, we zullen zien), maar wat ik ook denk is dat er krachten zijn die misbruik maken van dit alles om ons dus af te sluiten van onze intuïtie, onze hogere zelf als je het in meer spirituele termen zou willen benoemen. En wat is een betere manier om dat te doen, dan ons dit uit vrije wil te laten doen? Door ons via de media en de politiek zó bang te maken, dat we uit vrije wil onze vrijheden opgeven. Is dit dan niet precies wat er gebeurd op het moment? Naast die angst is er nog de sociale controle. Het doen van dingen waar je eigenlijk niet achter staat, maar die je toch doet omdat je niet raar aangekeken wil worden, niet verstoten wilt worden van de maatschappij. Neem bijvoorbeeld de mondkapjeskwestie. Hier zag ik laatst een heel treffende uitspraak over van iemand op internet:
"Het uiteindelijk toch maar dragen van een mondkapje, voelt als toegeven dat 2 + 2 = 5."
Want het gaat tegen de intuïtie in. Je weet van binnen dat het niet juist is, dat wij niet zo horen te leven, maar je doet het toch omdat er consequenties hangen aan het niet doen. Dit is een vorm van geestelijke onderdrukking, niets meer niets minder. Nu heb ik het dus niet over mensen die er dus helemaal geen problemen mee hebben, maar over mensen die dat wel hebben. En natuurlijk, aan de oppervlakte lijkt het helemaal niet zo ingrijpend om een mondkapje op te doen, maar het is dat afdwingen, verplichten, opleggen en beboeten als je het niet doet, wat het juist zó ingrijpend maakt. Zó'n inbreuk op onze vrijheid.
Waarom is het zo moeilijk om openhartig over dit soort zaken te kunnen praten? Waarom worden mensen die anders denken de laatste tijd zo gauw als een 'gekkie', een 'complotdenker' weggezet? Juist door die krachten van controle die wil en eist dat iedereen hetzelfde denkt. Dat iedereen denkt hoe de heersende opinie is. De mondkapjes staan ook echt symbool hiervoor: kap op en geen tegengeluid bieden. Doen wat je opgedragen wordt. Maar de intuïtie, de hogere zelf, de spirit, laat zich niet klem zetten op die manier. Omdat het voelt dat vrijheid niet bespreekbaar is. Vrijheid is een universeel grondrecht, nog fundamenteler dan het grondrecht gecreëerd door mensen.
Dit wou ik even kwijt. Ik hoop toch echt dat er veel mensen zijn die dit ook zo zien en voelen.