Vaccin tegen het Coronavirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
promotie filmpje voor het vaccin..

ik zou de zin va. 06:38 eerder willen verwoorden als: de risico's van totale lockdown verdere gevolgen van het virus.
want het overtal van doden is lager dan bijv. jaar geleden.. als ik het cbs mag geloven.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hierbij een gesprek met Prof. Dr. Theo Schetters, immunoloog en vaccinmaker met 40 jaar ervaring.

Allereerst een quote die duidelijk zijn standpunt toont:

"Vaccineren tegen corona is onnodig en massa vaccinatie is vanwege onbekende bijverschijnselen en gevolgen hoogst onverantwoordelijk."

De video:

En een paar punten die in de video genoemd worden door Dr. Schetters en andere experts:

- Een mRNA “vaccin” is geen vaccin, maar in wezen genetische manipulatie.

- Er is kans op een auto-immuunziekte in gezond spierweefsel doordat het mRNA “vaccin” mogelijk verkeerde immuunreacties oproept.

- De meeste mensen zijn al immuun (ontwikkelen bij besmetting geen covid).

- Een hele bevolking vaccineren in de hoop het virus uit de populatie te krijgen, is een utopie. Het corona virus is waarschijnlijk al aanwezig in de natuur en zal regelmatig weer terugkomen in de menselijke populatie.

Rivalrie

Badass junkie
Goh eindelijk een kritische journalist.

Kan het iedereen aanraden te lezen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goh eindelijk een kritische journalist.

Kan het iedereen aanraden te lezen.

Wat een verademing...

Eindelijk ja! Lijkt onderhand alsof we in de twilight zone zitten. Zoveel mensen die bereid zijn zoiets experimenteels in te laten spuiten... Ik denk soms echt, wat voor wereld is dit joh.

Dan is eindelijk zo'n kritisch geluid zéér welkom.

De video die ik boven je postte is ook zeer informatief @Rivalrie

Mappie88

Bewuste gebruiker
Hierbij een gesprek met Prof. Dr. Theo Schetters, immunoloog en vaccinmaker met 40 jaar ervaring.

Allereerst een quote die duidelijk zijn standpunt toont:

"Vaccineren tegen corona is onnodig en massa vaccinatie is vanwege onbekende bijverschijnselen en gevolgen hoogst onverantwoordelijk."

De video:

En een paar punten die in de video genoemd worden door Dr. Schetters en andere experts:

- Een mRNA “vaccin” is geen vaccin, maar in wezen genetische manipulatie.

- Er is kans op een auto-immuunziekte in gezond spierweefsel doordat het mRNA “vaccin” mogelijk verkeerde immuunreacties oproept.

- De meeste mensen zijn al immuun (ontwikkelen bij besmetting geen covid).

- Een hele bevolking vaccineren in de hoop het virus uit de populatie te krijgen, is een utopie. Het corona virus is waarschijnlijk al aanwezig in de natuur en zal regelmatig weer terugkomen in de menselijke populatie.
In deze link wordt, vind ik als leek, goed uitgelegd waarom zijn verhaal niet klopt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
In deze link wordt, vind ik als leek, goed uitgelegd waarom zijn verhaal niet klopt:

Weet je, ik ben hier helemaal klaar mee. Ik ben deze discussies zat, ik ben de oneindige argumenten aan beide zijden zat en bovendien ben ik mezelf zat. Ik denk dat dit de meest wijze post is geweest in dit topic:

Oprechte vraag. Ik klik iedere keer dit topic aan en ben met 3 seconden vaak ook weer meteen weg. Krijgen jullie nou echt energie van deze kut discussie’s?

Ik zou er helemaal moe van worden om steeds mijn gelijk te willen halen ergens in.

Gewoon nieuwsgierig hoor. Discussieer wat je wil 🥳

Geen zin meer hierin. Heb echt het idee dat iedereen gevoelsmatig 1 kant op neigt en argumenten voor die kant zoekt. Ik weet dat ik dat zelf doe. Iedereen moet maar lekker voor zichzelf beslissen of hij/zij dat spuitje wil of niet. Het enige waar ik echt mee zit, is of het op wat voor manier dan ook afgedwongen zal worden. Want daar zal ik altijd tegen blijven.

Ik zal hier vast nog eens meelezen, maar voor de rest ben ik hier wel klaar.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Weet je, ik ben hier helemaal klaar mee. Ik ben deze discussies zat, ik ben de oneindige argumenten aan beide zijden zat en bovendien ben ik mezelf zat. Ik denk dat dit de meest wijze post is geweest in dit topic:

Geen zin meer hierin. Heb echt het idee dat iedereen gevoelsmatig 1 kant op neigt en argumenten voor die kant zoekt. Ik weet dat ik dat zelf doe. Iedereen moet maar lekker voor zichzelf beslissen of hij/zij dat spuitje wil of niet. Het enige waar ik echt mee zit, is of het op wat voor manier dan ook afgedwongen zal worden. Want daar zal ik altijd tegen blijven.

Ik zal hier vast nog eens meelezen, maar voor de rest ben ik hier wel klaar.
Beste post in dit topic. Ik ben allang klaar met discussiëren hier over, schaap genoemd worden omdat ik wel die prik wil. En dat tegenstanders gekkies worden genoemd.
Laat een ieder doen wat ie zich goed dunkt. Ik neem m wel en een ander niet. Prima toch?

Lemmy

Badass junkie
Er zit in Nederland blijkbaar een verlenging van de lockdown met drie weken aan te komen.

Dus eigenlijk haalt een lockdown niets uit. Wat doet men? Verlengen met drie weken. En dat voor een virus dat amper 1% van de wereldbevolking trof tot hiertoe. Hoe lang blijft dit riedeltje nog duren?

Spyro

DF-koning
Er zit in Nederland blijkbaar een verlenging van de lockdown met drie weken aan te komen.

Dus eigenlijk haalt een lockdown niets uit. Wat doet men? Verlengen met drie weken. En dat voor een virus dat amper 1% van de wereldbevolking trof tot hiertoe. Hoe lang blijft dit riedeltje nog duren?
Meen je? 3 weken?

CuriousExplorer

DF-koning
Juist niet toch? Nederlanders shoppen juist in België begreep ik
De winkels zijn net open.
( ook bijna het enige ).
En je mag max 30min en moet alleen de winkel binnen.

** Vorige weel liepen mijn vriendin en mezelf langs een winkel waar maximum 31 personen binnen mochtten.
De winkel was leeg en wij mochtten met 2 personen ( bubbel ) niet samen binnen. Zo triestig is het gesteld.

Rivalrie

Badass junkie
De winkels zijn net open.
( ook bijna het enige ).
En je mag max 30min en moet alleen de winkel binnen.

** Vorige weel liepen mijn vriendin en mezelf langs een winkel waar maximum 31 personen binnen mochtten.
De winkel was leeg en wij mochtten met 2 personen ( bubbel ) niet samen binnen. Zo triestig is het gesteld.
Wij doen altijd of we niet bij elkaar horen

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Ik laat mij vaccineren. Heb zelf een natuurwetenschappelijke opleiding gevolgd en heb ruime basiskennis over vaccins, het lichaam enz. Ons lichaam heeft niet eerder kennisgemaakt met dit nieuwe virus en kan daar heel heftig op reageren. Het vaccin is de meest veilige manier om jouw afweersysteem te activeren tegen dit virus. Ik geloof niet in die sprookjes die alle wappies verspreiden. Ik vind de meeste wappies niet capabel genoeg om informatie op waarde te schatten en te interpreteren.

Rivalrie

Badass junkie
Ik laat mij vaccineren. Heb zelf een natuurwetenschappelijke opleiding gevolgd en heb ruime basiskennis over vaccins, het lichaam enz. Ons lichaam heeft niet eerder kennisgemaakt met dit nieuwe virus en kan daar heel heftig op reageren. Het vaccin is de meest veilige manier om jouw afweersysteem te activeren tegen dit virus. Ik geloof niet in die sprookjes die alle wappies verspreiden. Ik vind de meeste wappies niet capabel genoeg om informatie op waarde te schatten en te interpreteren.
Volgens mij begrijp je de essentie niet van de weerstand van de "wappies".

Purplext

Badass junkie

Toevallig gisteren scholing gehad hierover i.v.m. mijn werk. Zeer interessante materie. Wil wel even deze quote uit het artikel aanhalen:

'Dit zijn technieken waarnaar al tientallen jaren onderzoek wordt gedaan’, zegt ze. ‘We weten precies wat we aan het doen zijn als we zo’n vaccin in elkaar zetten.’

Maar niet wat het doet over een x aantal jaren/decennia!

Rivalrie

Badass junkie
Binnenkort komt er iemand langs om de borstvoeding van mn vriendin te onderzoeken op corona antilichamen en vervolgens onderzoeken hoe borstvoeding ingezet kan worden als geneesmiddel. Uit huidig onderzoek blijkt borstvoeding als een vaccin/medicatie tegen corona te werken. Helaas is er nog weinig aandacht voor.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
De eerste vaccin dode in België.

Dat is nog helemaal niet bewezen. Er wordt nog onderzoek naar gedaan waaraan deze meneer is overleden. Geen paniek zaaien hoor. Zo creëer je nepnieuws en dat is er al genoeg.
Wel begin ik te twijfelen over de werkzaamheid bij de Britse en andere varianten. Zolang dat nog niet bekend is, ben ik van een ja naar een nee gegaan. Tot nader order.

StraatPiraat

Badass junkie
Zieke ouderen in noorwegen sterven massaal na vaccinatie.

"The large studies on Comirnaty (BioNTec/Pfizer) did not include patients with unstable or acute illness - and included few participants over 85 years of age. In Norway we are now vaccinating the elderly and people in nursing homes with serious underlying diseases, therefore it is expected that deaths close to the time vaccination may occur."

Wat de fuck. Sorry hoor maar we vaccineren toch nooit mensen die zwak zijn of op zo'n hoge leeftijd zitten? Er staat dat het originele onderzoek hier ook haast niet naar heeft gekeken. Lijkt me common sense om die zwakke ouderen niet te vaccineren, laat staan met zo'n jong vaccin.
Bijzonder dit.

Rivalrie

Badass junkie
"The large studies on Comirnaty (BioNTec/Pfizer) did not include patients with unstable or acute illness - and included few participants over 85 years of age. In Norway we are now vaccinating the elderly and people in nursing homes with serious underlying diseases, therefore it is expected that deaths close to the time vaccination may occur."

Wat de fuck. Sorry hoor maar we vaccineren toch nooit mensen die zwak zijn of op zo'n hoge leeftijd zitten? Er staat dat het originele onderzoek hier ook haast niet naar heeft gekeken. Lijkt me common sense om die zwakke ouderen niet te vaccineren, laat staan met zo'n jong vaccin.
Bijzonder dit.
Ja beetje raar wel, want het vaccin was ontworpen om de zwakkere te beschermen dacht ik. Nu blijkt dat ze zwakkere juist overlijden en het virus door het vaccin muteert.

Mappie88

Bewuste gebruiker
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan